Pichaga написа:е нали, който звъни той плаща
Е да де. И при 95% монопол на Виваком, ако често ти звънят на стационарния шанса другия да се набута с доста по-скъп разговора е 95 процентен..Малко кофти е

Pichaga написа:е нали, който звъни той плаща
rosy написа:Е кое му е супер краткия период? Преносимостта при фиксираните номера е от 1 юли 2009 г. За тези 8 месеца нищо кой знае какво не се случи, а и няма кой знае каква алтернатива. ...
Уважаеми г-н ....,
Бихме искали да Ви информираме, че е необходимо да посетите магазин на VIVACOM,
където срещу представяне на нотариален акт на жилището и документ за самоличност,
ще можете да подадете заявление за Преименуване на телефонния пост.
Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!
Дашо написа:Проблема на БТК и на обсужването им е в това, че никой от служителите им не иска да закрива телефонни постове, защото това за него е личен минус. Такава им е тъпата търговска политика....
Дашо написа:Проблема на БТК и на обсужването им е в това, че никой от служителите им не иска да ...
3. Срок на Договора и влизане в сила
3.1. Договорът между Потребителя и БТК за предоставяне на Услугата VIVACOM Net влиза в сила от датата на подписване на Заявлението/Договор за ползване на Услугата VIVACOM Net за Услугата VIVACOM Net „Инсталирай сам”.
3.2. Договорът между Потребителя и БТК за предоставяне на Услугата VIVACOM Net влиза в сила от датата на подписване на Констативния протокол във всички други случаи, освен посочения в т.3.1.
3.3. Потребителят е съгласен да използва и заплаща Услугата VIVACOM Net, в зависимост от избраната със Заявлението/Договор за ползване на Услугата VIVACOM Net опция, безсрочен договор или за 12 (дванадесет) или 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на Заявлението/Договор в случай по т. 3.1 или на Констативния протокол във всички останали случаи.
3.4. В случай, че в Договора не е посочено друго, след изтичане на избрания със Заявлението/Договор срок, същият автоматично се продължава за нов срок от 1 (един) месец, докато една от страните не уведоми другата с едномесечно писмено предизвестие за намерението си да прекрати ползването на Услугата преди изтичане на първоначално уговорения срок или съответния срок, за който е продължен Договора.
Re5Pec7 написа:Извинявам се че ползвам темата, но за да не отварям нова ще си задам въпроса тук.
Ситуацията е следната. Преди 1 година реших да си пусна интернет на BTC ADSL. Поръчах си wi-fi модема по интернет и всичко необходимо ми дойде вкъщи (не съм ходил до офиси). На 26 март 2010 изтече договора. В общите условия пише, че след изтичане на договора, той автоматично се продължава в срок 1 месец. Днес реших да отида до офиса на БТК и да подам зявление за прекратяване на услугата. НО изненада.... договора ми автоматично се е продължил не с 1 месец, а с 1 година. Кажете какво да правя.. КЗП или просто да си чакам да ми изтече договора ... още 1 година със смотан интернет.
Ето и общите условия относно прекратяването на договора3. Срок на Договора и влизане в сила
3.1. Договорът между Потребителя и БТК за предоставяне на Услугата VIVACOM Net влиза в сила от датата на подписване на Заявлението/Договор за ползване на Услугата VIVACOM Net за Услугата VIVACOM Net „Инсталирай сам”.
3.2. Договорът между Потребителя и БТК за предоставяне на Услугата VIVACOM Net влиза в сила от датата на подписване на Констативния протокол във всички други случаи, освен посочения в т.3.1.
3.3. Потребителят е съгласен да използва и заплаща Услугата VIVACOM Net, в зависимост от избраната със Заявлението/Договор за ползване на Услугата VIVACOM Net опция, безсрочен договор или за 12 (дванадесет) или 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на Заявлението/Договор в случай по т. 3.1 или на Констативния протокол във всички останали случаи.
3.4. В случай, че в Договора не е посочено друго, след изтичане на избрания със Заявлението/Договор срок, същият автоматично се продължава за нов срок от 1 (един) месец, докато една от страните не уведоми другата с едномесечно писмено предизвестие за намерението си да прекрати ползването на Услугата преди изтичане на първоначално уговорения срок или съответния срок, за който е продължен Договора.
Re5Pec7 написа:.....или те ме въртят.
същият автоматично се продължава за нов срок от 1 (един) месец, докато една от страните не уведоми другата с едномесечно писмено предизвестие за намерението си да прекрати ползването на Услугата
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта