НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Пет 19 фев 2010 23:16


Polo GTI update
Polo GTI ще бъде с 132 kW / 180 кс от нов 1.4 TSI с газово турбо + механичен компресор. Мощността се предава през 7-speed DSG, което е стандратно оборудване. Новост е еlectronic transverse differential lock (XDS), който в съчетание с ESP ще редуцира тенденцията на недозавиване и подобрява изключително много управляемостта в завои.

Ще се предлага с 3 и 5 врати. С тегло от 1194 kг новото Поло ще ускорява 100 km/h за 6.9 сек. и има максимална скорост 229 km/h. В същото време благодарение на новия мотор + 7 скорости колата ще има усреднен разход на гориво от 5.9 л/100км.
Джантите са 7Jx17 с гуми 215/40 R17 87V.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Съб 20 фев 2010 8:35


Броени часове ни делят до първите официални снимки на VW - Sharan-2. Моделът ще бъде представен официално на автосалона в Женева, но негови снимки ще бъдат разпространени по-рано. Днес имаме възможност да видим първия тиизър, който ни показва част от предната част на новото MPV. Виждаме, че дизайна ще бъде идентичен с настоящите модели на фирмата, но по-интересното във второто поколение на Sharan е, че задните врати ще бъдат плъзгащи се, а изработката и материалите използвани в интериора ще бъдат на по-високо ниво. техническа информация за сега не се съобщава.
http://kamuscoop.blogspot.com/
Прикачени файлове
1.jpg


Потребителски аватар
sexpodmosta
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот sexpodmosta » Пет 26 фев 2010 12:36


Ще видим нов Volkswagen CrossGolf в Женева

Volkswagen са подготвили много изненади за своите фенове, които ще посетят автомобилното изложение в Женева, другата седмица. Към новите Touareg, CrossPolo и Polo GTI ще се нареди и новият CrossGolf. Подобно на CrossPolo, новият компактен кросоувър от VW е по-висока и малко „по-груба” версия на Golf Plus. Първият въпрос, който изниква в съзнанието ни е дали той ще бъде със задвижване на 4-те колела, но отговорът е не – CrossGolf ще бъде с предно задвижване.
Козметичните промени са направени в тон с новата дизайнерска линия на Volkswagen, като основните са: нови предна и задна броня, нови алуминиеви джанти и протектори на броните.
Интериорa на кросоувъра е подновен, като резултата е микс от вътрешните пространства между това на Tiguan и това на типичен Golf. 5-вратият модел стои с 20 мм по-високо, спрямо Golf Plus, което в някаква степен го прави по-проходим.
Освен визуалните промени, CrossGolf ще се предлага с изцяло нови двигатели, като TSI и TDI (с комън рейл). Двигателната гама включва:
1.2-литров TSI със 105 к.с
1.4-литров TSI със 122 к.с.
1.4-литров TSI със 160 к.с.
1.6-литров TDI със 105 к.с.
2.0-литров TDI със 140 к.с.
Като изключим базовата версия (1.2 TSI), всички модели могат да се оборудват с DSG трансмисия във вариант с 6 или 7 предавки.
Фейслифта на CrossGolf ще стартира продажби през април.

Изображение


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот bobcho » Пет 26 фев 2010 13:29


Изображение
В наши дни никой не се диви на автомобили от т.нар. Голфов клас, които разполагат с мощ от 200 или 300 к.с. Оказва се обаче, че това съвсем не е предел за подобни модели. Неголямото тунинг ателие от Канада HPA Motorsports реши да си направи експеримент, но не с Golf, а с неговия по-красив брат Scirocco.

Канадците явно не си попляват, а действат с размах. Като за начало ампутират стандартния двулитров мотор и на негово място монтират шестцилиндров двигател с обем 3.2 литра. Освен това прибавят към Scirocco и система за предаване на въртящия момент към четирите колела. Моторът пък е снабден с два турбокомпресора Garrett H25, като по този начин мощността му нараства до 550 к.с.

Въпреки по-голямото тегло на доработения автомобил, той притежава динамични характеристики, характерни за расов суперкар. Упражнението от 0 до 100 км/ч тунингованото Scirocco изпълнява за 3.5 секунди, а максималната скорост е 322 км/ч. На подобни характеристики спокойно могат да завидят автомобили като Porsche 911 Turbo или Ferrari F430.


http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/550-konia-za-scirocco.html


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Пет 26 фев 2010 20:48


Последните слухове около новото поколение на VW - Touareg са, че в началото на следващата година, той ще получи нов - 2.0 литров би-трбо TDI, с мощтност - 180к.с. Съчетан с осемстепенната автоматична трансмисия смесеният разход не би трябвало да надхвърля 7.0л/100км., което ще го направи най-икономичния модел в класът си. За сега няма официално изявление от фирмата, но при всички случаи подобен модел би предствлявал интерес за клиентите които си правят сметка на бюджета за гориво :arrow: http://kamuscoop.blogspot.com/


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Пон 01 мар 2010 19:57


Фирмата успя да запази до самата премиера дизайна на новото поколение VW Sharan, чиито тиизъри видяхме в края на миналия месец. Днес броени часове преди официалната премиера бяха представени първите официални снимки на модела. В общи линии изненади няма. Дизайна е в новия стил на фирмата, който вече, като че ли започна да се преекспонира. Задните врати са плъзгащи се, което знаем още от средата на миналата година(VW - Sharan-2 - по луксозен и качествен), а качеството на изработка значително надвишава това в досегашните модели на фирмата. Това, което разбираме днес е, че габаритите на новото поколение са значително нараснали. Дължината е - 4.85м ( 4.63м), интересно е, че широчината е - 1.72м., което е с - 1см., по-малко от настоящата версия, а височината е нараснала с - 9см., и сега, тя е - 1.90м. Що се отнася до агрегатите, моделът ще разчита на бензиновите - 1.4 и 2.0 TSI агрегати с мощност съответно - 150 и 200к.с. Дизеловите версии ще бъдат с мощност 140 и 170к.с. доставяни от новия 2.0 литров TDI агрегат. :arrow: http://kamuscoop.blogspot.com/


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Luciano » Сря 03 мар 2010 14:34


VW Polo GTI дебютира в Женева
Изображение

Volkswagen показа най-икономичният и „зелен” GTI сред спортните хечбеци от марката. Това е компактният Polo. Той е оборудван с най-необходимите системи като ESP, ABS, ASR и със специалната система XDS, чиято цел е да се намали недозавиването и да се подобри управлението.

Вместо 1.8 TSI или 2.0 TSI, немците използват 1.4-литров TSI с мощност от 180 к.с. при 6200 оборота в минута. Стандартно, мъника ще се оборудва със 7-степенна DSG трансмисия. Теглото на Polo е 1194 килограма и благодарение на това и TSI двигателя, Polo GTI ускорява от място до 100 км/ч за 6.9 секунди.

Немският автопроизводител, твърди, че Polo GTI е способно да постигне разход от 6.0 л/100 км в комбиниран цикъл. Наред с това, вредните емисии са 139 г/км.

Спортното Polo подражава на Golf GTI в типичния по-скромен дизайнерски подход. Въпреки това, феновете лесно ще го разпознават благодарение на 17-инчовите джанти с нископрофилни гуми, червените спирачни апарати, затъмнените фарове с LED светлини и типичната за GTI решетка с червена рамка. Отзад ще намерим нова броня, която е приютила дифузьор и хромирани ауспуси.

Вътре, собственикът ще се радва на скосен в долната си част волан, червени шевове на седалките и волана, леко обновени инструменти и уреди светещи в червено и синьо.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20272
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Vlad777 » Сря 17 мар 2010 14:42




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот веселин » Сря 17 мар 2010 16:00




Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Volkswagen Transporter чества 60 години

Мнениеот Gladiatora_G60 » Чет 18 мар 2010 17:16


Едва ли има някой, който не е запознат с Volkswagen Transporter. В някои страни всъщност моделът дори е считан за символ на хипи поколението. Но по какъв повод се сещаме за този почти митичен модел . . .

Volkswagen Transporter влиза в производство през март 1950 година, като този месец отбелязва своята 60-годишнина. Популярният ван в последствие е продаден в повече от 10 милиона бройки по целия свят, като е преминал през пет поколения на развитие. Последният фейслифт на Т5 бе пуснат в края на 2009 година, като се предлага във варианти Caravelle (подходящ за повече хора), както и California (по-скоро за къмпинги).

Принципно първият модел, а именно Т1, притежава доста компактен 1.1-литров четирицилиндров атмосферен бензинов двигател, който е поставен в задната част. Той произвежда мощност от 25 к.с., а максималната скорост на колата не надминава и 100 км/ч (97 км/ч, ако трябва да сме честни).

За сравнение най-новият модел Т5 е оборудван с 2-литров комън рейл турбодизелов агрегат, чиято мощност варира между 84 к.с. и 180 к.с. Максималната скорост пък възлиза на 192 км/ч.

Съответно в последните няколко години Transporter се превръща в икона както за бизнес цели, така и за оползотворяване на свободното време. От рок банди и мениджъри до седемчленни семейства – хората го купуват заради отличното вътрешно пространство и комфорт.

Предполага се, че годишнината на подобен автомобил би трябвало да бъде чествана подобаващо, но на този етап все още няма конкретни данни. Вероятно все пак VW може да пуснат някой лимитиран вариант на своя Transporter . . .

Изображение

Честито на всички собственици на Volkswagen Transporter :beer


Калоян Кирилов
Мнения: 1713
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Калоян Кирилов » Чет 18 мар 2010 18:11


Преди 60 години – ударно започва един световен успех.

Отбелязваме – 8 март 1950 година. Това е началото на един световен успех. На този ден от поточните линии във Волфсбург слизат първите десет Транспортери. Точно шест години по-късно след около 160 000 произведени екземпляри, производството се поема от новопостроената фабрика в Хановер. До 1967 година в Германия ще са произведени повече от 1.83 милиона VW-Bulli („Бичето” - каквото е галеното име на
модела) от първото поколение – и над 10 милиона до днешна дата от всичките му генерации.

Първите осем произведени на ръка автомобили от новия Транспортер, който носи вътрешнозаводското наименование “Typ 29” вече са факт, когато през март 1950 от поточната линия слизат първите Транспортери Typ 2 “T1”. Шестте товарни вана и двете комбита от прототипната серия са служели за презентационни цели – както за задоволяване на интереса от страна на клиенти, така и за комуникация с пресата.
През пролетта на 1950 година обаче нещата стигат доста по-далеч. Познанията и опитът от изминалите години на разработки придобиват реални измерения. Част от този процес е и решението Транспортер да бъде произвеждан не както първоначално
е било замислено – на платформата на «Костенурката» Typ 1 - а на собствена, усилена подова група.
Възприема се техниката на лекия автомобил на Фолксваген. Двигателят и скоростната кутия се базират на немските стандарти за задвижване. Цели 25 конски сили в новото типово одобрение получават задачата да транспортират респектиращите 750 килограма полезен товар. По този начин, не непременно превъзходно моторизиран, новият Транспортер започва да изпълнява надеждно и без никакви забележки работата си още от първия ден.

В началото достъп до товарната зона от 4,6 м3 осигурява двукрила странична врата отдясно, а от юни 1951 година като опция се предлага такъв комплект и за лявата част на каросерията. Достъпът през задната част на автомобила остава като опция -
задна клапа. Голямата като хамбар клапа на двигателя позволява единствено да хвърлите поглед към дълбините на двигателното отделение, в което се помещавали и резервното колело и резервоарът за гориво. Това се променило през 1955 година,
когато резервното колело вече се фиксира зад предните седалки, клапата на двигателя се „свива” наполовина и една нова клапа с прозорец над двигателното помещение осигурява достъп до товарната зона.
Към този момент Транспортер получава вече и „климатична инсталация”. Занапред всеки автомобил се сдобива с малък надвес над тавана в челната част, през който свеж въздух може да бъде отвеждан към вътрешността на купето. Освен това серийно се изпълнява комплектно табло от ламарина. Това нищо не променя по отношение на вътрешното забавление. Шофьорът получавал информация за състоянието на бордната апаратура посредством скоростомер и четири контролни лампи; отчитали се скоростта, мигачите, дългите светлини, налягането на маслото и зареждането на акумулатора.

Все пак било създадено място за опционално радио, пепелник, дръжка, часовник (който пък става серийно оборудване на произвеждания от 1951 вариант Samba), както и датчик за горивото, който от 1961 година се грижи за това, да не се гадае за остатъчното количество на горивото. Допреди това, на шофьора му се налагало да отваря резервното кранче под седалката си, винаги, когато двигателят, който междувременно постигал вече 34 конски сили мощност, започвал да „хълца”.
На други нововъведения моделът започва да се радва в началото на 60-те години. Така например за шофьора вече се предлага единична седалка, която дори се регулира. Благодарение на това, дори по-дребните „пилоти” намирали за себе си
удобна позиция. Най-забележителното обаче е новото повишаване на мощността на двигателя. Първоначално замислен във връзка с експорта за Америка, новият боксер с 42 конски сили се предлага от 1963 година вече и в Европа. За първи път с
двигателя, чийто работен обем е 1.5 литра, с ненатоварен автомобил от модела се „разбива” бариерата за скорост от 100 км/ч.
Две години преди края на производството на първия модел инженерите добавят още 2 конски сили към мощността на двигателя. Освен това електрическите уредби на всички версии на Транспортер вече работят серийно на напрежение от 12 волта. През
юли 1967 година, след 17 години производство на първото поколение от Транспортер, моделът спира да се произвежда в Германия. В Бразилия на свой ред, където Т1 започва паралелно да се произвежда от 1957 година, той е в производство до 2000
година. Общото продукция от фабриките в Германия, Бразилия и Мексико на първото поколение Транспортери възлиза на 2,9 милиона автомобили.

източник: Българската пътна мрежа

Изображение


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Deo88 » Пон 22 мар 2010 19:25


Уникален Volkswagen автосалон ще бъде проведен в Интер Експо Център - София

Изображение

На 27 и 28 март 2010 г. в зала 4 на Интер Експо Център – София, ще бъде проведен уникален автосалон – „Фолксваген Клуб Фест”. Той е организиран от „Клуб на привържениците на „Фолксваген” в България” под мотото „От фенове за фенове”. Официален домакин на събитието е Интер Експо Център, спонсори са „Еко България” ЕАД и „Маргел” ООД, а медийни партньори: vwclub.bg, mobile.bg, topgear.bg, списанията Mobile.bg и Top Gear, както и вестник „Автопазар”.
Сред поканените са гости от „Фолксваген” клубове в Румъния, Гърция и Сърбия, представители на различни медии, автомагазини и много почитатели на марката. Те ще имат възможността да разгледат специална селекция от автомобили, които досега никога не са били събирани под един покрив: автомобили с въздушно охлаждане (air-cooled), състезателни, тунинговани автомобили, моделна история на „Фолксваген Голф+ от 1 до 6. Ще бъде показана фотоизложба, описваща трансформациите в компанията „Фолксваген” през годините, различни мултимедийни презентации за историята на „Клуб на привържениците на Фолксваген в България” и други. По време на изложението всички посетители ще имат възможност да закупят рекламни артикули и сувенири, като за публиката са организирани забавления и томболи с награди.
Целта на събитието е да популяризира идеята „Клуб на привържениците на „Фолксваген” в България”, да запознае присъстващите с историята на марката „Фолксваген” и с най-добрите екземпляри от нея в България, да осъществи среща на почитателите на марката на местно и международно ниво. Очаква се на „Фолксваген Клуб Фест” да присъстват около 7000 души от страната и чужбина.

:welcomee love.vw

дата: 22.03.2010

Deo88 :ahoy


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Сря 24 мар 2010 21:04


НЕ се сдържах..
http://news.automedia.bg/read/9260.html /Темата е за VW/
:063: :063:
http://news.automedia.bg/serial/9258.html
:да:


Потребителски аватар
sexpodmosta
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот sexpodmosta » Чет 01 апр 2010 11:50




loshoto
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VOLKSWAGEN POLO: Световен автомобил на годината 2010

Мнениеот loshoto » Чет 01 апр 2010 18:03


Преди броени минути стана ясен победителят в тазгодишното издание на конкурса Световен Автомобил на годината 2010. През следващата година, с престижното отличие ще може да се гордее изцяло новото поколение на модела Polo на Volkswagen. Останалите два претендента за титлата през тази година бяха Mercedes-Benz E-Class и Toyota Prius, но мъникът успя да дублира миналогодишният успех на германсакта компания, когято доминира новият Golf.
Изображение
CHEVROLET CAMARO грабна отличието в категорията Дизайн на годината 2010, AUDI R8 V10 грабна отличието в категорията Суперспортен автомобил на годината 2010, а VOLKSWAGEN BLUEMOTION (GOLF, PASSAT, POLO) направи успеха пълен за германския гигант, след като беше отличен като Еко автомобил на годината 2010.

Източник: http://www.auto-press.net



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта