Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
като почнеш пътищата,непременно ги прави на около 55мм.и почни от турбото,и разкарай всички стеснения/съпротивления/ако след турбото имаш рестриктор,непременно го разтържи на струг.ефекта е много голям. по този начин едно и също турбо помпи значително повече въздух /постигаш по-високо налягане във високите/,а и оборотите на турбината са по-ниски.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
е те не са ли някакъв стандартен милиметраж? Поне за силиконовите фитинги, съответно и тръбите
Не съм се разчитал по-подробно, защото сега това ми е на заден план и куп глупости изникват 


- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
Какво става със засилването на мАторя? Има ли някакво развитие по темата?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
Няма пари, все изникват некви глупости... карам без задни спирачки вече месец, ако платат утре, поне спирачките да управя... мноо на зле работата 

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
Колеги я да ползвам темата. Зачетох се без да разбирам нищо общо взето. Имам АГУ 1.8Т МК4.
Първо трябва да кажа че съм технически НЕграмотен. Предполагам, щом има турбо има и кулер. От прочетеното до сега се зачудих, ако ми сменя кулера и пътищата ще има ли по-добър ефект при сток бууст на турбината. И по-важното след като сложа чип-а, по-добре ли ще се държи с новия кулер?
Първо трябва да кажа че съм технически НЕграмотен. Предполагам, щом има турбо има и кулер. От прочетеното до сега се зачудих, ако ми сменя кулера и пътищата ще има ли по-добър ефект при сток бууст на турбината. И по-важното след като сложа чип-а, по-добре ли ще се държи с новия кулер?
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?
sk. написа:Колеги я да ползвам темата. Зачетох се без да разбирам нищо общо взето. Имам АГУ 1.8Т МК4.
Първо трябва да кажа че съм технически НЕграмотен. Предполагам, щом има турбо има и кулер. От прочетеното до сега се зачудих, ако ми сменя кулера и пътищата ще има ли по-добър ефект при сток бууст на турбината. И по-важното след като сложа чип-а, по-добре ли ще се държи с новия кулер?
ДА !!!
Има страшно много изписано във форума точно по тази тема, а именно 1,8Т ...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта