Laguna vs. Vectra?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот freestyler911 » Чет 04 мар 2010 22:44


+1 за вектрата!
Немското си е немско! Верно и ръждица имат, но реното и то ръждясва яко от тия години!!!!
Реното е с по калпаво окачване, и електрониките , климатроници и незнам си какво са ... не ми говори, и бордови компютри и.... мерси. Опелчето е здраво, малко дървено вози но пък е здраво!




Goldorak
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот Goldorak » Чет 04 мар 2010 22:49


Добре де, колеги, при тези умопомрачителни характеристики на лагуната, как се намират все още "будали" да ги карат и да продължават да си ги купуват ??? Не се заяждам, нито дори споря, просто ми е любопитно дали не са прекалено индивидуални вашите мнения?

:012:


Потребителски аватар
toman44o
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 10:14
Автомобил: VW VENTO
Двигател: ABS
Местоположение: The Earth

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот toman44o » Чет 04 мар 2010 22:51


ми има ги такива "будали" в излишък нек си карат лайната(рената) пък хората да си говорят квото искат :Mr Green Fun


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот batko_miro » Чет 04 мар 2010 22:53


Goldorak написа:Добре де, колеги, при тези умопомрачителни характеристики на лагуната, как се намират все още "будали" да ги карат и да продължават да си ги купуват ??? Не се заяждам, нито дори споря, просто ми е любопитно дали не са прекалено индивидуални вашите мнения?

:012:

Не всички лагуни са 2.2 дизел. Колегата пита за конкретния мотор :да:


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот tisho_psg » Чет 04 мар 2010 22:57


за мен от тези години най-голямото лайно е опел,с всичките и модели-дървен дизайн,никакво качество,ръжда...
Относно реното-лош дизел,по-добре бензин.За мен повече кола,от опела.


Потребителски аватар
Firestarter
Мнения: 402
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 12:38
Автомобил: Голф 3
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот Firestarter » Чет 04 мар 2010 23:10


Аз бих ти препоръчал вектрата,ама 1.7 турбо дизел.Тоя мотор се произвежда от Исузу,много добри отзиви съм чул за него.Успех с покупката.


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот batko_miro » Чет 04 мар 2010 23:25


Ако се абстрахираш от дизела, марката и не ти е проблем дървения интериор, може да зачетеш за GDI-то на японците :Mr Green Fun

Direct Injection Petrol engine - Mitsubishi GDI

Mitsubishi is currently the leader of GDI (Gasoline Direct Injection) technology. It has already applied GDI in different engines, from 1.5-litre four to 4.5-litre V8. Now most of its production engines are GDI-equipped.

Mitsubishi claimed GDI consumes 20 to 35% less fuel, generates 20% less CO2 emission and 10% more power than conventional engines. How can it be so magical ? The following paragraphs will tell you its secret.

Theory of GDi

Gasoline direct injection technology is one of the branches of "Lean Burn Technology". What it differs with Lean Burn is the adoption of directly fuel injection system.

Direct fuel injection has been used in diesel engines for many years, but not in petrol engine until recently. Inherently, direct injection has two advantages :

1. Since the fuel is injected under high pressure directly into the combustion chamber, just before ignition by the spark plug, this allows the precise control of charge stratification vital to ignite ultra-lean air / fuel mixtures.
2. Direct injection also dispenses with the need for a throttle, so eliminating the pumping loss associated with drawing air around a conventional engine's butterfly valve.
.
In conventional engines, fuel injectors, even in MPi (multi-point injection) designs, the injected fuel pulverise in the intake port (near intake valves) before entering the combustion chambers. Why not directly inject into the cylinder ? because it is impossible to spread the fuel uniformally in everywhere. On the contrary, inject into the main entrance (intake port) assures all air mix with fuel in the same rate.

How can Mitsubishi applied direct injection without such problem? Let us look at the following diagrams:
Изображение

Unlike conventional engines, GDI uses upright straight intake port, accompany with a concave-section piston surface, swirl air flow will be generated during compression stroke. When fuel directly injects into the combustion chamber, the swirl helps mixing air with fuel.

The fuel injector is another new feature. It pumps out the fuel at higher pressure, enables better pulverisation and more uniformal spread.

Fuel injection takes place in two phases. During intake stroke, some amount of fuel is "pre-injected" into the combustion chamber, cools the incoming air thus improve volumetric efficiency, and ensuring an even fuel / air mixture in everywhere.

Изображение

Main injection takes place as the piston approaches top dead centre on the compression stroke, shortly before ignition. As seen in the above pictures, the concave-section piston concentrates more fuel around the spark plug, this allows successful ignition without misfire even when the air / fuel mixture is very lean. This explain why GDI can operate under fuel / air ratio of 1 : 40 under light load, which is even leaner than Lean Burn Engines. As a result, more complete burning is achieved.

More Power

Mitsubishi GDI engine has an extraordinarily high compression ratio of 12.5 : 1, this is perhaps the highest record for production petrol engine. The result is higher power output.

How can it prevent combustion knock under such pressure ? The secret is the pre-injection process. During compression, the heated air is cooled by the fuel spray, thus knocking becomes less easy to occur.


Потребителски аватар
maksi
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
Автомобил: VW Touran
Двигател: AZV
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот maksi » Чет 04 мар 2010 23:34


tisho_psg написа:за мен от тези години най-голямото лайно е опел,с всичките и модели-дървен дизайн,никакво качество,ръжда...
Относно реното-лош дизел,по-добре бензин.За мен повече кола,от опела.

Това мнение мисля,че го написа по инерция и наизуст.По какво съдиш,че въпросният модел Вектра ръждясва?Все пак говорим за автомобил на 13-14 години.Кой автомобил на тези години няма поне малко ръжда?
До тук мисля,че повечето мнения са за вектрата,така,че колегата да си преценява сам.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот AmW » Пет 05 мар 2010 0:34


Ако си по висок от 1,50см не знам как ще се качваш в тая вектра mhihi
Неква като детска количка ми се виждам много тясно вътре беее


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот aradovanov » Пет 05 мар 2010 7:15


Явно и двете коли си имат недостатъци и предимства.
Лагуната:
Комфорт, вътре и возия. Пълна с глезотийки - климатроник, ел. стъкла,АБС... - малко пари. ОГРОМЕН багажник - дори и седан-а.

Вектра:
Може би по-здрав мотор. По-евтина поддръжка.

За здравината чувам противоречиви мнения.

Ще се опитам да потърся фаза 2 1998г. на Лагуната и ще сравнявам пак.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот parno » Пет 05 мар 2010 7:25


като чета какво пишат колегите не знам как реши да си продадеш голфа mhihi
а защо не Б4
с едни джанти и едно окачване тъкмо ще им тръска на пътниците ти mhihi


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот aradovanov » Пет 05 мар 2010 8:53


B4 йок куфар хамбарлЪ.
Изключително малък багажник за комби.
Висока цена за никакви екстри. За возията да не говорим.
Мислиш ли че не съм гледал пасати и аудита?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 05 мар 2010 9:42


aradovanov написа:B4 йок куфар хамбарлЪ.
Изключително малък багажник за комби.
Висока цена за никакви екстри. За возията да не говорим.
Мислиш ли че не съм гледал пасати и аудита?


Ми Лагуната е супер каруца честно казано, незнам къде видяхте меко возене в нея... А ако под лукс разбираш пластмасова купчина вместо интериор, самоче с "модерни" обли форми ок... а предницата се разбива всяка година ако правиш по 20К примерно death

Последна промяна от hooligan_sk на Пет 05 мар 2010 9:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот stefan4o » Пет 05 мар 2010 9:43


Колегата по-горе май имаше предвид Пассат Б4, а не Ауди Б4... при второто наистина е малък :Mr Green Fun Вземи си Джета - огромен багажник поддръжка за без пари и се радвай на живота :Mr Green Fun :bowdown Шегувам се, има Венто-та около 1997 година последните произведени бройки защо не едно такова? Доволно екстри си имат, Еърбегс, клима/троник, ел.пакет, подгреви разни, доказал се автомобил с доказали се двигатели, бих заложил на такъв пред това да експериментирам с други марки и модели. Малко старомодно изглежда на външен вид спрямо Лагуна и Вектра, ама по качество на материали и сглобка мисля, че е доста по-напред за сметка на това. :beer


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Laguna vs. Vectra?

Мнениеот aradovanov » Пет 05 мар 2010 13:07


Може и недоразумение да е за Б4.

Гледах Пасатите но Б4 1.9 дизел с клима - искат много пари...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта