
Питане за гърнета на В4/комби
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Питане за гърнета на В4/комби
При моя случай колата стана по-шумна. Баща ми преди време смени само задното гърне с ASPO и нямаше проблем с шума 

Re: Питане за гърнета на В4/комби
Колеги, на база на личен опит какви гърнета ще препоръчате , освен ориг.На моята В4 е за смяна задното, дано не са отишли и средните защото е синхро и са две, а отпред има някакво дрънчене-явно катализаторите са отишли и не знам резонатори или тръби да слагам
Идеята да е правилно направено , а и да са по възможност по-гихи колите ни, смятам че темата е интересна и .... колкото повече акъл по-добре

Идеята да е правилно направено , а и да са по възможност по-гихи колите ни, смятам че темата е интересна и .... колкото повече акъл по-добре

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Някакви мнения, наблюдения и отзиви за марките Bosal ( освен че е известна марка за ауспуси, нищо друго не ми говори ) и за полската марка POLMOSTROW ( в началото на темата мисля че точно за тях бях питал ) ?
И още едно въпросче - някой знае ли за какво служи силикона за ауспуси?
И още едно въпросче - някой знае ли за какво служи силикона за ауспуси?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Мисля,че не е точно Силикон!По-скоро е монтажна паста,уплътняваща връзките!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Dpop написа:Здравей отново, средния обезшумителен елемент, за който писах по-горе е на небезизвестната американска фирма Walker- http://www.walkerexhaust.com/defaultEN.asp и съм доволен. Не знам дали нямат изнесено производство и в Полша.
Привет

подочух че walker са правени и у нас(кремиковци)
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
doktora написа:А разлика в гърнетата на В3 и В4 има ли ?
Между другото, като вдигнаха колата на крика и се установи че последното и предпоследното гърне са едно цяло, т.е. не са две отделни свързани със скоба. От сервиза ми казаха, че ако пожелая да ги заварят добавяйки ламарина към дупките, то ще се наложи да се откача и задния мост от амортесьорите за да може да отиде надолу и да се измъкне гърнето.Как може да са го измислили така?
Да свалят моста че да извадят гърнетата.


колега сменявай ауспухджията.
Последното гърне точно преди моста е на сглобка и скоба.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Да се отчета какво направих.
Положението с двата ауспуха беше много лошо, особено с тръбата между двата.
Намерих средния в автоморга,оригинален, в много добро състояние, поради което и цената му беше по-голяма - 40 лв
Смених и ауспухджията - отидох направо в сервиз в който имат и магазин за ауспуси.
В сервиза ми предложиха 2 варианта:
Първи вариант - сменят средния ауспух, крайния остава но тръбата от него я заменят с друга. Нямаха такава тръба и щяха да надят парченца за да могат да направят кривките.Това надене на парченца ме накара да се замисля колко надеждно щеше да е. Цена на труда - 30 лв
Втори вариант - сменят средния ауспух + крайния, като крайния да е нов ( полски POLMOSTROW - 60 лв ). Цена на труда - 15 лв
Избрах втория вариант. Колата стана много тиха и поне за сега от първите впечатления - много съм доволен.
Да уточня на колегата, защо в другия сервиз изказаха мнение че трябва да се сваля задния мост. Това е при положение че нищо не се сменя, а се изкърпват дупките по стария ауспух, които на някои места достигаха около 2,5 см диаметър. Свалянето на моста се налагаше поради това че предишния собственик на колата в Германия, беше сложил една цяла тръба между двете гърнета,т.е. няма сглобка между тях и за да се заварят всички дупки, трябваше да се смъкнат едновременно и двете гърнета.
Положението с двата ауспуха беше много лошо, особено с тръбата между двата.
Намерих средния в автоморга,оригинален, в много добро състояние, поради което и цената му беше по-голяма - 40 лв
Смених и ауспухджията - отидох направо в сервиз в който имат и магазин за ауспуси.
В сервиза ми предложиха 2 варианта:
Първи вариант - сменят средния ауспух, крайния остава но тръбата от него я заменят с друга. Нямаха такава тръба и щяха да надят парченца за да могат да направят кривките.Това надене на парченца ме накара да се замисля колко надеждно щеше да е. Цена на труда - 30 лв
Втори вариант - сменят средния ауспух + крайния, като крайния да е нов ( полски POLMOSTROW - 60 лв ). Цена на труда - 15 лв
Избрах втория вариант. Колата стана много тиха и поне за сега от първите впечатления - много съм доволен.
Да уточня на колегата, защо в другия сервиз изказаха мнение че трябва да се сваля задния мост. Това е при положение че нищо не се сменя, а се изкърпват дупките по стария ауспух, които на някои места достигаха около 2,5 см диаметър. Свалянето на моста се налагаше поради това че предишния собственик на колата в Германия, беше сложил една цяла тръба между двете гърнета,т.е. няма сглобка между тях и за да се заварят всички дупки, трябваше да се смъкнат едновременно и двете гърнета.
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Да споделя и аз какво направих с моя ауспух - Б4 комби. МОже да е от полза. Следвайко мненията във форума отидох в Крафт на околовръсното. Вдигнаха колата и се оказа, че всичко е за смяна от меката връзка назад. Видимо изгнил и с много дупки. Направиха я за 30 мин. - двете гърнета, тръба, резонаторно гърне и мека връзка. Цената обаче също си я биваше - 395 лв. общо. Колата не стана по-шумна - общо взето съм доволен, но паричките не са малко.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Днес и аз подмених кюнците 
Изпаднаха ми доста запазени гърнета от катастрофирал Пассат и предпочетох оригиналните пред това да рискувам с нови незнайно какви.....
Средното ми гърне беше доста задръстено тежеше доста повече от "новото"
отделно имаше и доста сериозни язви...
крайното също не беше приятна гледка.... След смяната вървежа на колата се подобри доста а и стана доста по безшумна.Като пари ми излезе 120лв.-средно+крайно+тръбите+работа....

Изпаднаха ми доста запазени гърнета от катастрофирал Пассат и предпочетох оригиналните пред това да рискувам с нови незнайно какви.....
Средното ми гърне беше доста задръстено тежеше доста повече от "новото"

крайното също не беше приятна гледка.... След смяната вървежа на колата се подобри доста а и стана доста по безшумна.Като пари ми излезе 120лв.-средно+крайно+тръбите+работа....
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Колеги, при вас с какви мотори сте, при мен са два катализатора, от генерацията тръгват две тръби, и...още не съм ходил на сервиз и не знам какво е положението,направя ли го ще споделя и аз
Заради синхрото средните са ми две , а посредата кардана и знам,че освен ориг.др няма такива нови, поне така преди година ми го казаха в М Комплект, ако са заминали не знам какво да правя

Заради синхрото средните са ми две , а посредата кардана и знам,че освен ориг.др няма такива нови, поне така преди година ми го казаха в М Комплект, ако са заминали не знам какво да правя

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
С двигател ADZ е пасатко
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Люси, това за Кремиковци май е легенда. В Полша ги правят Walker-а за тука и са си истински. На моя Б3 ги смених с такива, шум нямаше на високи обороти (той си и дойде с такива от Швейцария и нямаше разлика на външен вид, а и шума не се промени), изкараха при мен 3 години без да бяха мръднали с изключение на никелирания накрайник на който му падна никелираното и ръждяса. Много ядове брах обаче от кофти напасване, от там имаше тресене, разкачане от тампоните и т.н. Тоя Walker да излиза макс 70-100 лв повече от Аспо а разлика от небето до земята. До колкото си спомням ги чаках именно от склада в Търново, така че може да се поинтересуваш. Ей от тия ги купувах http://polmo.net/ , звънни и ги питай.
Поздрави.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта