
проблем с токовете на В3
проблем с токовете на В3
Съсипах два акумулатора, смених три алтернатора и няма ток грам. Колата като и дам ток работи и на газ и на бензин, обаче изгася ли я няма палене. 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: проблем с токовете на В3
И естествено не сте проверили инсталацията за утечка! 

-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: иваново
Re: проблем с токовете на В3
а колко показа уреда за зареждане
Re: проблем с токовете на В3
че има утечка има, уреда 13.5 - 14, въпроса е какво може да направи такава консумация че за 10 мин акумолатора да даде фира
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: иваново
Re: проблем с токовете на В3
колега при бензиновата не знам толкова голям консуматор да загасиш и след 10 минутки да няма ток, а и как така като и дадеш ток ти подаваш от друга кола и работи така ли
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем с токовете на В3
Каква е утечката? Колко А или мА е?
Re: проблем с токовете на В3
Да като и подам ток от друга кола работи в момента в които я изгася и тц.
- c_todorov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: проблем с токовете на В3
Здравей,
В някой случаи проблем с утечка може да бъде локализиран по следния начин:
Закачаш амперметър на акумулатора след загасяне на колата. Ако има утечка, един по един изваждаш предпазителите. Ако проблема е по верига защитена с предпазител, то при изваждането му тока ще намалее (изчезне). В такъв случай мястото на проблема се открива по-лесно. При това упражнение е добре да се изключат лампите за осветление на купето ( багажника и двигателния отсек ако са отворени).
Ако ток от акумулатора не се дърпа по начало при загасена кола, то проблема най-вероятно е в заряда му при работещ двигател. Тогава може да се измери зарядния ток на акумулатора. В този случай, амперметъра трябва да се закачи след запалване на колата (зарядния ток на акумулатора при работещ двигател обикновено е под 10 А (около 7 А), но при стартиране тока който се дърпа от батерията е много голям и може да изгори амперметъра).
Всичко това става по-лесно, ако се използват амперклещи.
В някой случаи проблем с утечка може да бъде локализиран по следния начин:
Закачаш амперметър на акумулатора след загасяне на колата. Ако има утечка, един по един изваждаш предпазителите. Ако проблема е по верига защитена с предпазител, то при изваждането му тока ще намалее (изчезне). В такъв случай мястото на проблема се открива по-лесно. При това упражнение е добре да се изключат лампите за осветление на купето ( багажника и двигателния отсек ако са отворени).
Ако ток от акумулатора не се дърпа по начало при загасена кола, то проблема най-вероятно е в заряда му при работещ двигател. Тогава може да се измери зарядния ток на акумулатора. В този случай, амперметъра трябва да се закачи след запалване на колата (зарядния ток на акумулатора при работещ двигател обикновено е под 10 А (около 7 А), но при стартиране тока който се дърпа от батерията е много голям и може да изгори амперметъра).
Всичко това става по-лесно, ако се използват амперклещи.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: иваново
Re: проблем с токовете на В3
ribkov написа:Да като и подам ток от друга кола работи в момента в които я изгася и тц.
ами колега за мен като спреш да и подаваш ток и угасне, за мен е генератора проблем не зарежда
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: проблем с токовете на В3
на мен ми намерисва на хлабава връска и наи вече масата нямя как тока да иэчезне толкова бърэо то кабелите ще се стопат при такъв амераж эдрав акумолатор эа 10 мин ако е оттечка ще пада эа ден два престои че и повече в по топлите дни
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с токовете на В3
ribkov написа:А има ли вероятност да е от неработещото моторче на задната чистчка.
Както и другите казаха - за 10 мин няма как да ти падне акумулатора, та дори и да ползваш не автомобилен акумулатор, а зарядна батерия 2500mAh!

Re: проблем с токовете на В3
Акумулатора го карам 2 ра година на Голфа и нямам никакви проблеми, заредих го и продължава без проблем да работи ама пак на Голфа.Първия акумолатор си беше с Пасата като го купих два пъти го зареждам и пали. Даите някакви координати на майстори в и около София да го карам





-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с токовете на В3
br1lata88 написа:на мен ми намерисва на хлабава връска и наи вече масата нямя как тока да иэчезне толкова бърэо то кабелите ще се стопат при такъв амераж эдрав акумолатор эа 10 мин ако е оттечка ще пада эа ден два престои че и повече в по топлите дни
И аз мисля че е от хлабава връзка! Провери си широколентовите кабели от двигателя към купето.....
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: проблем с токовете на В3
провери кабела от динамото до акумулатора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта