Шлайф глава - да или не?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 02 май 2006 6:16


препоръчително е ако искаш ремонта да стане както трябва да шлайфаш главата.не повече от 30лв. е,но повечето шлайфисти искат главата да е измита и разглобена(да стоят само клапаните).след шлайфа пак миене и продухване на каналите(маслени и водни)




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

re

Мнениеот ivo123 » Вто 02 май 2006 7:17


Niksi мини главата през шлайф за да я проверят и си вземи ремонтна гарнитура. Когато са изминати доста километри и главата е подложена на температурни промени /загряване и изстиване/ често се получава деформация. А и факта че ти е смесила вода и масло говори сам по себе си. Погледни си клапани и гумички.


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Вто 02 май 2006 7:25


Понеже днес ми предстои смяна на гарнитурата на главата ще споделя какво ми каза човека от сервиза - при такъв ремонт главата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на проверка и шлайф (стотни по думите на майстора). Ами това е - утре вечер ще си взема колата и ще споделя какво е станало.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 02 май 2006 8:16


мойта логика:
блока и тиквата са от различен материал.
реално повърхността на ,която контактуват е голяма на фона на болтовете ,които ги стягат.
гарнитурата уплътнява евентуалните луфтове.
при работа на моторетката има един безкраен цикъл от топло-студено-топло.....
всеки материал има температурни разширения и свивания.
като е стегнат респективно ще кривне в най-слабата точка.
и да не е прегрявана колата главата има изкривяване.
самата дума е доста стряскаща ,но тук става дума са стотни от мм.
каквато и гарнитура да се сложи при сглобяване без да се шлайфа вероятността да цъкне отнякъде е голяма.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 02 май 2006 8:28


°niksi° , майстора при който бях на същия въпрос отговори много образно по следния начин - това е все едно да си смениш чорапите и да не си измиеш краката. :wink:
а човека си разбира от работата гарантирам ти, иначе нямаше да си оставя колата при него. :wink:


Потребителски аватар
Калпазанин
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Калпазанин » Вто 02 май 2006 8:41


golfer написа: блока и тиквата са от различен материал.

Тиквата при дизела не е ли чугунена като блока :)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 02 май 2006 8:46


Калпазанин написа:Тиквата при дизела не е ли чугунена като блока :)

възможно е.не съм запознат.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 02 май 2006 9:00


"niksi",на мен ми течеше масло от гарнитурата на главата.Свалихме я,замерихме и нямаше кривини.Зачистихме я,сложихме и нямам течове.Просто гарнитурата се беше разложила,едвам я изчегъртахме.
Отнеси я да я проверят да не е пукнала някъде,защото при дизела не криви,а пука :cry:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 02 май 2006 9:54


Като се има предвит налягането което се създава в цилиндрите на дизела ( а някой сега да направи връзка с това и номера, че дизелите доста по-често духват гарнитурка :wink: ) аз не бих си правил експеримент с главата. По дебелите ЕВРОПЕЙСКИ книги дават, че при всяко сваляне на кратунката се шлайфа, слагат се нови болтчета и нова гарнитурка ОСОБЕНО на ДИЗЕЛ....


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 04 май 2006 23:08


Калпазанин написа:
golfer написа: блока и тиквата са от различен материал.

Тиквата при дизела не е ли чугунена като блока :)

Алуминиева е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта