Да ти кажа аз как реших проблема.
Направих от 2 рейки 1
От първата си отрязах само чашките за дюзите- целите с дъната.
С тръби неръждавейка 15мм вътрешен (16мм щеше да е по-добре!), заварих дъното на отрязаните чашки към чашките на здравата рейка

Протече на едно две места но беше грешка на аргончика.
От към дюзите нямам никакъв проблем! Ползвам си даже и металните скоби които държат дюзите за рейката. Дюзите са ми от Г60, и две рейки от 1.8Т
Отрязах и преместих ушите за закрепването на рейката и работата стана като оригинална. За ББМ не си и помисляй с аргона и двете рейки ми стъпи 1/3 от цената на прехвалените ББМ.
П.П. оригиналния регулатор на налагането на бензина на 1.8Т е на 4 бара - да не забравиш че с него Г60 дюзите стават 283сс/мин.