Гаснене на свободна скорост

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Гаснене на свободна скорост

Мнениеот chakarov » Чет 18 мар 2010 13:25


Здравейте, колеги. От снощи съм с метанова уредба на Пасата. Уредбата е Ловато, обикновена, с изпарител. Днес, когато тръгнах по магистралата и вдигнах по-висока скорост, освободих на свободна и колата изгасна веднага. Запалих я, но пак угасна. И така карах, без да освобождавам на свободна скорост.
На бензин няма проблеми. Също така, когато карам в града с ниска скорост, не гасне.
От притока на въздух ли е или?
Има и още един "проблем". На метан температурата ми спяда до около 70 градуса. Нормалко на бензин си държи около 90. Това проблем ли е и как може да бъде коригиран?
Питам, защото така и така довечера ще ходя при газаджията, та да не ме лъготи, както си поиска.




Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот Barboukov » Чет 18 мар 2010 14:36


Година, код на мотор на колата.


Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот chakarov » Чет 18 мар 2010 14:39


Колата е Фолксваген Пасат, 1998г, бензин, 125кс, 1.8, 20v. Код на мотора не зная откъде да видя.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот Winner25 » Чет 18 мар 2010 15:11


Кода на мотора не е от толкова голямо значение вече :)
За проблема с гасненето по инерция - ако не е метанов инжекцион трябва да извадиш въздуховода който влиза в кутията с въздушния филтър и трябва да се оправи. Проблема е че при висока скорост въздуха идва в повече и сместа обеднява.
Ако е инжекцион може би е от настройка.


Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот chakarov » Чет 18 мар 2010 15:30


Благодаря!
И аз смятах, че е нещо такова. Преди имах Пежо, пак на метан, като въздухопроводът беше направен (от италианска фирма) така, че да не нагнетява много въздух.
Благодаря още веднъж!


Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот chakarov » Пет 19 мар 2010 14:07


Наистина се оказа от нагнетяването на прекалено много въздух. Намалих отвора и се оправи. Но, право да си кажа, не ми харесва и ще я сменя с ГИ. Не става за тези мотори. Много ги спъва.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гаснене на свободна скорост

Мнениеот The_Machine » Съб 20 мар 2010 22:03


Е сега ли го осъзна... :screwy
Кода на двигателя ти е аdr
Намалявайки отвора обогатяваш сместа и може да си удавил мотора с много метан... проблем на обикновената метанова уредба е, че за да се получи стехеометрична смес е нужно да има доста сериозно стеснение на въздуховодите, което пък от своя страна стиска мотора за гушата...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта