температурен датчик на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

температурен датчик на В3

Мнениеот MobilLife » Пет 26 фев 2010 10:50


Имам едно леко питане :D - значи смених си троиника за антифриза отпред на двигатела -АБС ,и естествено почистих малко и температурния датчик,преди да го сложа пак. Преди тази интервенция перката ми се включваше по показание на таблото 90 гр.,а сега - 95 гр.показва.Възможно ли е като съм го чистил да съм го вкарал в час и сега да показва вярно а преди не? По принцип на толкова 95 гр. маи се включваше първата степен?




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: температурен датчик на В3

Мнениеот Теодор » Пет 26 фев 2010 12:31


Той също подава сигнал и към таблото така че всичко е наред независимо кое показание се е коригирало :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: температурен датчик на В3

Мнениеот MobilLife » Пет 26 фев 2010 15:58


Да, това е така ама възможно ли е само от почистване да си промени показанията или нещо друго е бъгясало?


Потребителски аватар
Denzi
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: температурен датчик на В3

Мнениеот Denzi » Пет 26 фев 2010 17:02


Напълно възможно е.Мръсотията може да е играла роля на изолатор,а сега като я няма,датчика е по-чувствителен.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: температурен датчик на В3

Мнениеот dj_tuhla » Вто 02 мар 2010 11:02


И тъй като не той включва перката, а терморелето е отпред на радиатора, напълно логично звучи да е станало точно така. Но според мен не е било до почистването, колкото до включването и изключването, имало е зеленясало по клемите на буксата, които са играли ролята на съпротивление, което се е наслагвало върху съпротивлението на датчика. При махането/слагането са се поизтъркали малко. Вземи почисти буксата профилактично с нещо остро.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта