Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот milio » Съб 20 фев 2010 14:38


Вчера купихме Polo 1.4 ,44kw моноинж.със оригинална ГУ.Досега не бях виждал такива ГУ.Ключето е с две положения-бензин и газ,на бутилката има ел.клапан,а изпарителя ни даде голям зор докато го открием (отдоло вляво).Та положението е следното:паля на бензин ,загрява и когато превключа на газ върви 5-6 секунди и изгасва.Пробвах на контакт без да е запалена,като превключа от бензин на газ се чува щракане от клапанчето на бутилката и никъде другаде.Така и не можах да открия маркучи или тръбички за газ да влизат в моното,че да ги прекъсна и да видя дали стига газта до него.За да ги проследя от изпарителя ми трябва канал.В понеделник ще ходя на газаджия за паспорт и преглед,но искам да пробвам сам да си я оправя преди туй и хем ще ми е ясна за напред.Моля,който знае нещо-да сподели!
А междудругото не мога да открия от документите какъв е двигателя(инициали).




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот The_Machine » Съб 20 фев 2010 20:46


Поло, излизaщо от зaводa нa гaз нямa, всичко е монтирaно впоследствие ;)


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот milio » Съб 20 фев 2010 22:33


The_Machine написа:Поло, излизaщо от зaводa нa гaз нямa, всичко е монтирaно впоследствие ;)

И така да е-не е монтирана в България.Колата е внос от Холандия.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот The_Machine » Нед 21 фев 2010 1:29


Ето, стигаш до изводите сам :)
Търси някъде по изпарителя някаква марка поне...

Предполагам нещо от сорта на Viаlle, Lаndi-Hаrtog или нещо подобно...

Щракни няколко снимки да гледаме на кафенце нещо... :P


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот milio » Вто 23 фев 2010 11:57


Станала е грешка-колата не е моно,а пълна инжекция и газовата уретба не е обикновенна, а газов инжекцион.Просто аз не знам,какво съм купил,а автокъщата,какво ми е продала."Necam" е марката на ГИ и проблемът беше в откачена букса на единия датчик по трасето на газта.Сега няма никакви проблеми(поне засега).Ключето вече го разбрах,че не трябва да се мести,ако има газ в бутилката,а да си е само на положение за газ,а датчиците за налягане и температура и компютъра решават,кога да премине от бензин на газ.Също разбрах,че за тази марка няма много майстори.


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот najdobrix » Сря 24 фев 2010 21:55


Защото няма части за тях. :banghead:


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Поло 1,4 60к.с. със заводска г.у.

Мнениеот milio » Чет 25 фев 2010 21:45


Ако е същата,като "Koltec-necam " намерих и майстор и части,но не съм сигурен дали е такава.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта