стига с тия ABF-е,да не реда са колко съм ги оставал зад мене,бил съм собственик на много добре вървящ АBF дето умлати 3 кутий

на едната изкърти първичен вал,втората и пробуксува 2-ра в шлиците на вала,третата и гръмна диференцял,сателити планети сичко изфръкна извън орбита

,направо вървеше на изпрошване.Мерил съм го с 2Е-то на една и съща отсечска и разстояние правиме еднакви километри.На старт кола до кола тръгваме и от старт до 110-120 го отнасам после ме настига и ме минава и след 150 го догонвам пак и нагоре съм пак пред него до 210-220 и се изравняваме и на мене ми свършват оботорите на 230 и АBF-о си продължава.АГУ-то съм го мерил с 2Е-то но беше в купето на Пасат-а,напраи ми старта само и до там,после го настигнах,минах го и тоя келеш дето беше с него подава газ,сваля скорости кжо прави незнам,изравнихме се и се отказа и до там си беше гонката.Според мен АГУ-то има повече Фаида да се набутват пари отколкото по ABF.Имам две приятелчета с АГУ Голфчета 4-ки,едното е стоково и му се каня да го пробвам след като изкарам 2Е-то от бокса след 2-3 седмици,а другото АГУ е с генерация,чип,филтърче и ревизирано турбо преди 2000км. и не искам да се закачам с него за сега

.Ше видим как ще пойде 2Е-то след новите доработки и модификации и ако осета че нема да падна с много може да направим 2-3 пускания за спорта и за шоуто
