

vasilb написа:Някои пасати от този модел са с бобини, които са с пластмасов кожух и като се намокри и запалиш с мокър кожух искрата пробива и изгаря бобината! Не съм казал, че при всички бобини от този вид става така, но не е рядко! По-добре е да не се рискува, но тук даваме съвети кой колкото знае, а рискът си носи собственикът и той решава какво да прави!
madmen написа:ами според мен трябва да дават съвети тези които знаят.
точно този мотор е с 4 бобини скрити под пластмасовия капак на двигателя и да стигнеш до тях значи да го свалиш.
Комутатора пък е също под кора, над въздушният филтър.
За миене според моето скромно мнение би трябвало да го изчакаш няколко часа да поизстине двигателя и след това да миеш. След миенето също няколко часа да изсъхне.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта