Пасат 2Е проблем с паленето?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Нед 21 мар 2010 19:14


колеги колата е с двигател 2Е. Има6е проблем с паленето сменихме комутатор. Запали от раз мина 60 км. и като я угасих не пожела да запали повече. Вапроса ми е като дам на контакт трябва ли да има постоянен ток на куплунга на бензиновата помпа? При мен се появява само в помента на подаване и после изчезва. Казаха че е помпа но знам че има и релета кам нея и други простотии. Въпроса е да ходя ли да купувам друга помпа или може и да не е от нея?

Последна промяна от shadow82 на Нед 21 мар 2010 20:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот zdravko » Нед 21 мар 2010 19:46


shadow82 написа:колеги колата е с двигател 2Е. Има6е проблем с паленето сменихме комутатор. Запали от раз мина 60 км. и като я угасих не пожела да запали повече. Вапроса ми е като дам на контакт трябжа ли да има постоянен ток на куплунга на бензиновата помпа? При мен се появява само в помента на подаване и после изчезва. Казаха че е помпа но знам че има и релета кам нея и други простотии. Въпроса е да ходя ли да купувам друга помпа или може и да не е от нея?

Да колега, така трябва да е! Ако няма сигнал от датчика на Хол, че двигателя е запален няма ток на помпата.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Нед 21 мар 2010 20:03


колега търсих с търсачката прегледах купищата теми но не ми стана ясно как да разбера дали е датчика на хол? Делкото хвърля ток към свещите.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот radotom » Нед 21 мар 2010 22:01


Щом има искра на свещите - Хол-датчика гарантирано работи ;)
Той казва кога (и дали) да се пусне искра, както и на помпата дали да работи и кога точно да сработят дюзите.
Друг е въпроса, че е възможно да не е на белег центровката на този Хол датчик.
Какъв комутатор сложи? Нов или втора ръка?
Каква е искрата на свещите? Ако е слаба, мижавка някаква - при повишеното налягане в цилиндрите въобще няма да мооже да прескочи.
Съответно - няма да запали... :(


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 21 мар 2010 22:59


Помпата жужи ли както трябва като дадеш контакт? Ако искаш за да си сигурен дали ти работи помпата разкачи входящия маркуч на бензина отпред при двигателя насочи го някъде навън и дай контакт. Ако работи помпата ще ти направи яка струя, пази се да не се опръскаш.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Пон 22 мар 2010 6:42


Като сам на контакт жужи нещо но ми се струва че е отпред при двигателя. Помпата не прави стуя на контакт.Възможно ли е да е от реле 30? Комутатора е нов, искрата е силна.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот zdravko » Пон 22 мар 2010 6:57


shadow82 написа:Като сам на контакт жужи нещо но ми се струва че е отпред при двигателя. Помпата не прави стуя на контакт.Възможно ли е да е от реле 30? Комутатора е нов, искрата е силна.

"Жужи" ти помпата на АБС-а. Пробвай докато въртиш на стартер дали прави струя помпата, не само на контакт - нали ти казахме, че не върти ли двигателя, помпата не бачка.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Пон 22 мар 2010 7:12


Добре значи нещата отиват към нова помпа защото струя не прави. Откачил съм тръбопровода директно от помпата на щуцера дето е със стрелка на вън. Да вземете да ми препоръчате нова помпа. Уфф забравих да спомена че колата има газова ама и на гас не мога да я запаля


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот radotom » Пон 22 мар 2010 9:00


shadow82 написа:Уфф забравих да спомена че колата има газова ама и на гас не мога да я запаля

Аха!
Е значи първо смени ключа газ/бензин ;)
Много възможно е и да се е измъкнал куплунга му.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Пон 22 мар 2010 17:57


Ако е измъкнат куплунга предполагам няма да ми работи магнитния клапан на изпарителя а тои работи.


koyota
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот koyota » Пон 22 мар 2010 19:59


Провери бушон 18 и ако е здрав-сори.Направи каквото ти казват колегите и се подготви психически за 150лв.-без кошницата......за помпата говоря.Аз съм същия-с умряла помпа-УСПЕХ и на двама ни.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Пон 22 мар 2010 20:35


колега бушона е здрав ама маи се оказва че реле номер 30 не работи. На мен маи на това ми мирише. Ако може някои да ми каже за какво е и реле номер 13 сте 6.


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот volodya iliev » Пон 22 мар 2010 21:20


Здравей колега реле №13 се намира на позиция №1 в монтажният блок с релета и според книгата която имам за пасат там е дадено,че е за компресора на климатика ако си с заводски такъв.Въпросното реле №30 служи за захранване на електроният блок на комплексната система за управление на двигателя дигифант.Това реле се намира на позиция №3 на горният ред в бушоното табло ти си споменал,че имаш съмнения в него аз те съветвам да свалиш въпросното реле и да го отвориш след това внимателно да прегледаш обстоино всички споики и която ти се вижда съмнителна ако си достатъчно сръчен с поялника да я презапоиш след това сглобяваш и връщаш обратно на мястото му.Казвам това защото преди време и аз имах проблем с това реле №30 колата ми гаснеше по време на движение и когато изгаснеше след това нямаше палене при контакт помпата не се чуваше но една вечер при прибирането на колата в гаража пак ми направи същият номер и тогава разбрах,че въпросното реле №30 ми прави номера защото след като го размърдах при контакт помпата се включи за кратко и ми стана ясно на къде клонят нещата.На следващия ден свалих въпросното реле и го разглобих имаше студена споика но след презапояването и с поялник вече близо 3год. нямам никакъв проблем с паленето и всичко работи перфектно.Това е което мога да ти дам като информация и се надявам да съм ти бил полезен.Успех в разрешаването на проблема.


Потребителски аватар
shadow82
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот shadow82 » Пон 22 мар 2010 21:49


Колега volodya iliev при мен реле 13 е на позиция 4 която обаче не знам за какво е а относно съвета ти ще го последвам ( газ на поялника). Ако може някои да ми каже колко ампера е това реле 30.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 2Е проблем с паленето?

Мнениеот radotom » Пон 22 мар 2010 23:37


shadow82 написа:Ако е измъкнат куплунга предполагам няма да ми работи магнитния клапан на изпарителя а тои работи.

Мммда! Прав си...

koyota написа:...и се подготви психически за 150лв.-без кошницата......за помпата говоря.

Цъ! Без кошница недей :lol:
Преди малко написах, че предполагам, че има 2 еднакви Пассата произведени, но не се знае кои точно са :lol:
И аз съм с 2Е, наскоро ми изгърмя оригиналната помпа.
Дрън телефонче в 'ПоршеБГ':
-Ало? Помпа еди кой си номер?
-Даааа.. можем да Ви я доставим до 3 работни дни.
-Цена?
-800++ лева (не помня точната цифра от шока!)

Оказва се, че господа немските конструктори решили, че този вид на кошницата на помпата не ги кефи и на В4 и на Г3 вече е друг вид. Само дето не видях някаква особена полза от промяната, ама няма нищо ;)
Съответно - нашия тип дори китайчетата вече не ги произвежат
За щастие - решили да направят различни кошници (и несъвместими помпи, разбира се!), но с еднакво байонетно захващане в резервоара :lol:
Та ако ще вземаш само помпа, колега, бъди готов в 99% от случаите да се разочароваш, че не влиза :(
Вземай цял комплект, с кошница.
След това ще ти трябва и малко изобретателност, за да закрепиш конзолата с поплавъка на нивомера към новата кошница.
Аз я свърших тази работа с 2 дупчици на конзолката и с 2 видйики я захванах към новата кошница.
За късмет - почти познах и положението на поплавъка. То се променя, защото при новата помпа конзолата на полавъка идва по-ниско и трябва да се захване леко под ъгъл ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, pe6o__ и 40 госта