Питане за гърнета на В4/комби

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Winner25 » Вто 02 мар 2010 12:15


При моя случай колата стана по-шумна. Баща ми преди време смени само задното гърне с ASPO и нямаше проблем с шума :)




Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот JC » Вто 02 мар 2010 15:26


Колеги, на база на личен опит какви гърнета ще препоръчате , освен ориг.На моята В4 е за смяна задното, дано не са отишли и средните защото е синхро и са две, а отпред има някакво дрънчене-явно катализаторите са отишли и не знам резонатори или тръби да слагам :roll:
Идеята да е правилно направено , а и да са по възможност по-гихи колите ни, смятам че темата е интересна и .... колкото повече акъл по-добре :beer


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Вто 02 мар 2010 15:49


Някакви мнения, наблюдения и отзиви за марките Bosal ( освен че е известна марка за ауспуси, нищо друго не ми говори ) и за полската марка POLMOSTROW ( в началото на темата мисля че точно за тях бях питал ) ?
И още едно въпросче - някой знае ли за какво служи силикона за ауспуси?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот pas1.8mi » Вто 02 мар 2010 18:43


Мисля,че не е точно Силикон!По-скоро е монтажна паста,уплътняваща връзките!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот vit_autosofia » Вто 02 мар 2010 20:11


Dpop написа:Здравей отново, средния обезшумителен елемент, за който писах по-горе е на небезизвестната американска фирма Walker- http://www.walkerexhaust.com/defaultEN.asp и съм доволен. Не знам дали нямат изнесено производство и в Полша.

Привет :да:
подочух че walker са правени и у нас(кремиковци)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот vit_autosofia » Вто 02 мар 2010 20:14


doktora написа:А разлика в гърнетата на В3 и В4 има ли ?
Между другото, като вдигнаха колата на крика и се установи че последното и предпоследното гърне са едно цяло, т.е. не са две отделни свързани със скоба. От сервиза ми казаха, че ако пожелая да ги заварят добавяйки ламарина към дупките, то ще се наложи да се откача и задния мост от амортесьорите за да може да отиде надолу и да се измъкне гърнето.Как може да са го измислили така :screwy ?

Да свалят моста че да извадят гърнетата. :063: :063:
колега сменявай ауспухджията.
Последното гърне точно преди моста е на сглобка и скоба.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 03 мар 2010 12:13


Да се отчета какво направих.
Положението с двата ауспуха беше много лошо, особено с тръбата между двата.
Намерих средния в автоморга,оригинален, в много добро състояние, поради което и цената му беше по-голяма - 40 лв
Смених и ауспухджията - отидох направо в сервиз в който имат и магазин за ауспуси.
В сервиза ми предложиха 2 варианта:
Първи вариант - сменят средния ауспух, крайния остава но тръбата от него я заменят с друга. Нямаха такава тръба и щяха да надят парченца за да могат да направят кривките.Това надене на парченца ме накара да се замисля колко надеждно щеше да е. Цена на труда - 30 лв
Втори вариант - сменят средния ауспух + крайния, като крайния да е нов ( полски POLMOSTROW - 60 лв ). Цена на труда - 15 лв
Избрах втория вариант. Колата стана много тиха и поне за сега от първите впечатления - много съм доволен.
Да уточня на колегата, защо в другия сервиз изказаха мнение че трябва да се сваля задния мост. Това е при положение че нищо не се сменя, а се изкърпват дупките по стария ауспух, които на някои места достигаха около 2,5 см диаметър. Свалянето на моста се налагаше поради това че предишния собственик на колата в Германия, беше сложил една цяла тръба между двете гърнета,т.е. няма сглобка между тях и за да се заварят всички дупки, трябваше да се смъкнат едновременно и двете гърнета.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Andrey » Сря 03 мар 2010 12:25


Да споделя и аз какво направих с моя ауспух - Б4 комби. МОже да е от полза. Следвайко мненията във форума отидох в Крафт на околовръсното. Вдигнаха колата и се оказа, че всичко е за смяна от меката връзка назад. Видимо изгнил и с много дупки. Направиха я за 30 мин. - двете гърнета, тръба, резонаторно гърне и мека връзка. Цената обаче също си я биваше - 395 лв. общо. Колата не стана по-шумна - общо взето съм доволен, но паричките не са малко.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот kristianatanasov » Сря 03 мар 2010 18:38


Днес и аз подмених кюнците :)
Изпаднаха ми доста запазени гърнета от катастрофирал Пассат и предпочетох оригиналните пред това да рискувам с нови незнайно какви.....
Средното ми гърне беше доста задръстено тежеше доста повече от "новото" :) отделно имаше и доста сериозни язви...
крайното също не беше приятна гледка.... След смяната вървежа на колата се подобри доста а и стана доста по безшумна.Като пари ми излезе 120лв.-средно+крайно+тръбите+работа....


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот JC » Сря 03 мар 2010 22:17


Колеги, при вас с какви мотори сте, при мен са два катализатора, от генерацията тръгват две тръби, и...още не съм ходил на сервиз и не знам какво е положението,направя ли го ще споделя и аз :D

Заради синхрото средните са ми две , а посредата кардана и знам,че освен ориг.др няма такива нови, поне така преди година ми го казаха в М Комплект, ако са заминали не знам какво да правя :roll:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 10 мар 2010 13:56


С двигател ADZ е пасатко


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот dj_tuhla » Сря 10 мар 2010 22:46


Люси, това за Кремиковци май е легенда. В Полша ги правят Walker-а за тука и са си истински. На моя Б3 ги смених с такива, шум нямаше на високи обороти (той си и дойде с такива от Швейцария и нямаше разлика на външен вид, а и шума не се промени), изкараха при мен 3 години без да бяха мръднали с изключение на никелирания накрайник на който му падна никелираното и ръждяса. Много ядове брах обаче от кофти напасване, от там имаше тресене, разкачане от тампоните и т.н. Тоя Walker да излиза макс 70-100 лв повече от Аспо а разлика от небето до земята. До колкото си спомням ги чаках именно от склада в Търново, така че може да се поинтересуваш. Ей от тия ги купувах http://polmo.net/ , звънни и ги питай.

Поздрави.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 52 госта