Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот esto » Вто 09 фев 2010 0:25


като почнеш пътищата,непременно ги прави на около 55мм.и почни от турбото,и разкарай всички стеснения/съпротивления/ако след турбото имаш рестриктор,непременно го разтържи на струг.ефекта е много голям. по този начин едно и също турбо помпи значително повече въздух /постигаш по-високо налягане във високите/,а и оборотите на турбината са по-ниски.




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Вто 09 фев 2010 22:23


е те не са ли някакъв стандартен милиметраж? Поне за силиконовите фитинги, съответно и тръбите :drunk Не съм се разчитал по-подробно, защото сега това ми е на заден план и куп глупости изникват :banghead:


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот napster » Сря 03 мар 2010 20:27


Какво става със засилването на мАторя? Има ли някакво развитие по темата?


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Чет 04 мар 2010 21:37


Няма пари, все изникват некви глупости... карам без задни спирачки вече месец, ако платат утре, поне спирачките да управя... мноо на зле работата :dummy:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот sk. » Пон 08 мар 2010 0:22


Колеги я да ползвам темата. Зачетох се без да разбирам нищо общо взето. Имам АГУ 1.8Т МК4.
Първо трябва да кажа че съм технически НЕграмотен. Предполагам, щом има турбо има и кулер. От прочетеното до сега се зачудих, ако ми сменя кулера и пътищата ще има ли по-добър ефект при сток бууст на турбината. И по-важното след като сложа чип-а, по-добре ли ще се държи с новия кулер?


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот hosetovw » Сря 10 мар 2010 20:01


sk. написа:Колеги я да ползвам темата. Зачетох се без да разбирам нищо общо взето. Имам АГУ 1.8Т МК4.
Първо трябва да кажа че съм технически НЕграмотен. Предполагам, щом има турбо има и кулер. От прочетеното до сега се зачудих, ако ми сменя кулера и пътищата ще има ли по-добър ефект при сток бууст на турбината. И по-важното след като сложа чип-а, по-добре ли ще се държи с новия кулер?


ДА !!!
Има страшно много изписано във форума точно по тази тема, а именно 1,8Т ... :търсачкаа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта