МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 03 мар 2010 18:52


ето колко грешки съм имал като се замервах с АБФ-а и ХЕ-то




Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Pironski » Сря 03 мар 2010 19:20


Нали помниш от какво ти казах,че ги трупа? :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот niikoo_1 » Сря 03 мар 2010 20:19


mario_lud написа:


Марио, синия ВР6 в момента изобщо не е в кондиция според мен, преди когато вървеше даваше високи 14ки на Божурище и найстина беше доста силен и сипа на доста коли горе на Бояна.

Пацо с бързата корса с ХЕ също може да ми потвърди думите дори той биеше върпосния ВР със зор, читав такъв сток автомобил си е към средна 15ка и върви много повече от ХЕ и АБФ това го пиша много отговорно, а че твоя АБФ понавървява повече от нормален също си е вярно, но читаво ВР-че с грамотен шофьор ще ти сипе :mrgreen:



А към Андро, само да споделя не си втълпявай, че имаш проблем заради скоростите, и дълги да сложиш пак ще въртиш гуми, отърване от това няма при колите с предно, просто трябва да си нежен mhihi с газта на първа скорост и да си сложиш 17ки с хубави нови гуми поне 215/225мм за да има поне някакво сцепление.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 03 мар 2010 20:32


niikoo_1 написа:
mario_lud написа:


Марио, синия ВР6 в момента изобщо не е в кондиция според мен, преди когато вървеше даваше високи 14ки на Божурище и найстина беше доста силен и сипа на доста коли


Пацо с бързата корса с ХЕ също може да ми потвърди думите дори той биеше върпосния ВР със зор, читав такъв сток автомобил си е към средна 15ка и върви много повече от ХЕ и АБФ това го пиша много отговорно, а че твоя АБФ понавървява повече от нормален също си е вярно, но читаво ВР-че с грамотен шофьор ще ти сипе :mrgreen:



А към Андро, само да споделя не си втълпявай, че имаш проблем заради скоростите, и дълги да сложиш пак ще въртиш гуми, отърване от това няма при колите с предно, просто трябва да си нежен mhihi с газта на първа скорост и да си сложиш 17ки с хубави нови гуми поне 215/225мм за да има поне някакво сцепление.

В момента съм с 215-ки а защо да слагам 17" не мога да разбера,а и както се вижда по грешките които е имал хич не е бил читав тогава както и сега


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот niikoo_1 » Сря 03 мар 2010 20:39


Ми друг вариант понеже са ти хубави джантите е като ти свършат предните две гуми да си вземеш две Йокохами Парада на 16цола и не би трябвало да се окопава.


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот vr6vr6 » Сря 03 мар 2010 21:50


Сложи си едни мишелин пилот и няма грижи(ако искаш нещо по сериозно семи слик) ,аз сега на моя съм с такива при старт се държат много по добре от предишните( good year f1) :D

пп Nikoo 1 много правилно ви е обеснил :mrgreen: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот mario_lud. » Сря 03 мар 2010 22:47


anndroo написа:
niikoo_1 написа:
mario_lud написа:


Марио, синия ВР6 в момента изобщо не е в кондиция според мен, преди когато вървеше даваше високи 14ки на Божурище и найстина беше доста силен и сипа на доста коли


Пацо с бързата корса с ХЕ също може да ми потвърди думите дори той биеше върпосния ВР със зор, читав такъв сток автомобил си е към средна 15ка и върви много повече от ХЕ и АБФ това го пиша много отговорно, а че твоя АБФ понавървява повече от нормален също си е вярно, но читаво ВР-че с грамотен шофьор ще ти сипе :mrgreen:



А към Андро, само да споделя не си втълпявай, че имаш проблем заради скоростите, и дълги да сложиш пак ще въртиш гуми, отърване от това няма при колите с предно, просто трябва да си нежен mhihi с газта на първа скорост и да си сложиш 17ки с хубави нови гуми поне 215/225мм за да има поне някакво сцепление.

В момента съм с 215-ки а защо да слагам 17" не мога да разбера,а и както се вижда по грешките които е имал хич не е бил читав тогава както и сега


Zna4i v nedelq pak 6te probvame dano ot 4isteneto na greshkite ima efekt :P sry 4e pi6a taka no na tova pc nqma kirilica ;S


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Чет 04 мар 2010 0:22


Тия грешки не се появяват от самосебе си, трябва да се търси проблема!
Дрругото- вие влизате в паметта на компютъра :!: Така например ако колата е била на контакт или е работила, и откачиш някой датчик макар че после си го закачил, ти го дава като грешка, но колата си работи идеално. Просто ти казва че някъде е имало проблем. Ако при 50 пъти подаване на контакт не се повтори, компа сам я трие.
Повечето от тези грешки , които видях мисля че са такива. Важно е след като ги изтриете и врътнеш един завой какви грешки ще изпише :!:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 04 мар 2010 0:32


останаха само дебитомер и ламбда сонда
03032010378.jpg
след 1 завой
и скоростомер което вече не мога да си го обясна понеже работи километража,но пък може да има разлика с тоя от автомата :roll:

Последна промяна от Adrian-AAA на Чет 04 мар 2010 0:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот alpine » Чет 04 мар 2010 0:33


ляв или десен че е важно :roll:


айде да не е спам ако желаеш ще ти дам дебитомер за проба :lol:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Чет 04 мар 2010 0:50


така съм съгласен :) .
дебитомер-лошо... как да върви горката,че няма и ламбда...върви на догатки-по тпс и обороти :lol: ...
Тая кола тепърва ще почне да върви, знаеш какво и трябва :да:
Имай в предвид, че километража може да работи, но и на компа му трябва сигнал,за режим ППХ, а до него да не достига :wink:


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот mario_lud. » Чет 04 мар 2010 23:02


Едно вапросче ламбдата окава ли влиание при вървежа на колата защтото моята е изгоряла преди повече от полови година :roll: :roll:


G60

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот G60 » Чет 04 мар 2010 23:09


mario_lud. написа:Едно вапросче ламбдата окава ли влиание при вървежа на колата защтото моята е изгоряла преди повече от полови година :roll: :roll:

Оказва влияние върху разхода


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот leonardo_vd » Чет 04 мар 2010 23:16


Грешките с дюзите и на мен ми се появяват наякой път, но само ако ми е падал акумулатора до дупка. Виждам че си имал и проблем с волтажа, но сигурно се си бил вързал Д+ сигнала от генератора?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 15 мар 2010 18:56


И така ... значи сменихме резервоара и помпата и наистина има сериозна разлика от старата ми помпа която бе за к-джетроник, сега вече не тъпче във високите обороти и е малко по динамичен,но остава проблема с дебитомера и ще се наложи да купувам чисто нов около 300лв. оригинален ми казаха цена приятели от който пазарувам редовно.
Имам и друг проблем свързано с помпата..нямам кошница :( ,а тя се продава само с нова помпа,а сега съм временно с кошница от 1.4 и не ме питайте как съм я сложил .

Неделя съм се записал за Дино в Хеед събрали сме се доста народ 8) . Не очаквам да покаже нещо много фрапиращо,но просто искам да видя какво въобще ще покаже преди доработките да ги направя.
И това е за сега,но се очакват хубави дни които вече че се работи на пълна пара по него за да успея за Крушуна



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта