не-затапване на EGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

не-затапване на EGR

Мнениеот SMEL » Чет 18 мар 2010 17:17


Днес седя,гледам системата на EGR-а и си мисля/може да е тъпо/:ако го запуша от страната на изпускателните колектори с по-дебела метална гарнитура,а от към EGR-а му сложа фланец с тръба изведена малко настрани с малък спортен филтър за мотор-има такива.Тоест да си работи EGR-а но да взема чист и по студен въдух.Хем малко като тунинг,хем няма да се задръства от изгорели газове,хем клапана ще си работи нормално.Нека BREZEL,NIKSI-76,VENTOMAN,IFIDIK и други да си кажат мнението??? :screwy = :banana
pic.jpg




Потребителски аватар
bokouser
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот bokouser » Чет 18 мар 2010 18:30


Така като се отвори ЕГР-а, ще се отвори свободно пространство между всмукателните колектори и атмосферата и ше си стане атмосферен двигател, няма да има ефект от турбото. Налягането от турбината ще си излиза, винаги, като се отвори ЕГР-а през твоя нов филтър.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот esto » Чет 18 мар 2010 19:21


bokouser написа:Така като се отвори ЕГР-а, ще се отвори свободно пространство между всмукателните колектори и атмосферата и ше си стане атмосферен двигател, няма да има ефект от турбото. Налягането от турбината ще си излиза, винаги, като се отвори ЕГР-а през твоя нов филтър.


ами то и сега е така


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот gomez » Чет 18 мар 2010 20:04


Безмислена операция. Ще ти се движи безмислената клапа и ще ти върти въздух между 2 филтъра ???
Много тъпо.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот Brezel » Чет 18 мар 2010 20:46


Здрасти Смел, незнам дали си чел тази темичка

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=1145 ако не си хвърли едно око.

Както един колега вече е казал ще имаш отвор към атмосверата и няма много смисъл.от кулера си идва достатъчно свеж въздух и като затвориш егра с еповишават и стойностите на дебитомера. ако направиш това което си написал получаваме поток въздух към мотора който ЗАОБИКАЛЯ дебитомера и така стойноститие на дебитомера падат.

та....смисъл нема.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот Supawiza » Чет 18 мар 2010 20:51


Извинявам се на колегата че му ползвам темата!

Да питам как е по добре със затапен EGR или не?
Затапен имам предвид вакумното маркуче което отваря EGR.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот ifidik » Чет 18 мар 2010 21:41


тук не става въпрос за заобикаляне на дебитомера.при отваряне на егр(при напълно работещ),потока от изгорели газове към турбината намалява и тя има по слабо развъртане.от там и по малко засмукване, по малки стойности на дебитомера :wink: .
при горното предложение, дебитомера ще си има стойностите,но за двигателя опцията ще бъде като спукан маркуч по турбопътищата.почти съм убеден ,че по тоя начин колата ще изпушва много черен дим в ниските обороти.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот esto » Чет 18 мар 2010 22:14


лично аз предпочитам да е затапен,защото колата тръгва по-добре в ниските,също предпочитам и картерните газове да са изкарани навън,поради същата причина.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: не-затапване на EGR

Мнениеот SMEL » Чет 18 мар 2010 22:46


Ок-май несъм домислил като съм гледал-утре го затапвам и вдигам стойностите на въздуха на EGR-а с ВАГ.Благодаря на всички :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 54 госта