


Laguna vs. Vectra?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Laguna vs. Vectra?
+1 за вектрата!
Немското си е немско! Верно и ръждица имат, но реното и то ръждясва яко от тия години!!!!
Реното е с по калпаво окачване, и електрониките , климатроници и незнам си какво са ... не ми говори, и бордови компютри и.... мерси. Опелчето е здраво, малко дървено вози но пък е здраво!
Немското си е немско! Верно и ръждица имат, но реното и то ръждясва яко от тия години!!!!
Реното е с по калпаво окачване, и електрониките , климатроници и незнам си какво са ... не ми говори, и бордови компютри и.... мерси. Опелчето е здраво, малко дървено вози но пък е здраво!
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Laguna vs. Vectra?
Добре де, колеги, при тези умопомрачителни характеристики на лагуната, как се намират все още "будали" да ги карат и да продължават да си ги купуват ??? Не се заяждам, нито дори споря, просто ми е любопитно дали не са прекалено индивидуални вашите мнения?


- toman44o
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 10:14
- Автомобил: VW VENTO
- Двигател: ABS
- Местоположение: The Earth
Re: Laguna vs. Vectra?
ми има ги такива "будали" в излишък нек си карат лайната(рената) пък хората да си говорят квото искат 

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Laguna vs. Vectra?
Goldorak написа:Добре де, колеги, при тези умопомрачителни характеристики на лагуната, как се намират все още "будали" да ги карат и да продължават да си ги купуват ??? Не се заяждам, нито дори споря, просто ми е любопитно дали не са прекалено индивидуални вашите мнения?
Не всички лагуни са 2.2 дизел. Колегата пита за конкретния мотор

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Laguna vs. Vectra?
за мен от тези години най-голямото лайно е опел,с всичките и модели-дървен дизайн,никакво качество,ръжда...
Относно реното-лош дизел,по-добре бензин.За мен повече кола,от опела.
Относно реното-лош дизел,по-добре бензин.За мен повече кола,от опела.
- Firestarter
- Мнения: 402
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 12:38
- Автомобил: Голф 3
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Laguna vs. Vectra?
Аз бих ти препоръчал вектрата,ама 1.7 турбо дизел.Тоя мотор се произвежда от Исузу,много добри отзиви съм чул за него.Успех с покупката.
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Laguna vs. Vectra?
Ако се абстрахираш от дизела, марката и не ти е проблем дървения интериор, може да зачетеш за GDI-то на японците 

Direct Injection Petrol engine - Mitsubishi GDI
Mitsubishi is currently the leader of GDI (Gasoline Direct Injection) technology. It has already applied GDI in different engines, from 1.5-litre four to 4.5-litre V8. Now most of its production engines are GDI-equipped.
Mitsubishi claimed GDI consumes 20 to 35% less fuel, generates 20% less CO2 emission and 10% more power than conventional engines. How can it be so magical ? The following paragraphs will tell you its secret.
Theory of GDi
Gasoline direct injection technology is one of the branches of "Lean Burn Technology". What it differs with Lean Burn is the adoption of directly fuel injection system.
Direct fuel injection has been used in diesel engines for many years, but not in petrol engine until recently. Inherently, direct injection has two advantages :
1. Since the fuel is injected under high pressure directly into the combustion chamber, just before ignition by the spark plug, this allows the precise control of charge stratification vital to ignite ultra-lean air / fuel mixtures.
2. Direct injection also dispenses with the need for a throttle, so eliminating the pumping loss associated with drawing air around a conventional engine's butterfly valve.
.
In conventional engines, fuel injectors, even in MPi (multi-point injection) designs, the injected fuel pulverise in the intake port (near intake valves) before entering the combustion chambers. Why not directly inject into the cylinder ? because it is impossible to spread the fuel uniformally in everywhere. On the contrary, inject into the main entrance (intake port) assures all air mix with fuel in the same rate.
How can Mitsubishi applied direct injection without such problem? Let us look at the following diagrams:
Unlike conventional engines, GDI uses upright straight intake port, accompany with a concave-section piston surface, swirl air flow will be generated during compression stroke. When fuel directly injects into the combustion chamber, the swirl helps mixing air with fuel.
The fuel injector is another new feature. It pumps out the fuel at higher pressure, enables better pulverisation and more uniformal spread.
Fuel injection takes place in two phases. During intake stroke, some amount of fuel is "pre-injected" into the combustion chamber, cools the incoming air thus improve volumetric efficiency, and ensuring an even fuel / air mixture in everywhere.
Main injection takes place as the piston approaches top dead centre on the compression stroke, shortly before ignition. As seen in the above pictures, the concave-section piston concentrates more fuel around the spark plug, this allows successful ignition without misfire even when the air / fuel mixture is very lean. This explain why GDI can operate under fuel / air ratio of 1 : 40 under light load, which is even leaner than Lean Burn Engines. As a result, more complete burning is achieved.
More Power
Mitsubishi GDI engine has an extraordinarily high compression ratio of 12.5 : 1, this is perhaps the highest record for production petrol engine. The result is higher power output.
How can it prevent combustion knock under such pressure ? The secret is the pre-injection process. During compression, the heated air is cooled by the fuel spray, thus knocking becomes less easy to occur.
- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Laguna vs. Vectra?
tisho_psg написа:за мен от тези години най-голямото лайно е опел,с всичките и модели-дървен дизайн,никакво качество,ръжда...
Относно реното-лош дизел,по-добре бензин.За мен повече кола,от опела.
Това мнение мисля,че го написа по инерция и наизуст.По какво съдиш,че въпросният модел Вектра ръждясва?Все пак говорим за автомобил на 13-14 години.Кой автомобил на тези години няма поне малко ръжда?
До тук мисля,че повечето мнения са за вектрата,така,че колегата да си преценява сам.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Laguna vs. Vectra?
Ако си по висок от 1,50см не знам как ще се качваш в тая вектра
Неква като детска количка ми се виждам много тясно вътре беее

Неква като детска количка ми се виждам много тясно вътре беее
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Laguna vs. Vectra?
Явно и двете коли си имат недостатъци и предимства.
Лагуната:
Комфорт, вътре и возия. Пълна с глезотийки - климатроник, ел. стъкла,АБС... - малко пари. ОГРОМЕН багажник - дори и седан-а.
Вектра:
Може би по-здрав мотор. По-евтина поддръжка.
За здравината чувам противоречиви мнения.
Ще се опитам да потърся фаза 2 1998г. на Лагуната и ще сравнявам пак.
Лагуната:
Комфорт, вътре и возия. Пълна с глезотийки - климатроник, ел. стъкла,АБС... - малко пари. ОГРОМЕН багажник - дори и седан-а.
Вектра:
Може би по-здрав мотор. По-евтина поддръжка.
За здравината чувам противоречиви мнения.
Ще се опитам да потърся фаза 2 1998г. на Лагуната и ще сравнявам пак.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Laguna vs. Vectra?
като чета какво пишат колегите не знам как реши да си продадеш голфа
а защо не Б4
с едни джанти и едно окачване тъкмо ще им тръска на пътниците ти

а защо не Б4
с едни джанти и едно окачване тъкмо ще им тръска на пътниците ти

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Laguna vs. Vectra?
B4 йок куфар хамбарлЪ.
Изключително малък багажник за комби.
Висока цена за никакви екстри. За возията да не говорим.
Мислиш ли че не съм гледал пасати и аудита?
Изключително малък багажник за комби.
Висока цена за никакви екстри. За возията да не говорим.
Мислиш ли че не съм гледал пасати и аудита?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Laguna vs. Vectra?
aradovanov написа:B4 йок куфар хамбарлЪ.
Изключително малък багажник за комби.
Висока цена за никакви екстри. За возията да не говорим.
Мислиш ли че не съм гледал пасати и аудита?
Ми Лагуната е супер каруца честно казано, незнам къде видяхте меко возене в нея... А ако под лукс разбираш пластмасова купчина вместо интериор, самоче с "модерни" обли форми ок... а предницата се разбива всяка година ако правиш по 20К примерно

Последна промяна от hooligan_sk на Пет 05 мар 2010 9:44, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Laguna vs. Vectra?
Колегата по-горе май имаше предвид Пассат Б4, а не Ауди Б4... при второто наистина е малък
Вземи си Джета - огромен багажник поддръжка за без пари и се радвай на живота
Шегувам се, има Венто-та около 1997 година последните произведени бройки защо не едно такова? Доволно екстри си имат, Еърбегс, клима/троник, ел.пакет, подгреви разни, доказал се автомобил с доказали се двигатели, бих заложил на такъв пред това да експериментирам с други марки и модели. Малко старомодно изглежда на външен вид спрямо Лагуна и Вектра, ама по качество на материали и сглобка мисля, че е доста по-напред за сметка на това. 




- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Laguna vs. Vectra?
Може и недоразумение да е за Б4.
Гледах Пасатите но Б4 1.9 дизел с клима - искат много пари...
Гледах Пасатите но Б4 1.9 дизел с клима - искат много пари...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта