


Шлайф глава - да или не?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
re
Niksi мини главата през шлайф за да я проверят и си вземи ремонтна гарнитура. Когато са изминати доста километри и главата е подложена на температурни промени /загряване и изстиване/ често се получава деформация. А и факта че ти е смесила вода и масло говори сам по себе си. Погледни си клапани и гумички.
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
мойта логика:
блока и тиквата са от различен материал.
реално повърхността на ,която контактуват е голяма на фона на болтовете ,които ги стягат.
гарнитурата уплътнява евентуалните луфтове.
при работа на моторетката има един безкраен цикъл от топло-студено-топло.....
всеки материал има температурни разширения и свивания.
като е стегнат респективно ще кривне в най-слабата точка.
и да не е прегрявана колата главата има изкривяване.
самата дума е доста стряскаща ,но тук става дума са стотни от мм.
каквато и гарнитура да се сложи при сглобяване без да се шлайфа вероятността да цъкне отнякъде е голяма.
блока и тиквата са от различен материал.
реално повърхността на ,която контактуват е голяма на фона на болтовете ,които ги стягат.
гарнитурата уплътнява евентуалните луфтове.
при работа на моторетката има един безкраен цикъл от топло-студено-топло.....
всеки материал има температурни разширения и свивания.
като е стегнат респективно ще кривне в най-слабата точка.
и да не е прегрявана колата главата има изкривяване.
самата дума е доста стряскаща ,но тук става дума са стотни от мм.
каквато и гарнитура да се сложи при сглобяване без да се шлайфа вероятността да цъкне отнякъде е голяма.
- Калпазанин
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като се има предвит налягането което се създава в цилиндрите на дизела ( а някой сега да направи връзка с това и номера, че дизелите доста по-често духват гарнитурка
) аз не бих си правил експеримент с главата. По дебелите ЕВРОПЕЙСКИ книги дават, че при всяко сваляне на кратунката се шлайфа, слагат се нови болтчета и нова гарнитурка ОСОБЕНО на ДИЗЕЛ....

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта