Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортекса



Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
kav4o написа:Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортексаhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3513640&page=1 но въпреки че там са го правили, не съм 100% уверен, че е плюс
докато не се сравни с нормалния не вярвам
Vizor написа:kav4o написа:Vizor написа:Скъсяването на колектора как го сметна, че трябва да е така?
Може би някой е гледал вортексаhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3513640&page=1 но въпреки че там са го правили, не съм 100% уверен, че е плюс
докато не се сравни с нормалния не вярвам
Сигурно случайно са ги направили дълги рънърите..Да окуцее мотора
gti написа:leonardo_vd написа:Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60.
Ако и ти се беше интересувал повече щеше да знаеш че АБФ и Г60 маховиците са еднакви.
niikoo_1 написа:gti написа:leonardo_vd написа:Точно ако си се интересувал повечко ще разбереш че на 1.8т му слагат маховик от Г60.
Ако и ти се беше интересувал повече щеше да знаеш че АБФ и Г60 маховиците са еднакви.
Изпревари ме
Поне досега от темата Леонардо научи две нови неща, къде е прекъсвача на Г60 (~6200об/мин) и това, че 228мм маховиците на Г60 и АБФ са еднакви
G60Limited написа:А какво ще кажете за G60 Limited Edition ?
2.0 16V G-Lader ???
Защо никой нищо не казва за този мотор ?![]()
![]()
![]()
MK4 написа:Според мен всичко е въпрос на лични предпочитания и финансови възможности. Аз лично не бих се захванал да наливам пари в 1.8 8V мотор. За по малко коне (около 200) става, но за мощности близко до 400те к.с. 1.8Т и ABF са по-добрия вариант според мен.
1.8Т силно предимство му е главата (старата с големите портове), а на ABF обема от 2.0л. Всичко останало е въпрос на индивидуални виждания.
leonardo_vd написа:MK4 написа:Според мен всичко е въпрос на лични предпочитания и финансови възможности. Аз лично не бих се захванал да наливам пари в 1.8 8V мотор. За по малко коне (около 200) става, но за мощности близко до 400те к.с. 1.8Т и ABF са по-добрия вариант според мен.
1.8Т силно предимство му е главата (старата с големите портове), а на ABF обема от 2.0л. Всичко останало е въпрос на индивидуални виждания.
Тая тема беше породена от колата която правя и искам да кажа че не се гонят никакви извънземни мощности а да се доближим до стоковите 160коня на Г60-то ТАка че в този мотор пари не се наливат.
MK4 написа:leonardo_vd написа:MK4 написа:Така и не разбрах защо тръгна спора за G60 срещу ABF при положение че стария мотор на въпросната кола е 2Е, който е доста по-слаб от стоково G60.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта