Въпроси за стартера като ел.двигател?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 04 май 2006 22:09


като пишете замисляте ли се да направите разлика между АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ и СТАРТЕРНА БАТЕРИЯ !!!

нямам повече въпроси.mhihi

местя в ОФФ....
а да жокер:
електрокар :wink:




Потребителски аватар
sony_87
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sony_87 » Чет 04 май 2006 22:21


golfer написа:като пишете замисляте ли се да направите разлика между АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ и СТАРТЕРНА БАТЕРИЯ !!!

нямам повече въпроси.mhihi

местя в ОФФ....
а да жокер:
електрокар :wink:

разясни повече де, това че не сме запознати не значи че трабва да ни игнорираш така :oops:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 04 май 2006 22:24


стартерната батерия е пригодена да дава много висок ток (мощност) за кратко време. Акумулаторната - по-ниска мощност за по-дълго време. на теб ти трябва от втория тип - например от голям UPS.
педал от шевна не става - тои е пригоден да регулира има-няма 100 вата на 220 волта променлив ток.
мотори за камион - в морга за камиони (не ме питай къде)
успех!


Потребителски аватар
sony_87
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sony_87 » Чет 04 май 2006 22:28


nii написа:педал от шевна не става - тои е пригоден да регулира има-няма 100 вата на 220 волта променлив ток.
успех!

трябва да потърся подобна схема но за 12В,иначе би трябвало да е на същия принцип...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 04 май 2006 22:29


sony_87 написа:За регулиране на напрежението....имам точно каквото ми трябва...педал от шевна машина....става идеално.

:lol:

Не искам да те отчайвам, но този проект ако тръгне вобще, ще завърши със жертва :) Както казват от "Господари на ефира" - "Ни съ и*авайте с Бай Брадър, чи шъ въ исплюща!" :)


Потребителски аватар
sony_87
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sony_87 » Чет 04 май 2006 22:48


Сетих се за един магазин...на сточна гара имаше "електро мотори и двигаели", утре ще отида и ще видя дали има нещо подходящо....
Кажете адрес на някоя автоморга..? Знам че по бул "Европа" има...?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 04 май 2006 23:02


автоморга за камиони има на магистрала Тракия след караулката преди разклона за Равно поле


Потребителски аватар
gstoyanov
Мнения: 198
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gstoyanov » Пет 05 май 2006 10:13


:) от http://www.howstuffworks.com/horsepower1.htm "1 horsepower is equivalent to 746 watts".

С двигател 6kW (което е около 8 к.с.) ще ти трябва ток 6000W / 12V = 500A :!:.
С акумулатор (не си спомням точно) примерно 60A/h (=60*3600A/s = 216000 A/s) ще ти работи 216000 [A/s] / 500 [A] = 432 [s], или около 7 минути.
Разбира се, тук не се отчитат нелинейните характеристики на двигателя и акумулатора (т.е. няма да работи равномерно точно 432 секунди и да спре внезапно, а постепенно ще губи мощност и ще спре по-рано) :) А и акумулатора може да се разруши при такъв ток (тока се обуславя от химични реакции, които не могат да протичат с необходимата скорост, а и би изврял електролита при по-продължително голямо натоварване - затова има предупреждение на всички батерии да не се свързват накъсо, понеже се отделя газове по-бързо, отколкото магат да се абсорбират от другите материали в батерията).

Да не говорим, че за 500А проводниците изглеждат по-скоро като арматурно желязо ;)

Можеш да преобразуваш 12V постоянно напрежение в 220V променливо (каквото е в контакта в кухнята), при което за постигане на същата мощност необходимият ток намалява, но това включва яки бобини, които тежат почти колкото акумулатора. Това се прави въщност от UPS устройствата. Ако искаш можеш да ползваш направо едно такова ;) ... те работят около 10-15 мин. с натоварване от около 100-400W (и не издържат нещо по-мощно - котлон 2000W например) - сам си прецени за 6 KW!!!

В крайна сметка, ако това беше изгодно, то тролеите щяха да са с акумулатори, вместо с "тиранти" ;)

За акумулаторите


Потребителски аватар
sony_87
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sony_87 » Пет 05 май 2006 12:03


gstoyanov написа::) от http://www.howstuffworks.com/horsepower1.htm "1 horsepower is equivalent to 746 watts".

С двигател 6kW (което е около 8 к.с.) ще ти трябва ток 6000W / 12V = 500A :!:.
С акумулатор (не си спомням точно) примерно 60A/h (=60*3600A/s = 216000 A/s) ще ти работи 216000 [A/s] / 500 [A] = 432 [s], или около 7 минути.
Разбира се, тук не се отчитат нелинейните характеристики на двигателя и акумулатора (т.е. няма да работи равномерно точно 432 секунди и да спре внезапно, а постепенно ще губи мощност и ще спре по-рано) :) А и акумулатора може да се разруши при такъв ток (тока се обуславя от химични реакции, които не могат да протичат с необходимата скорост, а и би изврял електролита при по-продължително голямо натоварване - затова има предупреждение на всички батерии да не се свързват накъсо, понеже се отделя газове по-бързо, отколкото магат да се абсорбират от другите материали в батерията).

Да не говорим, че за 500А проводниците изглеждат по-скоро като арматурно желязо ;)

Можеш да преобразуваш 12V постоянно напрежение в 220V променливо (каквото е в контакта в кухнята), при което за постигане на същата мощност необходимият ток намалява, но това включва яки бобини, които тежат почти колкото акумулатора. Това се прави въщност от UPS устройствата. Ако искаш можеш да ползваш направо едно такова ;) ... те работят около 10-15 мин. с натоварване от около 100-400W (и не издържат нещо по-мощно - котлон 2000W например) - сам си прецени за 6 KW!!!

В крайна сметка, ако това беше изгодно, то тролеите щяха да са с акумулатори, вместо с "тиранти" ;)

За акумулаторите


мерси за подробния отговор.Значи двигателя който ви показах се ползва във електрически картинги...тоест не е невъзможно,но явно техните "батерии" са по-различни....ето за какво говоря:http://www.asmokarts.com/ - отляво разгледайте на батерии...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта