VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Чет 18 мар 2010 16:00


Garchev написа:Чипнат AGU, изобщо не може да бъде сравнен с ABF. AGU с чип, друг бензинов регулатор върви 1 кола и малко пред чипосана,сгъстена Астра C20XE. А пък колкото и да ми е гузно, че съм фен на марката, с ръка на сърцето казвам, че ABF на VW в сравнение с C20XE на OPEL си е куц кон :( Голфа трябва много да е човъркан !!!

Зависи кой какво пита :):):)
Има 2 3 екземпляра, които не се дават лесно




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот leonardo_vd » Чет 18 мар 2010 21:13


Колеги, всичко си е от кола до кола. Скоро във Видин пристигна и една Астра C20LET закупена от Стара Загора, която беше объркана тотално и единственото нещо което бе направено кат хората е Генерацията, но не съвсем. Та въпросната кола не можеше да духне във фунийка. Няма да споменавам кое как е направено , но зарад този екземпляр да твърдя ли че наказвам C20LET. :screwy Просто всичко си е до конкретни екземпляри. Кой?Как? КАкво? Ай стига сме омазвали темите с глупости


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 мар 2010 8:45


Тоя АБФ е бил досега всяко сток АГУ, с което се пуснал без изключение, а нищо не е правено по-него освен чип и права тръба (просто е от първите модели и доста лек и върви на умирачка) :lol: така, че точно тук не става върпос за съвпадение или някоя кола да е сдухана...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Stenly » Пет 19 мар 2010 11:35


Гледам че в доста теми тука тоя АБФ стана богопомазан мотор и всеобща мерилка на всички ФВ двигатели :)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Пет 19 мар 2010 11:59


Stenly написа:Гледам че в доста теми тука тоя АБФ стана богопомазан мотор и всеобща мерилка на всички ФВ двигатели :)

Въпрос на вкус :) Невиждам кой друг да е... АБФ и 1.8Т са ни най-масовите БЕГАЧИ:)

8 клапановите не ги хресвам аз, а ВР-а без ненормална сума пари, е по-бавен. Доказано :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 мар 2010 12:03


ABF =
: vw fen


Не мотора си е обикновенна 2.0литра 16кл. амосферка, която просто е доста здрава механично и почти безпроблемна, не виждам какъв е проблема читав АБФ обаче от първите модели 93-а с 3врати дето са по-лекички и без клима да бие на драг сток АГУ, при положение, че АБФ на едно и също дино (Швеция) вади с около 2коня повече от АГУ, което има само повече Нм, но пък е по-тежко, всичко е проста аритметика :lol:


Иначе за лек тунинг АГУ-то е доста по-податливо, в смисъл даунпай, чип и си ти :lol: ~280-300Нм и ~180-190к.с. :lol:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Пет 19 мар 2010 12:19


niikoo_1 написа:ABF =
: vw fen


Не мотора си е обикновенна 2.0литра 16кл. амосферка, която просто е доста здрава механично и почти безпроблемна, не виждам какъв е проблема читав АБФ обаче от първите модели 93-а с 3врати дето са по-лекички и без клима да бие на драг сток АГУ, при положение, че АБФ на едно и също дино (Швеция) вади с около 2коня повече от АГУ, което има само повече Нм, но пък е по-тежко, всичко е проста аритметика :lol:


Иначе за лек тунинг АГУ-то е доста по-податливо, в смисъл даунпай, чип и си ти :lol: ~280-300Нм и ~180-190к.с. :lol:

Така си е! :) Но с гаражни модове, НИЩО НЕМОЖЕ ДА СЕ ПРЕБОРИ С АБФ-о :)

пп. Спама настанааааа


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tyan » Пет 19 мар 2010 12:24


не си правете генерални изводи от три коли на Бояна 8) .... в БГ от сиромашия вр6-тиците са бити от метеоритен дъжд .... и АБФ и ВР6 са умишлено забавени от счетоводители и маркетинг мениджъри ...мога да изброя десетина неща ..мързи ме ..... :lol: сравнявайте сток или с еднакви модове двигатели в еднакви купета при еднакви условия ...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 мар 2010 12:55


Това за "метеоритния дъдж" звучи много яко.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Sharky GTI » Пет 19 мар 2010 22:01


стига с тия ABF-е,да не реда са колко съм ги оставал зад мене,бил съм собственик на много добре вървящ АBF дето умлати 3 кутий :Mr Green Fun на едната изкърти първичен вал,втората и пробуксува 2-ра в шлиците на вала,третата и гръмна диференцял,сателити планети сичко изфръкна извън орбита :063: ,направо вървеше на изпрошване.Мерил съм го с 2Е-то на една и съща отсечска и разстояние правиме еднакви километри.На старт кола до кола тръгваме и от старт до 110-120 го отнасам после ме настига и ме минава и след 150 го догонвам пак и нагоре съм пак пред него до 210-220 и се изравняваме и на мене ми свършват оботорите на 230 и АBF-о си продължава.АГУ-то съм го мерил с 2Е-то но беше в купето на Пасат-а,напраи ми старта само и до там,после го настигнах,минах го и тоя келеш дето беше с него подава газ,сваля скорости кжо прави незнам,изравнихме се и се отказа и до там си беше гонката.Според мен АГУ-то има повече Фаида да се набутват пари отколкото по ABF.Имам две приятелчета с АГУ Голфчета 4-ки,едното е стоково и му се каня да го пробвам след като изкарам 2Е-то от бокса след 2-3 седмици,а другото АГУ е с генерация,чип,филтърче и ревизирано турбо преди 2000км. и не искам да се закачам с него за сега mhihi .Ше видим как ще пойде 2Е-то след новите доработки и модификации и ако осета че нема да падна с много може да направим 2-3 пускания за спорта и за шоуто :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Пон 22 мар 2010 23:56


Да се похваля. Днес сложихме чип-а! Според човека на Брезел в момента е 187кс. Засичах я на Бояна на полумокър асфалт със зимни гуми, направих 7.3сек, като тръгнах от г/д 2500-3000оборота. Може да се сваля още. Направих и 2 клипчета, преди и след, но не са се получили добре, ще ги кача утре други ден. Разлика има. И най-важното.. в ниските ми се струва че найстина харчи по-малко :) Следва махане на катализатор и нов интеркулер с пътища. Но това последното ще се обмисли още малко. ;)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Вто 23 мар 2010 12:23


Sharky GTI написа:стига с тия ABF-е,да не реда са колко съм ги оставал зад мене,бил съм собственик на много добре вървящ АBF дето умлати 3 кутий :Mr Green Fun на едната изкърти първичен вал,втората и пробуксува 2-ра в шлиците на вала,третата и гръмна диференцял,сателити планети сичко изфръкна извън орбита :063: ,направо вървеше на изпрошване.Мерил съм го с 2Е-то на една и съща отсечска и разстояние правиме еднакви километри.На старт кола до кола тръгваме и от старт до 110-120 го отнасам после ме настига и ме минава и след 150 го догонвам пак и нагоре съм пак пред него до 210-220 и се изравняваме и на мене ми свършват оботорите на 230 и АBF-о си продължава.АГУ-то съм го мерил с 2Е-то но беше в купето на Пасат-а,напраи ми старта само и до там,после го настигнах,минах го и тоя келеш дето беше с него подава газ,сваля скорости кжо прави незнам,изравнихме се и се отказа и до там си беше гонката.Според мен АГУ-то има повече Фаида да се набутват пари отколкото по ABF.Имам две приятелчета с АГУ Голфчета 4-ки,едното е стоково и му се каня да го пробвам след като изкарам 2Е-то от бокса след 2-3 седмици,а другото АГУ е с генерация,чип,филтърче и ревизирано турбо преди 2000км. и не искам да се закачам с него за сега mhihi .Ше видим как ще пойде 2Е-то след новите доработки и модификации и ако осета че нема да падна с много може да направим 2-3 пускания за спорта и за шоуто :wink:

сори за спама... преди време наистина имаше 2е което вървеше повече от АБФ, но то беше с 10 000лв по мотора... за толкова пари АБФ-а ми ще лети :Mr Green Fun
С удоволствие ще замерим


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Sharky GTI » Вто 23 мар 2010 21:58


... ами ОК,заповядай :mrgreen: .Като изкарам колата след 2-3 седмици ела :wink: .
Поздрави :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Сря 24 мар 2010 0:31


И какво си му правил на 2Е-то, че е толкова страшно?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tyan » Сря 24 мар 2010 17:36


2Е се прави 143 коне на вала при качествени доработки с нормалните неща вал, генерация, ремап, заигравка със смукателния тракт....за повече коне трябва ама наистина сериозно преправяне... което сериозно преправяне започва с друга електроника.......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта