Здравейте колеги
Имам голф, беше с двигател 1.6 EZ
Поради проблем с мотора го смених с 1.8 GX(механична инжекция), запуших дупките за бензиновпровода на главата и сложих карбуратор Кейхин 1
Всичко добре, но много голям разход ми дава(13-14л/100 бензин) и не върви на максимални възможности.
Може ли да се сложи механична инжекция ?
С мойта инсталация може ли да си остана, т.е. различават ли се?
Механичните инжекции имат ли помпа в резервоара?
Какво ще ми трябва за да направя интервенцията?
от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
по добре сложи ел. инжекция. Върви прилично и почти не се разваля, рахода градско е 10-11л а извън града 6-7. Аз от моно така я направих пълна и съм доволен, малко играчка е ама си заслужава 

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
колега ще влезнеш в филм с начало без край
- RACER GTI
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 02 яну 2010 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
може да стане механична инжекция,има бензинова помпа ВЪНШНА под резервоара,различава се инсталацията и ще ти трябват още части и доста пари
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
Lud написа:Здравейте колеги
Имам голф, беше с двигател 1.6 EZ
Поради проблем с мотора го смених с 1.8 GX(механична инжекция), запуших дупките за бензиновпровода на главата и сложих карбуратор Кейхин 1
Всичко добре, но много голям разход ми дава(13-14л/100 бензин) и не върви на максимални възможности.
Може ли да се сложи механична инжекция ?
С мойта инсталация може ли да си остана, т.е. различават ли се?
Механичните инжекции имат ли помпа в резервоара?
Какво ще ми трябва за да направя интервенцията?
Ще ти трябват двете помпи(една в резервоара и една отстрани),Всмукателния колектор от мех. инжекция и самата глава на инжекциона(дозатор, разпределител) с прилежащите и тръбички!Кабели има доста малко,разхода може пак да ти е подобен,но поне върви повече!

Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
Ми освен че трябва да прекараш кабели за помпите,ще ти трябва компютъра с прилежащата му инсталация!Lud написа:a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?

- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
Lud написа:a, ако искам да сложа електрическа от PB ще ми се наложи ли да сменям главата..
пак ще ми трябват двете помпи ..и доста повече кабели нали?
ако на тази глава има дупки за инжектори можеш да я ползваш за пълна инжекция, но ако искаш безпроблена работа слагаи ел. инжекция и разхода не е голям за механичната не знам там как стоят нещата с разхода на гориво,НО ако търсиш мощност се ориентираи към 16 клапана за по лесно иначе бая правене иска 8 клапановия двигател
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: от карбуратор към инжекция - какво ми трябва?
GX първо е 8,5:1 степен за да тръгне хубаво му трябва да е сгъстен затова мотора е 90кс.
Второ: Имаш 2 помпи една подкачваща и една нагнетателна която трябва да е само от механична инжекция( от пБ не става) .
Трето: Главата на ГХ е с малките клапани като на 1.8 моно и 1,6 карбураторните глави.
И за десерт инжекциона на ГХ е с подобие на ЕКУ което взима сигнал от ламбда сонда и управлява с различно напрежение един клапан,който мени налягането на инжекцион и от него ти зависи и динамиката на колата....
Та какво излезе трябва да сгъстяваш да търсиш окомплектован инжекцион и още куп боклуци... и цената става дебела.
Съвет: Купи си един 1.8 ДХ или ЕВ ее имаше в обявите за по 200 лв ДХ той е с най опростения вариянт на К-Джетроник и си е сгъстен на 10:1
Второ: Имаш 2 помпи една подкачваща и една нагнетателна която трябва да е само от механична инжекция( от пБ не става) .
Трето: Главата на ГХ е с малките клапани като на 1.8 моно и 1,6 карбураторните глави.
И за десерт инжекциона на ГХ е с подобие на ЕКУ което взима сигнал от ламбда сонда и управлява с различно напрежение един клапан,който мени налягането на инжекцион и от него ти зависи и динамиката на колата....
Та какво излезе трябва да сгъстяваш да търсиш окомплектован инжекцион и още куп боклуци... и цената става дебела.
Съвет: Купи си един 1.8 ДХ или ЕВ ее имаше в обявите за по 200 лв ДХ той е с най опростения вариянт на К-Джетроник и си е сгъстен на 10:1
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта