


Оригинален термостат
Оригинален термостат
Здравейте колеги! От къде мога да си купя оригинален термостат в София. Голф3 АЕЕ Колко струва...
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Оригинален термостат
порше, юнитрейд. цената е около 50 лв.
Re: Оригинален термостат
Tова е термостата който купих от Порше България Изток. При АЕЕ мотора има малко по-различен вид от останалите. Чешко производство.
Re: Оригинален термостат
Продължение....
Та сложих аз "оригиналниа" термостат, но сега пък колата за 10-15 км. градско не достига до 90 градуса, даже по време на движение се охлажда. Въпроса ми е има ли някакъв челъм, който аз съм пропуснал да направя при монтажа на термостата, така че той да не е "клопнал" както трябва и да стои в отворено положение. Не вярвам причината да е дефектен термостат. Преди колата достигаше 90 гр. сравнително бързо 3-4 км. градско, като стрелката никога не се е връщала назад и стигнеще ли 90 грауса не мърдаше от там ни зима - ни лято. Стария термостат който извадих е абсолютно същият като новия.
Ако някой знае нещо по въпроса моля споделете!!!
Та сложих аз "оригиналниа" термостат, но сега пък колата за 10-15 км. градско не достига до 90 градуса, даже по време на движение се охлажда. Въпроса ми е има ли някакъв челъм, който аз съм пропуснал да направя при монтажа на термостата, така че той да не е "клопнал" както трябва и да стои в отворено положение. Не вярвам причината да е дефектен термостат. Преди колата достигаше 90 гр. сравнително бързо 3-4 км. градско, като стрелката никога не се е връщала назад и стигнеще ли 90 грауса не мърдаше от там ни зима - ни лято. Стария термостат който извадих е абсолютно същият като новия.
Ако някой знае нещо по въпроса моля споделете!!!
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Оригинален термостат
Ако термостата ти е като на снимката в първия ти пост, особеното на слагането е, че гумения пръстен /който надявам си сменил с нов/ приляга точно около термостата, може би имаше и засечка вътре в тройника /не съм сигурен/, но ако не е точно ще сълзи или тече. Беше добре да провериш термостата на колко отваря и как затваря преди да го сложиш, но... Провери дали долния маркуч, се стопля /големия кръг/ и кога, по показания на таблото. Може да имаш за смяна и температурен датчик, примерно.
P.S. Защо сте навити на тези "оригинални" термостати за луди пари, като BEHR и WAHLER си вършат идеално работата, но вие си знаете.
P.S. Защо сте навити на тези "оригинални" термостати за луди пари, като BEHR и WAHLER си вършат идеално работата, но вие си знаете.
Re: Оригинален термостат
crashman написа:Ако термостата ти е като на снимката в първия ти пост, особеното на слагането е, че гумения пръстен /който надявам си сменил с нов/ приляга точно около термостата, може би имаше и засечка вътре в тройника /не съм сигурен/, но ако не е точно ще сълзи или тече. Беше добре да провериш термостата на колко отваря и как затваря преди да го сложиш, но... Провери дали долния маркуч, се стопля /големия кръг/ и кога, по показания на таблото. Може да имаш за смяна и температурен датчик, примерно.
P.S. Защо сте навити на тези "оригинални" термостати за луди пари, като BEHR и WAHLER си вършат идеално работата, но вие си знаете.
Не, не е същият. Като петрон изглежда.(пластмасов - или бакелит) Не можах да кача снимки, защото бяха с голяма резолюция и сайта го изхвърли. Иначе си пасна добре и не сълзи вода от никъде. Само аз роня сълзи и разглобявам в този стуТ. Съвет ми даде приятел, който има магазин за авточасти.. и VW !!!

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Оригинален термостат
Еми лош късмет си извадилл,колега.
Следващия термостат го слагаш в една тенджера с един термометър и го завираш
гледайки и мерейки.
Следващия термостат го слагаш в една тенджера с един термометър и го завираш

Re: Оригинален термостат
kusho написа:2 години гаранция няма ли?
Сигурно има ...ако ти го сложат във фирмения сервиз. Аз вече съм се приготвил да пия студената вода и майната му, ...ама как да имаш доверие вече на такива дето претендират за лидери на качеството в автомобилната индустрия..

Re: Оригинален термостат
Днес таки ми казаха, че има 2 години гаранция. Пробвай, нищо не казаха за сервиз.
А относно качеството: повече VW нихт
. Това е марката с най-много ментета сред резервните части (в БГ, да сме обективни все пак).
А относно качеството: повече VW нихт

- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Оригинален термостат
Явно термостата ти е такъв:

Този от снимката е BEHR за 25 лв. и работеше т.е. на 87 гр. започваше да отваря. При поставянето на такъв тип е важно 'буталцето' да влезе добре в леглото си на капачката, защото именно то предизвиква свиването/отварянето на пружината. Така и така май пак ще отваряш тройника за термостата, събери колкото можеш от охладителната течност и после ще я прецедиш и обратно, а термостата вземи го свари, че да си сигурен, и без това си набутал доста пари за него...
Този от снимката е BEHR за 25 лв. и работеше т.е. на 87 гр. започваше да отваря. При поставянето на такъв тип е важно 'буталцето' да влезе добре в леглото си на капачката, защото именно то предизвиква свиването/отварянето на пружината. Така и така май пак ще отваряш тройника за термостата, събери колкото можеш от охладителната течност и после ще я прецедиш и обратно, а термостата вземи го свари, че да си сигурен, и без това си набутал доста пари за него...
Re: Оригинален термостат
kusho написа:Днес таки ми казаха, че има 2 години гаранция. Пробвай, нищо не казаха за сервиз.
А относно качеството: повече VW нихт. Това е марката с най-много ментета сред резервните части (в БГ, да сме обективни все пак).
Може да си прав. Ще го отворя още веднъж да видя какво става ... абе здраве да има...

Re: Оригинален термостат
crashman написа:Явно термостата ти е такъв:
Този от снимката е BEHR за 25 лв. и работеше т.е. на 87 гр. започваше да отваря. При поставянето на такъв тип е важно 'буталцето' да влезе добре в леглото си на капачката, защото именно то предизвиква свиването/отварянето на пружината. Така и така май пак ще отваряш тройника за термостата, събери колкото можеш от охладителната течност и после ще я прецедиш и обратно, а термостата вземи го свари, че да си сигурен, и без това си набутал доста пари за него...
Точно такъв е. На 87 отваря. То, че ще се отваря пак е ясно, ама ще взема да го сваря вярно, за да съм сигурен, че не съм допуснал аз някаква грешка. Що се отнася до буталцето, то просто няма как да не влезе добре в капачката иначе няма да може да се затвори добре. А тя си клопна перфектно. Благодаря колеги!!!
Дано причината да е в мен..

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта