

SACHO7803 написа:имаш оттечка по вакуум системата.я спукано мъркуче я долу клапана-буренце.....и т.н.т.оттам променливата геометрия стои с постоянно отпуснати лопатки.а сега като е така усещаш ли че в ниските дето не върви ами и притраква като...дизел?
sto4o написа:ще направя логове дано от тях си проличи какво и има
SBobi написа:и аз съм със същия проблем и ще следя темата с интерес! Ауди А3 AHF мотор !!! При мен ситуацията е аналогична колега, но мога да кажа че не е от зацапана геометрия защото ми почистиха турбината съвсем скоро. Аз лично предполагам, че някаде по управлението на турбината (клапани, вакумчета, маркучета), но незнам каде точно. Осещам следното нещо: Понякога геометрията все едно не се движи и колата няма мощност и изведнъж се отваря и някой ме рита отзад и колата излита.Наблюдавам непостоянно поведение на този проблем. Като е студена не се наблюдава. Като загрее подавам рязко газ, замисля се до към 2000 - 2500 оборота и после се изтрелва.Понякога забелязвам дори, че отваря геометрията към 3000 оборота, което ме навежда на мисълта че има нещо дефектирало по управлението на турбината. А все си мисля, че по- плавно трябва да се разгръща мотора и да има тяга във всички обороти.
Svetkisha написа:И след точния момент пак е така.
Ако не нагнети в този точен момент, значи ще нагнети в следващите 3-5-9 секунди, нали?
Тогава би било логично да поеме и да стане на "ТОЧКА"! Да, ама Не. Или клапан Н18 не сработва, или Н239, или ЕГР, или колата е в мобиле.бг. Другия вариянт е, проба-грешка, една шапка пари или. Нито едно от тях на мен не помогна!
Не на празно, попитах на кво му смърди гъзерицата, турлявицата и ...изобщо дали тогава пуши и....... абе заеби, да не се правя на шут!
Svetkisha написа:От четеното стигнах до следния извод! Във форума, може да се даде качествена насока на къде да се обърне внимание за съответен проблем, което никак не е малко, но никой не може да даде точна диагноза. Това е така, не защото съфорумците са неграмотни, а защото все пак някой трябва да запретне ръкави и да извърши някой процедури. Все пак, пишещите тук, са грамотни и ориентирани в проблемите на тази марка автомобили. При един проблема е бил в един възел, при друг на друго място...... В една система, има определени точки подлежащи на проверка и обслужване, през определено време, ако едно звено от връзката направи отклонение ще даде отражение в поведението на другите елементи от тази система. Поради тази причинина, е неправилно да се търси точно къде е дефекта пишейки във форум.
Колкото до въпроса защо смърди на неизгоряла нафта, ми защото сместа е богата на гориво което не изгаря напълно в горивните камери и съответно бива изхвърлено през ауспуха. И понеже(на майтап) не е ароматизирана на теменужки, мирише на нафта.
Примерната схема на захранване с въздух е: Атмосфера, въздушен филтър, тръби, турбина, тръби, радиатор, пак тъби, ЕГР, колектор, клапани, горивна камера. Нещо такова. + бюлюк датчици.
Схемата за вакуумите е: Вакуум помпа, система от маркучи, клапани за командване на ЕГР, ТУРБО и още нещо... Друго не се сещам, но ако се върна да прочета ще ги препиша.
Да си призная, че до преди да имам такъв проблем, нищо не разбирах. Да са живи и здрави хората с който се запознах покрай проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта