
Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Само гарнитурата ли сменяш?Не сменяш ли и другите 2 джвъчки,едната до вала,а другата до казанчето(те са гумени полуокръжности)?Аз смених моята с коркова и като за капак изкривих капака на клапаните,ама с чука го изправихме и заспа 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
аз съмених корковата с гумена, корковите не държат грам, ама май всичко идва от някой семеринг и утре реших да ги сменя всичките и така
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
при мен с гумена,слагам е чисто нова и след 10км пак беше протекла..от всякъде яко със силикон и така близо 15хил км и ся пак е текнала леко над турбото и ще свалям да сменя гарнитурата и пак със силикона,че не си е работа..нещо не са доизмислени тея VW 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
днес смених всички семеринги (и 3-те) и пак тече. Утре ще я отваряме пак да се види точно откаде тече
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
По добре преди да отвориш измий хубаво и поръси с брашно
например да видиш къде ще омазни.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Абе нещо не правиш като хората.Купи си гарнитура(по твой избор).Аз лично си взех една в червена опаковка(не помня марката)коркова с oще 2 допулнителни гуми.Един по-голям на диаметър полумесец и едни малък срязан през средата кръг.Свалих капака,измих го обилно с коресилин докато блесне и същото направих с главата на двигателя.Измих я добре и следователно от корселина се обезмасли.Сложих гарнитурата,поставих големият полукръг отляво до колелото на вала,а малкият от дясната страна където запушва някаква дупка на главата.Сложих капака и започнах да натягам.Натягах по 1 оборот на болт като ги карах X образно.Натегнах ги така и заспа.
п.п.Пропускам момента в който си превъртях единият болт и се наложи да махна едната шпилка от главата и да я заменя с болт,като за капак на всичко леко изкривих капака на клапаните и игра чука,за да се изравни
п.п.Пропускам момента в който си превъртях единият болт и се наложи да махна едната шпилка от главата и да я заменя с болт,като за капак на всичко леко изкривих капака на клапаните и игра чука,за да се изравни

- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Колеги истината е гумена гарнитура с метална пластина в нея
Тя е цяла - слагаш, стягаш и забравяш
Корка става само за тапа за вино 



- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Бързият написа:Колеги истината е гумена гарнитура с метална пластина в неяТя е цяла - слагаш, стягаш и забравяш
Корка става само за тапа за вино

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
То и аз там капнах малко силиконче 

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
преди да сложите коркова гарнитура я потопете в топла вода за около минута да омекне и след това без никакъв силикон се поставя . след време се притяга .издържа 2-3 години
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Колега това за корковите гарнирури ли важи




- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
да,но след време пак протича,аз изкарах година и половина така и пак протече,след като свалите капака го поочукайте добре с някои чук да се поизправи,така и така е свален,здрава шкурка,отвътре и отвън,след това го измиите с обезмаслител,боядисайте го с термоустойчива боя отгоре и там кадето е гарнитурката от долната страна на капака,вътрешноста няма смисъл,с една финна шкурка минавате леглото на гарнитурата на главата докато светне,после с обезмаслител,намазвате със термоустойчив силикон и налагате ГУМЕНАТА гарнитура,върху нея пак със силикон,слагате капака но не стягайте много,оставете колата така 1 ден,на следващия притегнете хубаво капака и оставете 1-2 часа,предварително може да си изрежете от някоя по-дебела желязна плоскост нови планки за над капака че старите са меки и заради тях се криви капака като се стегне повечко,скоро и на мене ми предстой същата процедура и се надявам да мога да направя и снимки 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
PuShE_ написа:да,но след време пак протича,аз изкарах година и половина така и пак протече,след като свалите капака го поочукайте добре с някои чук да се поизправи,така и така е свален,здрава шкурка,отвътре и отвън,след това го измиите с обезмаслител,боядисайте го с термоустойчива боя отгоре и там кадето е гарнитурката от долната страна на капака,вътрешноста няма смисъл,с една финна шкурка минавате леглото на гарнитурата на главата докато светне,после с обезмаслител,намазвате със термоустойчив силикон и налагате ГУМЕНАТА гарнитура,върху нея пак със силикон,слагате капака но не стягайте много,оставете колата така 1 ден,на следващия притегнете хубаво капака и оставете 1-2 часа,предварително може да си изрежете от някоя по-дебела желязна плоскост нови планки за над капака че старите са меки и заради тях се криви капака като се стегне повечко,скоро и на мене ми предстой същата процедура и се надявам да мога да направя и снимки
АЗ ичистих капака с бензин и главата там дето ляга гарнитурата, псле силикон под и над гарнитурата, сложих капака и стегнах. Аз сега няма теч повече и дано така да остане

-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
колега не е трябвало да слагаш силикон,протича, истината е гумена гарнитура и равномерно стягане 10пъти съм сваля капака (с гумена ганитура) равномерно стягане после при онтажа и грам теч нямаvankata__098 написа:АЗ ичистих капака с бензин и главата там дето ляга гарнитурата, псле силикон под и над гарнитурата, сложих капака и стегнах. Аз сега няма теч повече и дано така да остане
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
zdravko_jett написа:колега не е трябвало да слагаш силикон,протича, истината е гумена гарнитура и равномерно стягане 10пъти съм сваля капака (с гумена ганитура) равномерно стягане после при онтажа и грам теч нямаvankata__098 написа:АЗ ичистих капака с бензин и главата там дето ляга гарнитурата, псле силикон под и над гарнитурата, сложих капака и стегнах. Аз сега няма теч повече и дано така да остане
Вярвай ми колега, че я свалях и слагах най-малко 20 пъти гумената гарнитура и как ли не я стягах и капака изправях и неставаше и неставаше. Бях решил даже да се разделя с колата от тоя теч. От теча прецаках и ангренажния ремък и направо .........., но за сега няма пък да видим занапред!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта