Голфчето ми постоянно стои на 70-80 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 03 май 2006 8:05


И аз имам подобен проблем тоест, преди да сменя термостата колата държеше 70 градуса. След като го смених с такъв, който отваря на 87 градуса (стария беше на 82 гр.) започна да държи 80 на антифриза и 90 на маслото. Някои ще кажат ми то това е почти нормално, но има един малък проблем - перката постоянно работи на първа скорост и каквото и да правя и както и да карам повече от 80 гр. антифриз и 90 гр. масло не качва. Сега съм решил да сменя датчика на перката да видя дали ще има ефект.. :(




Потребителски аватар
6opow
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ветрен

Мнениеот 6opow » Сря 03 май 2006 10:04


DOHC написа:И аз имам подобен проблем тоест, преди да сменя термостата колата държеше 70 градуса. След като го смених с такъв, който отваря на 87 градуса (стария беше на 82 гр.) започна да държи 80 на антифриза и 90 на маслото. Някои ще кажат ми то това е почти нормално, но има един малък проблем - перката постоянно работи на първа скорост и каквото и да правя и както и да карам повече от 80 гр. антифриз и 90 гр. масло не качва. Сега съм решил да сменя датчика на перката да видя дали ще има ефект.. :(

значи от твоите думи разбирам че това води и до разход на масло. Правилно ли сам те разбрал? Защото при предната сняна на масло сложих Кастрол и ми го изхарчи на 8000км(още когато вкарах колата в БГ), а сега сам с Арал, минал сам 11 0000 км, а на 8000 долях около 0.5литра. Ако е така по-добре и аз да ходя да сменям тези работи


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 03 май 2006 10:40


6opow написа:значи от твоите думи разбирам че това води и до разход на масло. Правилно ли сам те разбрал? Защото при предната сняна на масло сложих Кастрол и ми го изхарчи на 8000км(още когато вкарах колата в БГ), а сега сам с Арал, минал сам 11 0000 км, а на 8000 долях около 0.5литра. Ако е така по-добре и аз да ходя да сменям тези работи


Не колега разхода на масло според мен няма нищо общо в този случай!
Идеята ми беше, че показателя за антифриза ми кове на 80 градуса, а на бордкомпютъра ми показва точно 90 градуса за температурата на маслото (с ръчкане без ръчкане се толкова). Проблема при мен е въпросната перка, която работи постоянно и най-вероятно охлажда излишно. Доколкото знам най-добре е темп. на антифриза да е 90 градуса, а на маслото 100-110 градуса.
За твоя случай проблема може да е в:
1. Термостата
2. Датчика за температурата
3. Уреда на таблото


Потребителски аватар
Achooo
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 1:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Achooo » Нед 24 сеп 2006 17:59


Мойта повече от 80 не вдига когато е на ход. На място като работи стига до 95 и вкл. перката. Температурата и е винаги между 70-80. Незнам дали е проблем това? Разхода ми е нормален. Парното си работи перфектно. Мотора е 1.8 моно АБС.


ywygolf
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ywygolf » Вто 26 сеп 2006 6:51


някой чувал ли е за термостати според региона т.е в Италия отварят на по ниска температура защото там е горещо лято и топла зима а тук какво да правим като имаме и ние горещо лято но студена зима


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 26 сеп 2006 8:04


оххх....
Хайде някой да си направи труда да по търси, и да пастне линковете ...?

Дъвкаме едни и същи неща, и никой не ше да търси.

Да има термостати на всякаква температура /почти/ - на 87, на 89, на 85, 91.

Има датчици за перки на много температури, 1 скоростни 2 скоростни.

Ако термостата не отвори няма включване на перка..
Обикновенно датчика на перката е така подбран, че да влючва 4-5 градуса след като термостата ЗАПОЧНЕ да отваря...
и 1-2 градуса преди да е НАПЪЛНО отворен..
Тез аналогови уреди в таблото кво точно показват само те си знаят.


Основните ориентири са това...

Термостат - 15 - 20 кинта
Датчик за перката - 15-20 кинта
Труд за тез работи - 15-20 кинта
-Охл. течност - 10-20 кинта

Да гледаш как колата загрява или не загрява - безценно...


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 27 сеп 2006 14:31


Даааа...
Темата е обсъждана мнооогооо......

Голфа май си има заводски недъг с този уред (по точно неговите показания). дали от датчика, дали от уреда на таблото, май вътре си показва каквото си иска да го е..ва!

Аз си блъсках главата сума време с моя. Смених термостата,нищо! Пак си държеше 90-100 гр. Смених датчика, взе да показва само 110 гр. (Тук колегите дето твърдят че техните държат само 90 и не мърдат да се размислят).
Накрая си върнах стария датчик и си отворих таблото и си настроих уреда. Ортзад има една врътка дето мърда стрелката, та с нея. Сега като се включи перката уреда показва 93 гр.(може и малко повече в града), а на дълаг път стрелката държи 75-80-85, зависи от баир,надолнище или равно.

P.S. Преди да пипам уреда видях (измерих) че перката си включва на 92-93 и си изключва на 87-86. Работи си нормално......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 114 госта