Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Съб 20 фев 2010 15:52


колеги колата голф 4 AHF 99 г. снощи я карах всичко си беше наред днес тръгвам и много зле какво и стана незнам но набира много бавно до към 2500 оборота а след тях си набира даже ми се струва че набира повече от преди. Така ми е много гадно немога едно изпреварване да направя вкарвам втора и докато ненабере към 2500 оборота е жив мъртвец :banghead: на всички предавки е така а преди си набираше нормално. Използвах търсачката но ненамерих нищо по въпроса моля помагайте :bowdown




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4728
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот tdi fen » Съб 20 фев 2010 17:28


скоро да си наливал нафта ? може да са ти сипали бензинец или много кофти нафта
провери за :
откачил се или изгорял дебитомер
състояние на горивен и въдушен филтър
мъкуча на турбото може да се извадил (от личен опит)
центровката на помпата може да е мръднала
проблемът може да се дължи на много неща най-добре я закачи на вак-ком


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Съб 20 фев 2010 17:32


vag-com недаде грешка дебитомера е сменян преди 3-4 месеца поради това че стария даваше по ниски стойности а и ако беше от дебитомера нямаше да набира яко след 2500 оборота дали не е от Н75


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот SACHO7803 » Съб 20 фев 2010 18:57


имаш оттечка по вакуум системата.я спукано мъркуче я долу клапана-буренце.....и т.н.т.оттам променливата геометрия стои с постоянно отпуснати лопатки.а сега като е така усещаш ли че в ниските дето не върви ами и притраква като...дизел? :lol:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8378
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Stivi » Съб 20 фев 2010 19:18


SACHO7803 написа:имаш оттечка по вакуум системата.я спукано мъркуче я долу клапана-буренце.....и т.н.т.оттам променливата геометрия стои с постоянно отпуснати лопатки.а сега като е така усещаш ли че в ниските дето не върви ами и притраква като...дизел? :lol:


Има голяма вероятност колегата да е прав,макар че ако има изпускане на вакума трябва при по-сериозно настъпване и да забие ! А иначе вярно че ръмжи много грозно като го няма турбото !


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота +Лог файлове.

Мнениеот sto4o » Съб 20 фев 2010 22:41


логовете са готови нека разбиращите да кажат. Не са много много качествени за което се извинявам.

Последна промяна от sto4o на Съб 20 фев 2010 23:02, променено общо 2 пъти.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот gogovaseev » Съб 20 фев 2010 22:52


sto4o написа:ще направя логове дано от тях си проличи какво и има

дам колега маи това 6те е наи доброто ре6ение там 6те се види каво я боли.успех :beer


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот SBobi » Нед 21 фев 2010 20:22


и аз съм със същия проблем и ще следя темата с интерес! Ауди А3 AHF мотор !!! При мен ситуацията е аналогична колега, но мога да кажа че не е от зацапана геометрия защото ми почистиха турбината съвсем скоро. Аз лично предполагам, че някаде по управлението на турбината (клапани, вакумчета, маркучета), но незнам каде точно. Осещам следното нещо: Понякога геометрията все едно не се движи и колата няма мощност и изведнъж се отваря и някой ме рита отзад и колата излита.Наблюдавам непостоянно поведение на този проблем. Като е студена не се наблюдава. Като загрее подавам рязко газ, замисля се до към 2000 - 2500 оборота и после се изтрелва.Понякога забелязвам дори, че отваря геометрията към 3000 оборота, което ме навежда на мисълта че има нещо дефектирало по управлението на турбината. А все си мисля, че по- плавно трябва да се разгръща мотора и да има тяга във всички обороти.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Нед 21 фев 2010 22:23


SBobi написа:и аз съм със същия проблем и ще следя темата с интерес! Ауди А3 AHF мотор !!! При мен ситуацията е аналогична колега, но мога да кажа че не е от зацапана геометрия защото ми почистиха турбината съвсем скоро. Аз лично предполагам, че някаде по управлението на турбината (клапани, вакумчета, маркучета), но незнам каде точно. Осещам следното нещо: Понякога геометрията все едно не се движи и колата няма мощност и изведнъж се отваря и някой ме рита отзад и колата излита.Наблюдавам непостоянно поведение на този проблем. Като е студена не се наблюдава. Като загрее подавам рязко газ, замисля се до към 2000 - 2500 оборота и после се изтрелва.Понякога забелязвам дори, че отваря геометрията към 3000 оборота, което ме навежда на мисълта че има нещо дефектирало по управлението на турбината. А все си мисля, че по- плавно трябва да се разгръща мотора и да има тяга във всички обороти.

колега преди колата си набираше в ниските нормално а сега е много зле работата едно изпреварване неможеш да направиш даже да си на ниска предавка и това май го забелязах че се появява при загрят двигател


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Svetkisha » Нед 21 фев 2010 22:31


От към гъза на какво мерише? На неизгоряла нафта, може би? Нещо като че ли не и достига въздух? Нещо несработва в този момент. Нещото от което зависи, така дълбоко, желаното вдишване! Кое спира въздуха?


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот SBobi » Нед 21 фев 2010 22:53


не мисля че нещо спира въздуха, а по скоро нещо не го нагнетява в точния момент :?


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Svetkisha » Нед 21 фев 2010 23:40


И след точния момент пак е така.
Ако не нагнети в този точен момент, значи ще нагнети в следващите 3-5-9 секунди, нали?
Тогава би било логично да поеме и да стане на "ТОЧКА"! Да, ама Не. Или клапан Н18 не сработва, или Н239, или ЕГР, или колата е в мобиле.бг. Другия вариянт е, проба-грешка, една шапка пари или :търсачкаа . Нито едно от тях на мен не помогна!

Не на празно, попитах на кво му смърди гъзерицата, турлявицата и ...изобщо дали тогава пуши и....... абе заеби, да не се правя на шут!


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Пон 22 фев 2010 9:40


Svetkisha написа:И след точния момент пак е така.
Ако не нагнети в този точен момент, значи ще нагнети в следващите 3-5-9 секунди, нали?
Тогава би било логично да поеме и да стане на "ТОЧКА"! Да, ама Не. Или клапан Н18 не сработва, или Н239, или ЕГР, или колата е в мобиле.бг. Другия вариянт е, проба-грешка, една шапка пари или :търсачкаа . Нито едно от тях на мен не помогна!

Не на празно, попитах на кво му смърди гъзерицата, турлявицата и ...изобщо дали тогава пуши и....... абе заеби, да не се правя на шут!

и ако смърди на неизгоряла нафта какво означава това


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Svetkisha » Пон 22 фев 2010 14:01


От четеното стигнах до следния извод! Във форума, може да се даде качествена насока на къде да се обърне внимание за съответен проблем, което никак не е малко, но никой не може да даде точна диагноза. Това е така, не защото съфорумците са неграмотни, а защото все пак някой трябва да запретне ръкави и да извърши някой процедури. Все пак, пишещите тук, са грамотни и ориентирани в проблемите на тази марка автомобили. При един проблема е бил в един възел, при друг на друго място...... В една система, има определени точки подлежащи на проверка и обслужване, през определено време, ако едно звено от връзката направи отклонение ще даде отражение в поведението на другите елементи от тази система. Поради тази причинина, е неправилно да се търси точно къде е дефекта пишейки във форум.

Колкото до въпроса защо смърди на неизгоряла нафта, ми защото сместа е богата на гориво което не изгаря напълно в горивните камери и съответно бива изхвърлено през ауспуха. И понеже(на майтап) не е ароматизирана на теменужки, мирише на нафта.
Примерната схема на захранване с въздух е: Атмосфера, въздушен филтър, тръби, турбина, тръби, радиатор, пак тъби, ЕГР, колектор, клапани, горивна камера. Нещо такова. + бюлюк датчици.

Схемата за вакуумите е: Вакуум помпа, система от маркучи, клапани за командване на ЕГР, ТУРБО и още нещо... Друго не се сещам, но ако се върна да прочета ще ги препиша.
Да си призная, че до преди да имам такъв проблем, нищо не разбирах. Да са живи и здрави хората с който се запознах покрай проблема.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Пон 22 фев 2010 15:04


Svetkisha написа:От четеното стигнах до следния извод! Във форума, може да се даде качествена насока на къде да се обърне внимание за съответен проблем, което никак не е малко, но никой не може да даде точна диагноза. Това е така, не защото съфорумците са неграмотни, а защото все пак някой трябва да запретне ръкави и да извърши някой процедури. Все пак, пишещите тук, са грамотни и ориентирани в проблемите на тази марка автомобили. При един проблема е бил в един възел, при друг на друго място...... В една система, има определени точки подлежащи на проверка и обслужване, през определено време, ако едно звено от връзката направи отклонение ще даде отражение в поведението на другите елементи от тази система. Поради тази причинина, е неправилно да се търси точно къде е дефекта пишейки във форум.

Колкото до въпроса защо смърди на неизгоряла нафта, ми защото сместа е богата на гориво което не изгаря напълно в горивните камери и съответно бива изхвърлено през ауспуха. И понеже(на майтап) не е ароматизирана на теменужки, мирише на нафта.
Примерната схема на захранване с въздух е: Атмосфера, въздушен филтър, тръби, турбина, тръби, радиатор, пак тъби, ЕГР, колектор, клапани, горивна камера. Нещо такова. + бюлюк датчици.

Схемата за вакуумите е: Вакуум помпа, система от маркучи, клапани за командване на ЕГР, ТУРБО и още нещо... Друго не се сещам, но ако се върна да прочета ще ги препиша.
Да си призная, че до преди да имам такъв проблем, нищо не разбирах. Да са живи и здрави хората с който се запознах покрай проблема.


много изписано и нищо съществено по пробелама



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта