


тресе при палене на студено
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тресе при палене на студено
Здравейте! Искам да събера малко мнения по темата... Значи имам голф3 1,9TDI 95год. Имам я от две години. Миналата зима нямаше проблем палеше още преди да завъртя ключа, но тази зима върти 2-3секунди преди да запали и като запали тресе цялото купе за 10-ина секунди като държи оборотите към 1100-1200 след което се оправя и оборотите падат на 900. Това го прави само на студен мотор. Ако е топла пали веднага и го няма това тресене. Чакам мнения:)
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: тресе при налене на студено
Като за начало провери подгревните свещи. Може и дюза да имаш не както трябва за сега това се сещам.
Поздрави.
Поздрави.
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: тресе при налене на студено
Подгревните свещи са проверени. Добре са. За дюза как мога да разбера?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: тресе при налене на студено
Малко предварение на ГНП-то. Моята тази зима ми го направи същото. Отидох при майстора и даде една идея предварение и сега нещата са ОК.
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: тресе при палене на студено
Мерси колега! Чакам и други мнения:)
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: тресе при палене на студено
Колеги, свещите са проверени с мултицет, че са здрави, но след ровене с търсачката се оказа, че може да не достига ток до тях. Искам да попитам всички свещи едновременно ли се включват или поотделно в зависимост от това колко е температурата? Искам да проверя дали достига ток до тях, но не знам принципа им на действие. Възможно ли е тресенето да е от това, че липсва подгряване??? Помагайте!!!
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: тресе при палене на студено
да възможно е от тях да тресе
всички се включват заедно но за около 5 секунди може и повече
важно:свещите се включват само ако двг е студен и околната темппературата е под 9 градуса
как да провериш : вземаш мултицет,слагаш го на обхват 20(DCV)с плюса бъркаш в шината им,а минус(маса)вземаш от нещо железно по двг,намираш втори човек който да даде на контакт и мериш
всички се включват заедно но за около 5 секунди може и повече
важно:свещите се включват само ако двг е студен и околната темппературата е под 9 градуса
как да провериш : вземаш мултицет,слагаш го на обхват 20(DCV)с плюса бъркаш в шината им,а минус(маса)вземаш от нещо железно по двг,намираш втори човек който да даде на контакт и мериш
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: тресе при палене на студено
tdi fen написа:да възможно е от тях да тресе
всички се включват заедно , но за около 5 секунди може и повече...
свещите греят около 2-3 минути след запалването, така нареченото съпътстващо подгряване, преди това време изключват само над 2500 оборота, ако падне под 2500 пак подгряват и се чува щракането на релето в таблото.
УСТРОЙСТВО ЗА ПРЕДВАРИТЕЛНО ПОДГРЯВАНЕ
В ЕБУ е интегрирано управлението на подгряването. То е разделено на 2 области:
- предварително подгряване
- съпътстващо /съпровождащо/ подгряване
Благодарение на отличните на пускане /запалване/ на този дизелов двигател, предварително подгряване е необходимо само при теператури пд-ниски от +9 градуса по Целзий. ЕБУ получава от датчика за температура на антифриза съответния сигнал. Водача получава информация за продължителността на предварителния подгрев, чрез намираща се в таблото контролна лампа.
Да се обърне внимание: Контролнаната лампа за продължителността на предварителното подгряване има двойна функция. Ако свети по време на пътуване, то не се извършва предварителен подгрев, а информира водача за неизправност в системата за управление на двигателя.
След запалване на двигателя следва фазата на съпътстващо подгряване. Благодарение на това се намалява шумността на двигателя, подобрява се качеството на празния ход и се намалява вредната емисия в изгорелите газове. Фазата на съпътстващото подгряване се изключва при обороти на двигателя над 2500 об/мин.
- Rqhovo
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1Y 1991
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: тресе при палене на студено
Може помпата да има луфт от там да поема въздух и за това да претриса.На служебната кола точно това беше проблема като стои цяла нощ и на сутринта пали ама тресе и като се обезвъздуши за около 1 мин. и се оправяше.След смяна на уплътнения проблема изчезна. 

Re: тресе при палене на студено
При мен има подобна ситуация.. Но не винаги се получава при студен двигател ... Давам контакт .. винаги чакам поне 3-4 секунди и тогава паля. При паленето почва адско притрисане.. даже един приятел се шегуваше , че ще ми изпадне двигателя още малко .. и като стигне 1000+ оборота се оправя веднага и пада на около 900 ?!
От какво може да е това пък при мен ?
От какво може да е това пък при мен ?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: тресе при палене на студено
Даваш контакт и чакаш 3-4 сек -Кое чакаш 3-4 сек?
Веднага след контакта 3-4 сек или след като угасне реотанчето на таблото тогава 3-4 сек?
Веднага след контакта 3-4 сек или след като угасне реотанчето на таблото тогава 3-4 сек?
Re: тресе при палене на студено
Давам контакт .. реотанчето светва и изгасва след 1 секунда ... максимук 2 секунди да е..( не съм го засичал
) и след това чакам още 3-4 до 5 секунди преди да запаля .. в смисъл чакам си да подгрее повечко свещите за да е по-безпроблемен старта ( поне по моя теория
). И като запаля някой път си пали перфектно .. но от време на време като се изтреска .. имам чуството , че вярно ще ми излети двигателя 



- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: тресе при палене на студено
Еми да ти кажа колега и мойта тя е с една година по млада от твойта съм пробвал да изчакам малко след угасване на лампата но ефекта е различен.Някой път пали добре след стартиране веднага след угасване на лампата някой път като изчакам повече е по добре но всеки път различно.Вероятен виновник въздух друг виновник(поне при мен нагоряла контактна шина на свещите)причини различни.
пп забравих да кажа че имам допълнителна лампа за свещите която свети при активни свещи и даже и да изчакам да изключат ефекта не е винаги положителен.
пп забравих да кажа че имам допълнителна лампа за свещите която свети при активни свещи и даже и да изчакам да изключат ефекта не е винаги положителен.
Re: тресе при палене на студено
Въздух от къде или по-точно къде ?
Да взема да я прегледам някъде ... незнам дали има опасност нещо за колата , но най-малкото дразни адски като подскачаш с цялото купе на паркинга.
Също тая "шина" къде да я издирвам да я проверя и нея
Да взема да я прегледам някъде ... незнам дали има опасност нещо за колата , но най-малкото дразни адски като подскачаш с цялото купе на паркинга.
Също тая "шина" къде да я издирвам да я проверя и нея

-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: тресе при палене на студено
Altec написа:Въздух от къде или по-точно къде ?
Да взема да я прегледам някъде ... незнам дали има опасност нещо за колата , но най-малкото дразни адски като подскачаш с цялото купе на паркинга.
Също тая "шина" къде да я издирвам да я проверя и нея
Колега това е 6ината,която подава 12в на све6тите и е обединена сас вси4ки све6ти.просто я свали и там кадето са гаиките които я захва6тат сас све6тите я по4исти сас една 6курка за да няма нагар.мисля 4е това иска да ти каже другия колега.успех

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 41 госта