Здравейте, колеги. От снощи съм с метанова уредба на Пасата. Уредбата е Ловато, обикновена, с изпарител. Днес, когато тръгнах по магистралата и вдигнах по-висока скорост, освободих на свободна и колата изгасна веднага. Запалих я, но пак угасна. И така карах, без да освобождавам на свободна скорост.
На бензин няма проблеми. Също така, когато карам в града с ниска скорост, не гасне.
От притока на въздух ли е или?
Има и още един "проблем". На метан температурата ми спяда до около 70 градуса. Нормалко на бензин си държи около 90. Това проблем ли е и как може да бъде коригиран?
Питам, защото така и така довечера ще ходя при газаджията, та да не ме лъготи, както си поиска.



Гаснене на свободна скорост
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Гаснене на свободна скорост
Година, код на мотор на колата.
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Гаснене на свободна скорост
Колата е Фолксваген Пасат, 1998г, бензин, 125кс, 1.8, 20v. Код на мотора не зная откъде да видя.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Гаснене на свободна скорост
Кода на мотора не е от толкова голямо значение вече
За проблема с гасненето по инерция - ако не е метанов инжекцион трябва да извадиш въздуховода който влиза в кутията с въздушния филтър и трябва да се оправи. Проблема е че при висока скорост въздуха идва в повече и сместа обеднява.
Ако е инжекцион може би е от настройка.

За проблема с гасненето по инерция - ако не е метанов инжекцион трябва да извадиш въздуховода който влиза в кутията с въздушния филтър и трябва да се оправи. Проблема е че при висока скорост въздуха идва в повече и сместа обеднява.
Ако е инжекцион може би е от настройка.
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Гаснене на свободна скорост
Благодаря!
И аз смятах, че е нещо такова. Преди имах Пежо, пак на метан, като въздухопроводът беше направен (от италианска фирма) така, че да не нагнетява много въздух.
Благодаря още веднъж!
И аз смятах, че е нещо такова. Преди имах Пежо, пак на метан, като въздухопроводът беше направен (от италианска фирма) така, че да не нагнетява много въздух.
Благодаря още веднъж!
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Гаснене на свободна скорост
Наистина се оказа от нагнетяването на прекалено много въздух. Намалих отвора и се оправи. Но, право да си кажа, не ми харесва и ще я сменя с ГИ. Не става за тези мотори. Много ги спъва.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаснене на свободна скорост
Е сега ли го осъзна...
Кода на двигателя ти е аdr
Намалявайки отвора обогатяваш сместа и може да си удавил мотора с много метан... проблем на обикновената метанова уредба е, че за да се получи стехеометрична смес е нужно да има доста сериозно стеснение на въздуховодите, което пък от своя страна стиска мотора за гушата...

Кода на двигателя ти е аdr
Намалявайки отвора обогатяваш сместа и може да си удавил мотора с много метан... проблем на обикновената метанова уредба е, че за да се получи стехеометрична смес е нужно да има доста сериозно стеснение на въздуховодите, което пък от своя страна стиска мотора за гушата...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта