Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 01 мар 2010 14:34


Със широката по-стилно стои.С тясната броня сякаш нещо и липсва на колата.




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот radi_nrj » Пон 01 мар 2010 15:28


С тесни брони само ако сложиш ширикия нож и ламарината между бронята и ножа трябва да е слънце ;)


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот RoadRunner » Пон 01 мар 2010 15:38


Аз също мисля да, че е по добре да си останеш с широките брони. Ако тръгнеш да слагаш тези ще трябва да махнеш и веждите на калниците...


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот kriso_g » Пон 01 мар 2010 18:37


И аз гласувам с НЕ!!
А защо пак я има обявена в мобилето ? :?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Пон 01 мар 2010 18:46


kriso_g написа:И аз гласувам с НЕ!!
А защо пак я има обявена в мобилето ? :?

Защото се продава, но не съм я пуснал тук, защото ми писна от предложения за бартери. За сериозно хора ще има добра цена, но само кеш. Иначе си остава моя. Както и да е. С тази снимка исках да покажа на някои хора че ТОЧНО на тази кола не и отиват тесни брони. Може би с никелираните 15-ки и без веждите щеше да е друга бира, но на този етап и според мен широката броня и стои повече. Новите калници са готови, само чакам свежи кинти за боя на цялата кола.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот Stenly » Пон 01 мар 2010 19:38


Баце единицата е родена за тесни брони от Волфсбург няма как да не и отиват. Проблема е че железните брони ги няма никъде а читави пластмасови,които да не са криви не са останали.


Потребителски аватар
mu6murok
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 21 май 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот mu6murok » Вто 02 мар 2010 18:07


При наличие на хромирана броня (или както там се водят), широк нож и големи, широки, обърнати железарки, смятам ще се комбинира много добре с набъбналите от двигателна възбуда вежди.


Потребителски аватар
Bandit
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 04 мар 2009 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот Bandit » Пет 19 мар 2010 21:33


http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

верно ли е че го продаваш. или пак слух


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Съб 20 мар 2010 9:01


:да:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Пон 22 мар 2010 18:13


За съжаление ми се разцепи ролката на ангренажния ремък и резултата е -7 клапъна. Снимки малко по-късно. :cry:


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот danaildel4ev » Пет 26 мар 2010 14:05


leonardo_vd написа:За съжаление ми се разцепи ролката на ангренажния ремък и резултата е -7 клапъна. Снимки малко по-късно. :cry:

колега колко пари ти излезе ремонта и ако може снимки на ролката че ми е интересно как ще се разцепи сигурно бая зор е видяла поздрави


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 апр 2010 10:57


Колеги, някой да е запознат с конструкцията на Пасатовия 1.8т с код AEB , защото замислям мслко силов ъпгрейд на колата и съм намерил много читав мотор за база. Мисля ще мога да си ползвам вече поставената инсталация и окачване на мотора. Знам че разликата им е във водните помпи, като при АЕБ е външна докато при АГУ е в блока и е ролка за ангренажа. Главата на АЕБ ми се струва че е с по-голям всмукателен порт, но друго не знам. Колата ще е с турбо к26 и целта е около 260кс. Сегашния мотор е ок, но съм го отварял 2 пъти и ми се ще да сложа друг и да го обслужа отколкото да наливам пари в този. А и все пак 4-ката ми е АГУ и ще си го оставя за резервни части.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Чет 27 май 2010 12:33


малко да съживимме темата.
Сдобих се с турбо ИХИ от форд Пробе 2.2турбо. В момента си правя колектора и ще постна снимки.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Чет 27 май 2010 13:08


leonardo_vd написа:малко да съживимме темата.
Сдобих се с турбо ИХИ от форд Пробе 2.2турбо. В момента си правя колектора и ще постна снимки.



Сега се разрових малко по няколко Мазда/Форд форуми и това турбо реално не става за повече от 200коня, много е малко. Дори за 200коня трябва да се кара на прекалено високо за него налягане, не му препоръчват повече от 1-1,1бара налягане, разрови се из нета има доста информация за него. Здрасловно се вадят 160-180коня с него за повече не става.

Самия мотор, на който е монтиран е 2.2 с 12клапана и прави 147коня на 4800об/мин :idea: нагоре няма никой, нещо от рода на К03 е.

Та ако не си се захванал още го продавай по-добре търси нещо от рода на Т25/Т28 или Т3 от Ланчия/Фиат или пък ново Т3 Супер60 0.48/0.63АР :idea: С това Ихи само ще задушаваш мотора по-подходящо е за Пунто ГТ или нещо от рода на 1.3-1.4Турбо, К24 от С2 също става за конете дето търсиш.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Чет 27 май 2010 15:46


E вече съм се захванал а и не търся много коне. Колата няма да се мапва а ще си остане само с чипа, така че макс на 1 бар ще се кара. Мисля от колектора да има малко отпушване, че стоковия е страшно затиснат. А и не може да се твърди че ИХИ-то е аналог на К03, зашото ВИДИМО има доста очевадна разлика. Ще се види като подкарам колата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта