
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
Ако ти върши работа кошница от 1.8ми ми звънни да ти подаря една! 

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
днес забелязах нещо много интересно и искам да попитам колегите с ВР-и на клапана за налягане на горивото на рейката на колко бара е ? защото моя е на 3.бара в момента,а в АутоДата пише 4.бара ???
- 6ilio
- Мнения: 141
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
сега изрових горивната рейка че ми е разглобен мотора и проверих моя регулатор е на 4 бара ако искаш да ти пиша номера
п.п гледал съм и на друг двигател пак е на 4 бара
п.п гледал съм и на друг двигател пак е на 4 бара
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
При мен също е 4 бара и държи това налягане по рейката до дюзите.
170лв броих за нова такава 'хуйовина'

170лв броих за нова такава 'хуйовина'


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
тази вечер сложих 1 друг които е малко повече от 3бара,но с точност не знам колко е само знам,че е малко повече от 3 бара
и потръгана малко по добре,а другата седмица вече ще ми дадът 4.баров
и ще си е както си го пише.
как да върви кола която са я спъвали преди мене направо
.
А най интересното е,че хора който се занимават с коли ми викат,че нямало да има много голяма разлика като сложа работещ дебитомер


как да върви кола която са я спъвали преди мене направо

А най интересното е,че хора който се занимават с коли ми викат,че нямало да има много голяма разлика като сложа работещ дебитомер

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
разлика ще има огромна.все едно да тичаш бос и после да обуеш маратонки 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
anndroo написа:тази вечер сложих 1 друг които е малко повече от 3бара,но с точност не знам колко е само знам,че е малко повече от 3 бараи потръгана малко по добре,а другата седмица вече ще ми дадът 4.баров
и ще си е както си го пише.
как да върви кола която са я спъвали преди мене направо.
А най интересното е,че хора който се занимават с коли ми викат,че нямало да има много голяма разлика като сложа работещ дебитомер

според тпс и обороти компа само предполага колко въздух може да е постъпил!!!
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
колега на диното в събота и неделя в хеед ще си покаже
Стоков вр6 колко дава на колела 145-6? А това за дебитомера го оставям без коментар ...По тая логика да се кара без дебитормер ще бега повече 


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
Значи днес сложих дебитомера и започнах да карам и да търся каде да го закачя на ВАГ.Закачихме ги имаше пак грешки 7 на брой,но не видях какви бяха,но както и да е изтрихме ги и нямаше вече грешки освен EVAP които аз съм го откачил
.
И така повозих се аз почти цял ден и лека по лека започна да ми мерише на богата смес почна да пуши (нямам ламбда сонда и предполагам,че е от това) и да не работи спокойно в ниските,но в високите е добре.Свърши ми бензина,много се учудих всеки ден сипвам по 20лв. и много малко карам,стигнах до бемзиностанция близо до нас и после отидох на тест пистата (преди 1 час) и вече усетих разликата
има я най после,върви в високите повече от всякога
,сега остава да сложиме сондата до края на седмицата и да се надяваме на Диното да покаже нормални резултати.
Има един страничен ефект,започна да гасне ако не се подържа с леко подаване на гас и след 2-рото подаване заработва!!!

И така повозих се аз почти цял ден и лека по лека започна да ми мерише на богата смес почна да пуши (нямам ламбда сонда и предполагам,че е от това) и да не работи спокойно в ниските,но в високите е добре.Свърши ми бензина,много се учудих всеки ден сипвам по 20лв. и много малко карам,стигнах до бемзиностанция близо до нас и после отидох на тест пистата (преди 1 час) и вече усетих разликата


Има един страничен ефект,започна да гасне ако не се подържа с леко подаване на гас и след 2-рото подаване заработва!!!

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
чуден си
Значи си приготвил оръжието да ни опука 


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
пушенето е много вероятно от липсващата ламбда. Оправи си налягането в горивната система! 4-бара с откачен вакуум, 3.5 бара със закачен на празен ход. Възможно е сместта да обеднява, ако си на по-малко налягане, и оттам и неустойчивата работа на празен ход, а няма и ламбда, която да коригира...
Надявам се скоро да те поздравя с реално вървящ вр6
Надявам се скоро да те поздравя с реално вървящ вр6

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
за налягането се оказа,че си е правилно така пише в аутодата до 95.08 са с 4.баров клапан,а след това са с 3.баров клапан
което не го разбирам,но явно така са преценили Инджинерите
,но пак ще пробвам с 4.баров след като го оправя напълно да видиме какво се случва.
Малко остана малко,скоро и ще има ъпгрейд от към exhauster-a
след което и Чип (малко по нататък)


Малко остана малко,скоро и ще има ъпгрейд от към exhauster-a

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
тия по-старите са на 4 бара и с 210 кубикови дюзи, по-новите са с 240 кубикови и наистина е възможно да са на 3 бара, има логика(дано не бъркам цифрите, но със сигурност има разлика при обд1 и обд2 в дюзите)...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
anndroo написа:Има един страничен ефект,започна да гасне ако не се подържа с леко подаване на гас и след 2-рото подаване заработва!!!
Виж си моторчето за празния ход или кабеляците до него, също профилактично може да си позачистиш и дросела.

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!
мерси за инфото за дюзите ,не знаех колко кубика са,а щом са различни логично е вече да намалят налягането.
А за празния ход се получи така след като сложих новия дебитомер иначе преди си
палеше и заспиваше на 800 оборота
дросела ще го почистиме,но вече стътковия мотор идея си нямам каде е или още не съм го видял или ....
А за празния ход се получи така след като сложих новия дебитомер иначе преди си


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта