от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот Lud » Съб 13 мар 2010 17:27


Здравейте колеги
Имам голф, беше с двигател 1.6 EZ
Поради проблем с мотора го смених с 1.8 GX(механична инжекция), запуших дупките за бензиновпровода на главата и сложих карбуратор Кейхин 1
Всичко добре, но много голям разход ми дава(13-14л/100 бензин) и не върви на максимални възможности.
Може ли да се сложи механична инжекция ?
С мойта инсталация може ли да си остана, т.е. различават ли се?
Механичните инжекции имат ли помпа в резервоара?
Какво ще ми трябва за да направя интервенцията?




Потребителски аватар
danielll
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот danielll » Съб 13 мар 2010 20:33


по добре сложи ел. инжекция. Върви прилично и почти не се разваля, рахода градско е 10-11л а извън града 6-7. Аз от моно така я направих пълна и съм доволен, малко играчка е ама си заслужава :wink:


emoangelow
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот emoangelow » Съб 13 мар 2010 21:08


колега ще влезнеш в филм с начало без край


Потребителски аватар
RACER GTI
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 02 яну 2010 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот RACER GTI » Съб 13 мар 2010 21:10


може да стане механична инжекция,има бензинова помпа ВЪНШНА под резервоара,различава се инсталацията и ще ти трябват още части и доста пари


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот ivkata » Съб 13 мар 2010 21:11


Lud написа:Здравейте колеги
Имам голф, беше с двигател 1.6 EZ
Поради проблем с мотора го смених с 1.8 GX(механична инжекция), запуших дупките за бензиновпровода на главата и сложих карбуратор Кейхин 1
Всичко добре, но много голям разход ми дава(13-14л/100 бензин) и не върви на максимални възможности.
Може ли да се сложи механична инжекция ?
С мойта инсталация може ли да си остана, т.е. различават ли се?
Механичните инжекции имат ли помпа в резервоара?
Какво ще ми трябва за да направя интервенцията?

Ще ти трябват двете помпи(една в резервоара и една отстрани),Всмукателния колектор от мех. инжекция и самата глава на инжекциона(дозатор, разпределител) с прилежащите и тръбички!Кабели има доста малко,разхода може пак да ти е подобен,но поне върви повече! mhihi


Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот Lud » Съб 13 мар 2010 21:16


a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот ivkata » Съб 13 мар 2010 21:34


Lud написа:a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?
Ми освен че трябва да прекараш кабели за помпите,ще ти трябва компютъра с прилежащата му инсталация! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
danielll
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот danielll » Пон 15 мар 2010 0:13


Lud написа:a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?


ако на тази глава има дупки за инжектори можеш да я ползваш за пълна инжекция, но ако искаш безпроблена работа слагаи ел. инжекция и разхода не е голям за механичната не знам там как стоят нещата с разхода на гориво,НО ако търсиш мощност се ориентираи към 16 клапана за по лесно иначе бая правене иска 8 клапановия двигател


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?

Мнениеот Stenly » Пон 15 мар 2010 13:43


GX първо е 8,5:1 степен за да тръгне хубаво му трябва да е сгъстен затова мотора е 90кс.
Второ: Имаш 2 помпи една подкачваща и една нагнетателна която трябва да е само от механична инжекция( от пБ не става) .
Трето: Главата на ГХ е с малките клапани като на 1.8 моно и 1,6 карбураторните глави.

И за десерт инжекциона на ГХ е с подобие на ЕКУ което взима сигнал от ламбда сонда и управлява с различно напрежение един клапан,който мени налягането на инжекцион и от него ти зависи и динамиката на колата....
Та какво излезе трябва да сгъстяваш да търсиш окомплектован инжекцион и още куп боклуци... и цената става дебела.

Съвет: Купи си един 1.8 ДХ или ЕВ ее имаше в обявите за по 200 лв ДХ той е с най опростения вариянт на К-Джетроник и си е сгъстен на 10:1



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта