Вчера купихме Polo 1.4 ,44kw моноинж.със оригинална ГУ.Досега не бях виждал такива ГУ.Ключето е с две положения-бензин и газ,на бутилката има ел.клапан,а изпарителя ни даде голям зор докато го открием (отдоло вляво).Та положението е следното:паля на бензин ,загрява и когато превключа на газ върви 5-6 секунди и изгасва.Пробвах на контакт без да е запалена,като превключа от бензин на газ се чува щракане от клапанчето на бутилката и никъде другаде.Така и не можах да открия маркучи или тръбички за газ да влизат в моното,че да ги прекъсна и да видя дали стига газта до него.За да ги проследя от изпарителя ми трябва канал.В понеделник ще ходя на газаджия за паспорт и преглед,но искам да пробвам сам да си я оправя преди туй и хем ще ми е ясна за напред.Моля,който знае нещо-да сподели!
А междудругото не мога да открия от документите какъв е двигателя(инициали).



Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
Поло, излизaщо от зaводa нa гaз нямa, всичко е монтирaно впоследствие 

- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
The_Machine написа:Поло, излизaщо от зaводa нa гaз нямa, всичко е монтирaно впоследствие
И така да е-не е монтирана в България.Колата е внос от Холандия.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
Ето, стигаш до изводите сам 
Търси някъде по изпарителя някаква марка поне...
Предполагам нещо от сорта на Viаlle, Lаndi-Hаrtog или нещо подобно...
Щракни няколко снимки да гледаме на кафенце нещо...

Търси някъде по изпарителя някаква марка поне...
Предполагам нещо от сорта на Viаlle, Lаndi-Hаrtog или нещо подобно...
Щракни няколко снимки да гледаме на кафенце нещо...

- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
Станала е грешка-колата не е моно,а пълна инжекция и газовата уретба не е обикновенна, а газов инжекцион.Просто аз не знам,какво съм купил,а автокъщата,какво ми е продала."Necam" е марката на ГИ и проблемът беше в откачена букса на единия датчик по трасето на газта.Сега няма никакви проблеми(поне засега).Ключето вече го разбрах,че не трябва да се мести,ако има газ в бутилката,а да си е само на положение за газ,а датчиците за налягане и температура и компютъра решават,кога да премине от бензин на газ.Също разбрах,че за тази марка няма много майстори.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
Защото няма части за тях. 

- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.
Ако е същата,като "Koltec-necam " намерих и майстор и части,но не съм сигурен дали е такава.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта