тресе при палене на студено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Altec
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тресе при палене на студено

Мнениеот Altec » Вто 09 мар 2010 8:32


Чакай да изясниме нещо .. при нафтите не са ли 2 вида свещи .. тия които са си попринцип отгоре , и други които нагряват нафтата.. Или пак нещо съм се заблудил.
Я дайте една снимчица да видя нагледно .. "око да пипне , ръка да види" :screwy mhihi
Сега като се прибирах от работа .. като слязох да пална да загрее и пак подскачах ....




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: тресе при палене на студено

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 09 мар 2010 10:06


офф, какви гайки какви шини, тва е тди, не е трактор, тая шина с гайките е за старите дизели и не участва във филма "тди"

подгревните свещи са 4, на всеки цилиндър по една и 3 на антифриза който влиза в блока в един щуцер звездообразно разположени (не всички мотори имат това подгряване), от дясно на мотора се падат

подгревни свещи за нафтата няма, ако все още говорим за тди


не виждам какво толкова се затормозихте с тоя проблем, стъпките са 2:

1. провери си центровката (работа за точно 20 секунди с ваг-ком), от амортизация на ангренажа може да се размести и тогава симптомите са точно такива каквито ти ги описваш

2. провери си подгревните свещи, дали са здрави и освен дали са здрави провери когато трябва да подгряват дали идва + на лулите им, да не им е изгорял бушона

за да те улесня малко - понеже колата подгрява само няколко секунди и времето може да не ти стигне да провериш във всички лули ли идва +, можеш да извадиш буксата на температурния датчик, по този начин колата приема че температурата е -30С и ще подгрява максимално дълго време, пре-достатъчно за проверка на 4те лули с пробна лапма или мултицет

още един жокер, бушона на подгревните свещи е до релетата, голям бушон 80А, единствен, провери го дали е здрав ако след проверка на лулите установиш, че до тях + не идва


докато не направиш поне тези 2 неща които описах, е излишно да задаваш каквито и да било въпроси повече относно трудното палене и тресене след запалване



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, railfan, vanesto и 56 госта