Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 09 мар 2010 10:06
офф, какви гайки какви шини, тва е тди, не е трактор, тая шина с гайките е за старите дизели и не участва във филма "тди"
подгревните свещи са 4, на всеки цилиндър по една и 3 на антифриза който влиза в блока в един щуцер звездообразно разположени (не всички мотори имат това подгряване), от дясно на мотора се падат
подгревни свещи за нафтата няма, ако все още говорим за тди
не виждам какво толкова се затормозихте с тоя проблем, стъпките са 2:
1. провери си центровката (работа за точно 20 секунди с ваг-ком), от амортизация на ангренажа може да се размести и тогава симптомите са точно такива каквито ти ги описваш
2. провери си подгревните свещи, дали са здрави и освен дали са здрави провери когато трябва да подгряват дали идва + на лулите им, да не им е изгорял бушона
за да те улесня малко - понеже колата подгрява само няколко секунди и времето може да не ти стигне да провериш във всички лули ли идва +, можеш да извадиш буксата на температурния датчик, по този начин колата приема че температурата е -30С и ще подгрява максимално дълго време, пре-достатъчно за проверка на 4те лули с пробна лапма или мултицет
още един жокер, бушона на подгревните свещи е до релетата, голям бушон 80А, единствен, провери го дали е здрав ако след проверка на лулите установиш, че до тях + не идва
докато не направиш поне тези 2 неща които описах, е излишно да задаваш каквито и да било въпроси повече относно трудното палене и тресене след запалване