Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5 и 6.та.!!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Вто 02 мар 2010 23:16


hose написа:Колега аз съм със същата рейка и я финтирах с о-пръстени,широки които влизат във въпросните стругарски втулки и и направих две планки в двата края да я държат към колектора,да я натискат....
Пробвай,ще стане,гарантирам


Ами утре ще го мисля колега мерси за съвета ще го изпробвам този вариант че си е голяма спънка направо ме кара да се замисля за BBM :Mr Green Fun




Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот hose » Сря 03 мар 2010 0:43


Ще успееш,ще я финтираш бъди сигурен,на мен също ми протече като я качих първия път.... :horror: :banghead: :wink:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот aradovanov » Сря 03 мар 2010 9:31


Да ти кажа аз как реших проблема.
Направих от 2 рейки 1

От първата си отрязах само чашките за дюзите- целите с дъната.
С тръби неръждавейка 15мм вътрешен (16мм щеше да е по-добре!), заварих дъното на отрязаните чашки към чашките на здравата рейка 8) Протече на едно две места но беше грешка на аргончика.
От към дюзите нямам никакъв проблем! Ползвам си даже и металните скоби които държат дюзите за рейката. Дюзите са ми от Г60, и две рейки от 1.8Т :beer
Отрязах и преместих ушите за закрепването на рейката и работата стана като оригинална. За ББМ не си и помисляй с аргона и двете рейки ми стъпи 1/3 от цената на прехвалените ББМ.

П.П. оригиналния регулатор на налагането на бензина на 1.8Т е на 4 бара - да не забравиш че с него Г60 дюзите стават 283сс/мин.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Сря 03 мар 2010 19:05


aradovanov написа:Да ти кажа аз как реших проблема.
Направих от 2 рейки 1

От първата си отрязах само чашките за дюзите- целите с дъната.
С тръби неръждавейка 15мм вътрешен (16мм щеше да е по-добре!), заварих дъното на отрязаните чашки към чашките на здравата рейка 8) Протече на едно две места но беше грешка на аргончика.
От към дюзите нямам никакъв проблем! Ползвам си даже и металните скоби които държат дюзите за рейката. Дюзите са ми от Г60, и две рейки от 1.8Т :beer
Отрязах и преместих ушите за закрепването на рейката и работата стана като оригинална. За ББМ не си и помисляй с аргона и двете рейки ми стъпи 1/3 от цената на прехвалените ББМ.

П.П. оригиналния регулатор на налагането на бензина на 1.8Т е на 4 бара - да не забравиш че с него Г60 дюзите стават 283сс/мин.


Днеска реших да пробвам като за начало със тетки и маркучи и се получи доста добре като стегна скобите няма къде да шава,а и между другото аз съм със помпа от К-jetronic na Ф60 и ми се струва че идва доста силничка направо избутваше дъзите леко навън със рейката от 1.8 т това със зегерките на тях.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот aradovanov » Сря 03 мар 2010 19:10


Аз съм със същата помпа и нямам проблем. Рейката трябва да я закрепиш към колектора по някакъв начин здраво и задължително!
Препоръчвам ти да си вземеш един БЪЛГАРСКИ пожарогасител в колата като за начало.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Сря 03 мар 2010 19:19


aradovanov написа:Аз съм със същата помпа и нямам проблем. Рейката трябва да я закрепиш към колектора по някакъв начин здраво и задължително!
Препоръчвам ти да си вземеш един БЪЛГАРСКИ пожарогасител в колата като за начало.


Ами ще си направя едни планчици който да я натискат надолу маркучите са доста дебелички и няма да се кривят за сега,а пък за рейката от 1.8T в момента си издирвам още една и така ще си направя от 2-1 :да:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Чет 04 мар 2010 19:43


Оф голям проблем "гумената" ми рейка и тя протече от скобите много гадна работа с тия рейки вече се чудя какво да правя?


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот hose » Пет 05 мар 2010 19:53


Казах ти колега,направи й две планки и я закрепи към колектора здраво да я натиска и после само треа да и сложиш на предварително направените втулки гумени уплътнения или О-пръстени и забравяш :wink:
Виж в мойта тема как съм я финтирал....


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Пет 05 мар 2010 22:58


hose написа:Казах ти колега,направи й две планки и я закрепи към колектора здраво да я натиска и после само треа да и сложиш на предварително направените втулки гумени уплътнения или О-пръстени и забравяш :wink:
Виж в мойта тема как съм я финтирал....


Благодаря ти колега за съвета ще пробвам да видя какво ще се получи че си е много гадна спънка!


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Нед 07 мар 2010 21:49


Колеги мога да се похваля тази вечер запалихме безпроблемно си заработи само тази рейка ми създава още проблеми но ще се отстранят,един колега от форума снима клипче по късно ще го качи :mrgreen: :beer


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот kav4o » Вто 09 мар 2010 0:00


Айде и видеото накрая :lol: лигоча ни е обхванал както винаги :lol:


Потребителски аватар
safet_d
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
Автомобил: Golf 2
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Рудозем/Пловдив

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5

Мнениеот safet_d » Вто 09 мар 2010 18:08


Звука е много добър
айде скоро дано има и клипче как къса гуми :lol:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5

Мнениеот MK2-GT » Вто 09 мар 2010 20:13


safet_d написа:Звука е много добър
айде скоро дано има и клипче как къса гуми :lol:


Ами малко да се поразтопи снегът че инъче ще изглежда като 300+.кс :Mr Green Fun


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5

Мнениеот alpine » Вто 09 мар 2010 22:00


Защо нещо не чувам компресора който трябва да е главен атракцион в случая :roll:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5

Мнениеот MK2-GT » Вто 09 мар 2010 22:11


alpine написа:Защо нещо не чувам компресора който трябва да е главен атракцион в случая :roll:


Ами качеството на звука нее добро защото е правено с телефон пък и компресора е обслужен и за това не вие много. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта