Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортекса

Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?


kav4o написа:Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортексаhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3513640&page=1 но въпреки че там са го правили, не съм 100% уверен, че е плюс
докато не се сравни с нормалния не вярвам
Да окуцее мотора 
Vizor написа:kav4o написа:Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортексаhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3513640&page=1 но въпреки че там са го правили, не съм 100% уверен, че е плюс
докато не се сравни с нормалния не вярвам
Сигурно случайно са ги направили дълги рънърите..Да окуцее мотора
ама всички си мислят че ще отлита с рязането - верно отлита(колектора за сркап)
Преди тая намеса колата е показала 171.6кс и 136.2нм след интервенцията няма данни(сирурно да не падаме от смях)...майтапа настрани, този пич наистина е постигнал много с тая инджекция, едва ли има много хора с подобен резултат gti написа:leonardo_vd написа:Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60.
Ако и ти се беше интересувал повече щеше да знаеш че АБФ и Г60 маховиците са еднакви.

niikoo_1 написа:gti написа:leonardo_vd написа:Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60.
Ако и ти се беше интересувал повече щеше да знаеш че АБФ и Г60 маховиците са еднакви.
Изпревари ме
Поне досега от темата Леонардо научи две нови неща, къде е прекъсвача на Г60 (~6200об/мин) и това, че 228мм маховиците на Г60 и АБФ са еднакви
А и прекъсвача не съм знаел къде е, защото не съм се занимавал с Г60. Този комп няма прекъсвач на 6200 ще ви снимам видео да се убедите. Имам и маховик от АБФ, ама не съм се занимавал да го меря дали е същия а по прочетеното във форумите боднах направо от Г60, който също го имах.G60Limited написа:А какво ще кажете за G60 Limited Edition ?
2.0 16V G-Lader ???
Защо никой нищо не казва за този мотор ?![]()
![]()
![]()
MK4 написа:Според мен всичко е въпрос на лични предпочитания и финансови възможности. Аз лично не бих се захванал да наливам пари в 1.8 8V мотор. За по малко коне (около 200) става, но за мощности близко до 400те к.с. 1.8Т и ABF са по-добрия вариант според мен.
1.8Т силно предимство му е главата (старата с големите портове), а на ABF обема от 2.0л. Всичко останало е въпрос на индивидуални виждания.
leonardo_vd написа:MK4 написа:Според мен всичко е въпрос на лични предпочитания и финансови възможности. Аз лично не бих се захванал да наливам пари в 1.8 8V мотор. За по малко коне (около 200) става, но за мощности близко до 400те к.с. 1.8Т и ABF са по-добрия вариант според мен.
1.8Т силно предимство му е главата (старата с големите портове), а на ABF обема от 2.0л. Всичко останало е въпрос на индивидуални виждания.
Тая тема беше породена от колата която правя и искам да кажа че не се гонят никакви извънземни мощности а да се доближим до стоковите 160коня на Г60-то ТАка че в този мотор пари не се наливат.

MK4 написа:leonardo_vd написа:MK4 написа:Така и не разбрах защо тръгна спора за G60 срещу ABF при положение че стария мотор на въпросната кола е 2Е, който е доста по-слаб от стоково G60.

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта