Пасат 2Е проблем с паленето?
Пасат 2Е проблем с паленето?
колеги колата е с двигател 2Е. Има6е проблем с паленето сменихме комутатор. Запали от раз мина 60 км. и като я угасих не пожела да запали повече. Вапроса ми е като дам на контакт трябва ли да има постоянен ток на куплунга на бензиновата помпа? При мен се появява само в помента на подаване и после изчезва. Казаха че е помпа но знам че има и релета кам нея и други простотии. Въпроса е да ходя ли да купувам друга помпа или може и да не е от нея?
Последна промяна от shadow82 на Нед 21 мар 2010 20:04, променено общо 1 път.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
shadow82 написа:колеги колата е с двигател 2Е. Има6е проблем с паленето сменихме комутатор. Запали от раз мина 60 км. и като я угасих не пожела да запали повече. Вапроса ми е като дам на контакт трябжа ли да има постоянен ток на куплунга на бензиновата помпа? При мен се появява само в помента на подаване и после изчезва. Казаха че е помпа но знам че има и релета кам нея и други простотии. Въпроса е да ходя ли да купувам друга помпа или може и да не е от нея?
Да колега, така трябва да е! Ако няма сигнал от датчика на Хол, че двигателя е запален няма ток на помпата.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
колега търсих с търсачката прегледах купищата теми но не ми стана ясно как да разбера дали е датчика на хол? Делкото хвърля ток към свещите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Щом има искра на свещите - Хол-датчика гарантирано работи 
Той казва кога (и дали) да се пусне искра, както и на помпата дали да работи и кога точно да сработят дюзите.
Друг е въпроса, че е възможно да не е на белег центровката на този Хол датчик.
Какъв комутатор сложи? Нов или втора ръка?
Каква е искрата на свещите? Ако е слаба, мижавка някаква - при повишеното налягане в цилиндрите въобще няма да мооже да прескочи.
Съответно - няма да запали...

Той казва кога (и дали) да се пусне искра, както и на помпата дали да работи и кога точно да сработят дюзите.
Друг е въпроса, че е възможно да не е на белег центровката на този Хол датчик.
Какъв комутатор сложи? Нов или втора ръка?
Каква е искрата на свещите? Ако е слаба, мижавка някаква - при повишеното налягане в цилиндрите въобще няма да мооже да прескочи.
Съответно - няма да запали...

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Помпата жужи ли както трябва като дадеш контакт? Ако искаш за да си сигурен дали ти работи помпата разкачи входящия маркуч на бензина отпред при двигателя насочи го някъде навън и дай контакт. Ако работи помпата ще ти направи яка струя, пази се да не се опръскаш.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Като сам на контакт жужи нещо но ми се струва че е отпред при двигателя. Помпата не прави стуя на контакт.Възможно ли е да е от реле 30? Комутатора е нов, искрата е силна.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
shadow82 написа:Като сам на контакт жужи нещо но ми се струва че е отпред при двигателя. Помпата не прави стуя на контакт.Възможно ли е да е от реле 30? Комутатора е нов, искрата е силна.
"Жужи" ти помпата на АБС-а. Пробвай докато въртиш на стартер дали прави струя помпата, не само на контакт - нали ти казахме, че не върти ли двигателя, помпата не бачка.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Добре значи нещата отиват към нова помпа защото струя не прави. Откачил съм тръбопровода директно от помпата на щуцера дето е със стрелка на вън. Да вземете да ми препоръчате нова помпа. Уфф забравих да спомена че колата има газова ама и на гас не мога да я запаля
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
shadow82 написа:Уфф забравих да спомена че колата има газова ама и на гас не мога да я запаля
Аха!
Е значи първо смени ключа газ/бензин

Много възможно е и да се е измъкнал куплунга му.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Ако е измъкнат куплунга предполагам няма да ми работи магнитния клапан на изпарителя а тои работи.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Провери бушон 18 и ако е здрав-сори.Направи каквото ти казват колегите и се подготви психически за 150лв.-без кошницата......за помпата говоря.Аз съм същия-с умряла помпа-УСПЕХ и на двама ни.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
колега бушона е здрав ама маи се оказва че реле номер 30 не работи. На мен маи на това ми мирише. Ако може някои да ми каже за какво е и реле номер 13 сте 6.
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Здравей колега реле №13 се намира на позиция №1 в монтажният блок с релета и според книгата която имам за пасат там е дадено,че е за компресора на климатика ако си с заводски такъв.Въпросното реле №30 служи за захранване на електроният блок на комплексната система за управление на двигателя дигифант.Това реле се намира на позиция №3 на горният ред в бушоното табло ти си споменал,че имаш съмнения в него аз те съветвам да свалиш въпросното реле и да го отвориш след това внимателно да прегледаш обстоино всички споики и която ти се вижда съмнителна ако си достатъчно сръчен с поялника да я презапоиш след това сглобяваш и връщаш обратно на мястото му.Казвам това защото преди време и аз имах проблем с това реле №30 колата ми гаснеше по време на движение и когато изгаснеше след това нямаше палене при контакт помпата не се чуваше но една вечер при прибирането на колата в гаража пак ми направи същият номер и тогава разбрах,че въпросното реле №30 ми прави номера защото след като го размърдах при контакт помпата се включи за кратко и ми стана ясно на къде клонят нещата.На следващия ден свалих въпросното реле и го разглобих имаше студена споика но след презапояването и с поялник вече близо 3год. нямам никакъв проблем с паленето и всичко работи перфектно.Това е което мога да ти дам като информация и се надявам да съм ти бил полезен.Успех в разрешаването на проблема.
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
Колега volodya iliev при мен реле 13 е на позиция 4 която обаче не знам за какво е а относно съвета ти ще го последвам ( газ на поялника). Ако може някои да ми каже колко ампера е това реле 30.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2Е проблем с паленето?
shadow82 написа:Ако е измъкнат куплунга предполагам няма да ми работи магнитния клапан на изпарителя а тои работи.
Мммда! Прав си...
koyota написа:...и се подготви психически за 150лв.-без кошницата......за помпата говоря.
Цъ! Без кошница недей

Преди малко написах, че предполагам, че има 2 еднакви Пассата произведени, но не се знае кои точно са

И аз съм с 2Е, наскоро ми изгърмя оригиналната помпа.
Дрън телефонче в 'ПоршеБГ':
-Ало? Помпа еди кой си номер?
-Даааа.. можем да Ви я доставим до 3 работни дни.
-Цена?
-800++ лева (не помня точната цифра от шока!)
Оказва се, че господа немските конструктори решили, че този вид на кошницата на помпата не ги кефи и на В4 и на Г3 вече е друг вид. Само дето не видях някаква особена полза от промяната, ама няма нищо

Съответно - нашия тип дори китайчетата вече не ги произвежат
За щастие - решили да направят различни кошници (и несъвместими помпи, разбира се!), но с еднакво байонетно захващане в резервоара

Та ако ще вземаш само помпа, колега, бъди готов в 99% от случаите да се разочароваш, че не влиза

Вземай цял комплект, с кошница.
След това ще ти трябва и малко изобретателност, за да закрепиш конзолата с поплавъка на нивомера към новата кошница.
Аз я свърших тази работа с 2 дупчици на конзолката и с 2 видйики я захванах към новата кошница.
За късмет - почти познах и положението на поплавъка. То се променя, защото при новата помпа конзолата на полавъка идва по-ниско и трябва да се захване леко под ъгъл

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 38 госта