


Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
Здравейте на всички проблема е следния ,като паля сутрин вартя мнбого време и като запали се тресе двг за 10- 15 сек, като му дам газ малко отзад димна завеса докато заработят всички цилиндри ,гледах нагревните свещи дали са изгорели но уви здрави са един майстор ми каза че ми пикаят дюзите но и тях ги проверих на 190 бара са и незнам защо пали така ,след като запали вече нямям проблем със следващите паляния,правиго единствено като е студен иначе колата върви на пушка. Има си и компресия
- baciko
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 22:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SUOMI-FINLAND
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
mimomo написа:Здравейте на всички проблема е следния ,като паля сутрин вартя мнбого време и като запали се тресе двг за 10- 15 сек, като му дам газ малко отзад димна завеса докато заработят всички цилиндри ,гледах нагревните свещи дали са изгорели но уви здрави са един майстор ми каза че ми пикаят дюзите но и тях ги проверих на 190 бара са и незнам защо пали така ,след като запали вече нямям проблем със следващите паляния,правиго единствено като е студен иначе колата върви на пушка. Има си и компресия
явно от годините е вече колега!и моя е така и като гледам почти всеки се оплаква за почти същия проблем.лятото ще е ок всичко!
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
здравей по принцип при миносови температури всички изпушват бял пушак за 10 20 сек. и моята при минус 17 претриса и пропушва за 20тина секунди и после се оправя но една проверка на центровката на ком ще ти стане ясно 

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
Колега, това, че работят свещите не значи, че греят добре. При мен беше така както го описваш. Проверих свещите - работят. Чудих се и реших да ги сменя все пак, не са толкова скъпи. И познай - много по-добре е. Вярно, че не е ставало под -12, но при -12 пали от 1-2 оборота. А преди въртеше по 10-15 оборота и яко пушек.
Но може и да имаш проблем с центровката и смяната на свещи да не ти реши проблема. Винаги се започва от тях, освен ако не си ги сменял лично в скоро време.
Но може и да имаш проблем с центровката и смяната на свещи да не ти реши проблема. Винаги се започва от тях, освен ако не си ги сменял лично в скоро време.
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
При мен го направи същия номер онези дни в студовете и сега сутрин тресе 10-15с когато я запаля.Предполагам,че е свещ, понеже стана в една студена сутрин.
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
Днес му проверяваха центровката и се установи че ролката на коляновия вал била разбита смених я и ще видя утре дали има подобрение
Но мисля да е от това и колата да си е пушка както доброто старо време
Но мисля да е от това и колата да си е пушка както доброто старо време
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
Това е добре, но ако не си сменял подгревни свещи скоро, можеш да го направиш. Въпреки, че зимата свърши ...
Re: Проблем при сутрешно палене 1з двигател 90 кс
колата пали без грешка причината беше от ролката на коляновият вал беше се разбило леглото на ролката поне така ми обясниха майсторите



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта