Здравейте Колеги ,
от една седмица съм собственик на този модел и ме интересува смяната на ремъка какво включва - ремък , 2 ролки и маслен обтегач . Може ли да бъде направена без компютър , т.е от добър майстор в гараж . Какво трябва да се има в предвид . Иначе колата върви много добре , но не знам на колко км е сменян ремъка .
Благодаря за отговорите предварително!



Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
И аз се прецаках при едни "много добри майстори" без компютър навремето, та после на друго място като ми оправиха центровката с VAG COM не можах да си позная колата - доста повечко вървене и по-нисък разход... Въобще не се хващай на въдицата!
- tonkata0214
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
ако няма ваг ком не се занимаваи!!!освм ако ти имаш че после да си оправиш центровката
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Ако може някой да ме светне какво точно трябва да се прави с Ваг Ком след смяна на ремъка че аз съм го сменял 2-пъти и до сега не е проверявана с компютър.Разлика във вървенето или харченето не намирам да има 

- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Колега бих те светнал но доколкото знам центровката чрез Ваг-кома се прави само на обикновенните ГНП-та.При помпа-дюза мисля че не се пипа.Нека знаещите да обяснят по подробно
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
На помпа дюза се гледа синхронизацията на двата вала на 4-ти канал с VAG COM
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. - трябва да е около нулата
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. - трябва да е около нулата
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
И се настройва колелото на разпределителния вал, което е на бъбреци.
Но този ъгъл не знам дали трябва да бъде 0 за всеки мотор, мисля, че си има специфична стойност.
Но този ъгъл не знам дали трябва да бъде 0 за всеки мотор, мисля, че си има специфична стойност.
- shemkov
- Мнения: 714
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Колеги да разбирам ли че при смяната на ангренажният ремък трябва да се закача колата на комп ?
Моите ги смених преди около месец и мисля, че нямам разлика във вървежа !
И къде около Благоевградския регион има читав майстор - аз съм от Сандански и мисля че тук са само кожудерци .......
Та ако някой знае къде мога да намеря добър майстор нека сподели
Ще съм много благодарен
Моите ги смених преди около месец и мисля, че нямам разлика във вървежа !
И къде около Благоевградския регион има читав майстор - аз съм от Сандански и мисля че тук са само кожудерци .......
Та ако някой знае къде мога да намеря добър майстор нека сподели

- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
не нужно на vag-com да се гледа центровката,ако майсторът е запознат с тези коли и знае какво прави
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
напротив, задължително е
дори и да знае какво прави майстора, стария ремък е износен, новият със сигурност ще размести центровката, впросът е дали ще е в допустимите граници
дори и да знае какво прави майстора, стария ремък е износен, новият със сигурност ще размести центровката, впросът е дали ще е в допустимите граници
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
колеги, аз съм сменял сам два пъти на две бори, досега разлика е нямало след смяната на разход и вървеж.... 

Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
На кой канал се гледа центровката на валовете за да стане 0 ?
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
dmode101 написа:На помпа дюза се гледа синхронизацията на двата вала на 4-ти канал с VAG COM
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. - трябва да е около нулата

- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Kung_Fu_Panda написа:напротив, задължително е
дори и да знае какво прави майстора, стария ремък е износен, новият със сигурност ще размести центровката, впросът е дали ще е в допустимите граници
Напротив, на помпа-дюза е грешка да настройваш синхронизация с тестера.Ползваш заводски контри(гребен за кол.вал и щифт за разпр.вал).И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО разхлабваш трите болта на колелото на разпр.вал.Това е 100% гаранция за правилно зацепване.Всичко друго е некоректно!
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
А болтовете на разпределителния вал защо трябва да се отвият?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 41 госта