Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dtachef
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 09 мар 2010 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Qmbol

Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот dtachef » Пет 12 мар 2010 15:20


Здравейте Колеги ,
от една седмица съм собственик на този модел и ме интересува смяната на ремъка какво включва - ремък , 2 ролки и маслен обтегач . Може ли да бъде направена без компютър , т.е от добър майстор в гараж . Какво трябва да се има в предвид . Иначе колата върви много добре , но не знам на колко км е сменян ремъка .
Благодаря за отговорите предварително!




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот dmode101 » Пет 12 мар 2010 22:52


И аз се прецаках при едни "много добри майстори" без компютър навремето, та после на друго място като ми оправиха центровката с VAG COM не можах да си позная колата - доста повечко вървене и по-нисък разход... Въобще не се хващай на въдицата!


Потребителски аватар
tonkata0214
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот tonkata0214 » Съб 13 мар 2010 10:03


ако няма ваг ком не се занимаваи!!!освм ако ти имаш че после да си оправиш центровката


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот KirilGeorgiev » Съб 13 мар 2010 11:17


Ако може някой да ме светне какво точно трябва да се прави с Ваг Ком след смяна на ремъка че аз съм го сменял 2-пъти и до сега не е проверявана с компютър.Разлика във вървенето или харченето не намирам да има :talk:


Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот murkata » Съб 13 мар 2010 12:18


Колега бих те светнал но доколкото знам центровката чрез Ваг-кома се прави само на обикновенните ГНП-та.При помпа-дюза мисля че не се пипа.Нека знаещите да обяснят по подробно


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот dmode101 » Съб 13 мар 2010 12:55


На помпа дюза се гледа синхронизацията на двата вала на 4-ти канал с VAG COM

4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. - трябва да е около нулата


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот cucurko » Съб 13 мар 2010 15:00


И се настройва колелото на разпределителния вал, което е на бъбреци.

Но този ъгъл не знам дали трябва да бъде 0 за всеки мотор, мисля, че си има специфична стойност.


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот shemkov » Съб 13 мар 2010 15:39


Колеги да разбирам ли че при смяната на ангренажният ремък трябва да се закача колата на комп ?
Моите ги смених преди около месец и мисля, че нямам разлика във вървежа !
И къде около Благоевградския регион има читав майстор - аз съм от Сандански и мисля че тук са само кожудерци .......
Та ако някой знае къде мога да намеря добър майстор нека сподели :) Ще съм много благодарен


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот tdi fen » Съб 13 мар 2010 16:33


не нужно на vag-com да се гледа центровката,ако майсторът е запознат с тези коли и знае какво прави


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Съб 13 мар 2010 18:57


напротив, задължително е
дори и да знае какво прави майстора, стария ремък е износен, новият със сигурност ще размести центровката, впросът е дали ще е в допустимите граници


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот smurf » Сря 17 мар 2010 9:10


колеги, аз съм сменял сам два пъти на две бори, досега разлика е нямало след смяната на разход и вървеж.... :D


ganjs
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот ganjs » Съб 17 сеп 2011 13:54


На кой канал се гледа центровката на валовете за да стане 0 ?


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот legaltk » Съб 17 сеп 2011 14:33


dmode101 написа:На помпа дюза се гледа синхронизацията на двата вала на 4-ти канал с VAG COM

4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. - трябва да е около нулата

:idea:


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот vasko__2 » Нед 18 сеп 2011 22:49


Kung_Fu_Panda написа:напротив, задължително е
дори и да знае какво прави майстора, стария ремък е износен, новият със сигурност ще размести центровката, впросът е дали ще е в допустимите граници

Напротив, на помпа-дюза е грешка да настройваш синхронизация с тестера.Ползваш заводски контри(гребен за кол.вал и щифт за разпр.вал).И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО разхлабваш трите болта на колелото на разпр.вал.Това е 100% гаранция за правилно зацепване.Всичко друго е некоректно!


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 18 сеп 2011 22:52


А болтовете на разпределителния вал защо трябва да се отвият?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта