



Голфчето ми постоянно стои на 70-80 градуса
И аз имам подобен проблем тоест, преди да сменя термостата колата държеше 70 градуса. След като го смених с такъв, който отваря на 87 градуса (стария беше на 82 гр.) започна да държи 80 на антифриза и 90 на маслото. Някои ще кажат ми то това е почти нормално, но има един малък проблем - перката постоянно работи на първа скорост и каквото и да правя и както и да карам повече от 80 гр. антифриз и 90 гр. масло не качва. Сега съм решил да сменя датчика на перката да видя дали ще има ефект.. 

DOHC написа:И аз имам подобен проблем тоест, преди да сменя термостата колата държеше 70 градуса. След като го смених с такъв, който отваря на 87 градуса (стария беше на 82 гр.) започна да държи 80 на антифриза и 90 на маслото. Някои ще кажат ми то това е почти нормално, но има един малък проблем - перката постоянно работи на първа скорост и каквото и да правя и както и да карам повече от 80 гр. антифриз и 90 гр. масло не качва. Сега съм решил да сменя датчика на перката да видя дали ще има ефект..
значи от твоите думи разбирам че това води и до разход на масло. Правилно ли сам те разбрал? Защото при предната сняна на масло сложих Кастрол и ми го изхарчи на 8000км(още когато вкарах колата в БГ), а сега сам с Арал, минал сам 11 0000 км, а на 8000 долях около 0.5литра. Ако е така по-добре и аз да ходя да сменям тези работи
6opow написа:значи от твоите думи разбирам че това води и до разход на масло. Правилно ли сам те разбрал? Защото при предната сняна на масло сложих Кастрол и ми го изхарчи на 8000км(още когато вкарах колата в БГ), а сега сам с Арал, минал сам 11 0000 км, а на 8000 долях около 0.5литра. Ако е така по-добре и аз да ходя да сменям тези работи
Не колега разхода на масло според мен няма нищо общо в този случай!
Идеята ми беше, че показателя за антифриза ми кове на 80 градуса, а на бордкомпютъра ми показва точно 90 градуса за температурата на маслото (с ръчкане без ръчкане се толкова). Проблема при мен е въпросната перка, която работи постоянно и най-вероятно охлажда излишно. Доколкото знам най-добре е темп. на антифриза да е 90 градуса, а на маслото 100-110 градуса.
За твоя случай проблема може да е в:
1. Термостата
2. Датчика за температурата
3. Уреда на таблото
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оххх....
Хайде някой да си направи труда да по търси, и да пастне линковете ...?
Дъвкаме едни и същи неща, и никой не ше да търси.
Да има термостати на всякаква температура /почти/ - на 87, на 89, на 85, 91.
Има датчици за перки на много температури, 1 скоростни 2 скоростни.
Ако термостата не отвори няма включване на перка..
Обикновенно датчика на перката е така подбран, че да влючва 4-5 градуса след като термостата ЗАПОЧНЕ да отваря...
и 1-2 градуса преди да е НАПЪЛНО отворен..
Тез аналогови уреди в таблото кво точно показват само те си знаят.
Основните ориентири са това...
Термостат - 15 - 20 кинта
Датчик за перката - 15-20 кинта
Труд за тез работи - 15-20 кинта
-Охл. течност - 10-20 кинта
Да гледаш как колата загрява или не загрява - безценно...
Хайде някой да си направи труда да по търси, и да пастне линковете ...?
Дъвкаме едни и същи неща, и никой не ше да търси.
Да има термостати на всякаква температура /почти/ - на 87, на 89, на 85, 91.
Има датчици за перки на много температури, 1 скоростни 2 скоростни.
Ако термостата не отвори няма включване на перка..
Обикновенно датчика на перката е така подбран, че да влючва 4-5 градуса след като термостата ЗАПОЧНЕ да отваря...
и 1-2 градуса преди да е НАПЪЛНО отворен..
Тез аналогови уреди в таблото кво точно показват само те си знаят.
Основните ориентири са това...
Термостат - 15 - 20 кинта
Датчик за перката - 15-20 кинта
Труд за тез работи - 15-20 кинта
-Охл. течност - 10-20 кинта
Да гледаш как колата загрява или не загрява - безценно...
Даааа...
Темата е обсъждана мнооогооо......
Голфа май си има заводски недъг с този уред (по точно неговите показания). дали от датчика, дали от уреда на таблото, май вътре си показва каквото си иска да го е..ва!
Аз си блъсках главата сума време с моя. Смених термостата,нищо! Пак си държеше 90-100 гр. Смених датчика, взе да показва само 110 гр. (Тук колегите дето твърдят че техните държат само 90 и не мърдат да се размислят).
Накрая си върнах стария датчик и си отворих таблото и си настроих уреда. Ортзад има една врътка дето мърда стрелката, та с нея. Сега като се включи перката уреда показва 93 гр.(може и малко повече в града), а на дълаг път стрелката държи 75-80-85, зависи от баир,надолнище или равно.
P.S. Преди да пипам уреда видях (измерих) че перката си включва на 92-93 и си изключва на 87-86. Работи си нормално......
Темата е обсъждана мнооогооо......
Голфа май си има заводски недъг с този уред (по точно неговите показания). дали от датчика, дали от уреда на таблото, май вътре си показва каквото си иска да го е..ва!
Аз си блъсках главата сума време с моя. Смених термостата,нищо! Пак си държеше 90-100 гр. Смених датчика, взе да показва само 110 гр. (Тук колегите дето твърдят че техните държат само 90 и не мърдат да се размислят).
Накрая си върнах стария датчик и си отворих таблото и си настроих уреда. Ортзад има една врътка дето мърда стрелката, та с нея. Сега като се включи перката уреда показва 93 гр.(може и малко повече в града), а на дълаг път стрелката държи 75-80-85, зависи от баир,надолнище или равно.
P.S. Преди да пипам уреда видях (измерих) че перката си включва на 92-93 и си изключва на 87-86. Работи си нормално......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта