Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
Със широката по-стилно стои.С тясната броня сякаш нещо и липсва на колата.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
С тесни брони само ако сложиш ширикия нож и ламарината между бронята и ножа трябва да е слънце 

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
Аз също мисля да, че е по добре да си останеш с широките брони. Ако тръгнеш да слагаш тези ще трябва да махнеш и веждите на калниците...
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
И аз гласувам с НЕ!!
А защо пак я има обявена в мобилето ?
А защо пак я има обявена в мобилето ?

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
kriso_g написа:И аз гласувам с НЕ!!
А защо пак я има обявена в мобилето ?
Защото се продава, но не съм я пуснал тук, защото ми писна от предложения за бартери. За сериозно хора ще има добра цена, но само кеш. Иначе си остава моя. Както и да е. С тази снимка исках да покажа на някои хора че ТОЧНО на тази кола не и отиват тесни брони. Може би с никелираните 15-ки и без веждите щеше да е друга бира, но на този етап и според мен широката броня и стои повече. Новите калници са готови, само чакам свежи кинти за боя на цялата кола.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
Баце единицата е родена за тесни брони от Волфсбург няма как да не и отиват. Проблема е че железните брони ги няма никъде а читави пластмасови,които да не са криви не са останали.
- mu6murok
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
При наличие на хромирана броня (или както там се водят), широк нож и големи, широки, обърнати железарки, смятам ще се комбинира много добре с набъбналите от двигателна възбуда вежди.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
За съжаление ми се разцепи ролката на ангренажния ремък и резултата е -7 клапъна. Снимки малко по-късно. 

-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
leonardo_vd написа:За съжаление ми се разцепи ролката на ангренажния ремък и резултата е -7 клапъна. Снимки малко по-късно.
колега колко пари ти излезе ремонта и ако може снимки на ролката че ми е интересно как ще се разцепи сигурно бая зор е видяла поздрави
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON
Колеги, някой да е запознат с конструкцията на Пасатовия 1.8т с код AEB , защото замислям мслко силов ъпгрейд на колата и съм намерил много читав мотор за база. Мисля ще мога да си ползвам вече поставената инсталация и окачване на мотора. Знам че разликата им е във водните помпи, като при АЕБ е външна докато при АГУ е в блока и е ролка за ангренажа. Главата на АЕБ ми се струва че е с по-голям всмукателен порт, но друго не знам. Колата ще е с турбо к26 и целта е около 260кс. Сегашния мотор е ок, но съм го отварял 2 пъти и ми се ще да сложа друг и да го обслужа отколкото да наливам пари в този. А и все пак 4-ката ми е АГУ и ще си го оставя за резервни части.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
малко да съживимме темата.
Сдобих се с турбо ИХИ от форд Пробе 2.2турбо. В момента си правя колектора и ще постна снимки.
Сдобих се с турбо ИХИ от форд Пробе 2.2турбо. В момента си правя колектора и ще постна снимки.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
leonardo_vd написа:малко да съживимме темата.
Сдобих се с турбо ИХИ от форд Пробе 2.2турбо. В момента си правя колектора и ще постна снимки.
Сега се разрових малко по няколко Мазда/Форд форуми и това турбо реално не става за повече от 200коня, много е малко. Дори за 200коня трябва да се кара на прекалено високо за него налягане, не му препоръчват повече от 1-1,1бара налягане, разрови се из нета има доста информация за него. Здрасловно се вадят 160-180коня с него за повече не става.
Самия мотор, на който е монтиран е 2.2 с 12клапана и прави 147коня на 4800об/мин

Та ако не си се захванал още го продавай по-добре търси нещо от рода на Т25/Т28 или Т3 от Ланчия/Фиат или пък ново Т3 Супер60 0.48/0.63АР

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
E вече съм се захванал а и не търся много коне. Колата няма да се мапва а ще си остане само с чипа, така че макс на 1 бар ще се кара. Мисля от колектора да има малко отпушване, че стоковия е страшно затиснат. А и не може да се твърди че ИХИ-то е аналог на К03, зашото ВИДИМО има доста очевадна разлика. Ще се види като подкарам колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта