дросели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 31 окт 2009 0:13


Stenly написа:Ето ти вариaнт БЕЗ никаква електроника само че на 16в двигател.
Изображение

Може ли повече инфо по тази снимка :roll:




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 05 ное 2009 9:56


Aйде де никой ли не знае за подобни проекти нещо :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: дросели

Мнениеот kav4o » Пет 13 ное 2009 9:16


bbboiko2004 написа:Aйде де никой ли не знае за подобни проекти нещо :)

Така като гледам,това е възможно най-евтиния вариант-човека си е останал с механичната инджекция,дроселите са вързани в обща кутия и към оригиналния дебитомер,който си управлява горивото.Чиста работа mhihi ..обаче оригиналния дебитомер спъва респонса доста :drunk


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Stenly » Пет 13 ное 2009 12:04


bbboiko2004 написа:
Aйде де никой ли не знае за подобни проекти нещо :)

Така като гледам,това е възможно най-евтиния вариант-човека си е останал с механичната инджекция,дроселите са вързани в обща кутия и към оригиналния дебитомер,който си управлява горивото.Чиста работа mhihi ..обаче оригиналния дебитомер спъва респонса доста :drunk


В грешка си оригиналния дебитомер НЕ спъва респонса и също така не е най-лесния вариант защото тази механична инжекция за да пълни Х количество гориво на тея дросели ако знаеш колко сметки са... далеч не е оригинална инжекция . Отделно дроселите стоят в т.нар еърбокс , който се смята колко да бъде голям според параметрите на дроселите и самия еърбокс не е проектиран да бъде само пленум към клапата на инжекциона а извършва важна функция...


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: дросели

Мнениеот kav4o » Пет 13 ное 2009 12:57


Не съм казал най-лесния,а най-евтиния вариант...и ако инджекциона не е оригиналния то на външен вид прилича много на такъв,ако си има някакви подобрения(дюзи или друго от малкото неща които могат да се пипат на този тип инджекция) то те не личат външно.Ако ти знаеш нещо повече можеш да кажеш,то е ясно че аз само гадая какво е по снимката.На мен също ми е минавало през ум да го правя точно това на снимката,но е уравнение с много неизвестни за мен и други причини си има да не съм го подхванал,но това няма никакво значение в случая.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот svetlin » Пет 19 мар 2010 14:09


Мой приятел от Пежо форума сложи дросели на 205 МИ 16 спорт . Ефекта е че колата полудява още в ниските обороти. Ако има интерес мога да намеря темата му и да постна линк тук. Там имаше решение на някои проблеми. Иначе като цяло е ползвал Мега за електроника. Имаше лабда контрол някакъв ако не се лъжа. За филтри на дроселите в момента кара с мрежи на тях :lol: Идеята му е да се сложи обща кутия в последствие.


Потребителски аватар
chirenski
Мнения: 256
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот chirenski » Чет 25 мар 2010 10:56


Само да добавя за един от големите недостатъци на дроселите е студения старт( няма смукач и т.н. ) тоест има шанс ако е евридейка колата зимата да я оставиш да си почине за няколко месеца :)


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Zerga3GT » Чет 25 мар 2010 11:14


chirenski написа:Само да добавя за един от големите недостатъци на дроселите е студения старт( няма смукач и т.н. ) тоест има шанс ако е евридейка колата зимата да я оставиш да си почине за няколко месеца :)




Не си ли виждал как се палят мотори запушваш дроселите с нещо да играе роля на смукач палиш и после ги отпушваш най-често съм виждал дунапренени футболни топки малки разбирасе :Mr Green Fun


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот svetlin » Чет 25 мар 2010 12:46


Еми въпросното пежо си пали без проблеми цяла зима. Даже не съм видял да запушва дроселите с разни топки, котки, катерици mhihi


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросели

Мнениеот aradovanov » Чет 25 мар 2010 15:54


chirenski написа:Само да добавя за един от големите недостатъци на дроселите е студения старт( няма смукач и т.н. ) тоест има шанс ако е евридейка колата зимата да я оставиш да си почине за няколко месеца :)


Какъв смукач на инжекцион?
Не бъркайте дроселите с карбуратори!
Дросел с ЕКУ - компа си обогатява сместта при студен старт и ще запали и при -20 ако е настроен добре.
Дроселите са с цел мотора да диша по-лесно.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: дросели

Мнениеот petroffbg » Чет 25 мар 2010 21:46


Ако настройките на електрониката са точни,няма абсолютно никакви ядове при студен старт!Никакви дунапренени и парцалени топки не се ползват!А ето тези дросели монтирах миналия сезон и резултата е повече от перфектен.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Пет 03 сеп 2010 23:37


До тук добре! Говорим за Mk2 Pl ,да кажем че вече са на лице дросели от YAMAHA R1 монтирани на всмукателния колектор обща въздушна тръба към механичния дебитомер ще върши ли работа за меренето ...
Или ако няма абсолютно никакъв начин да се накара дебитомера да мери,MC 1,2
Добре но цената... 700 и кусур за него + монтажа доколкото четох. Ако аванса се оправлява от оригиналния компютър..


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: дросели

Мнениеот petroffbg » Съб 04 сеп 2010 8:59


miro_hack написа:До тук добре! Говорим за Mk2 Pl ,да кажем че вече са на лице дросели от YAMAHA R1 монтирани на всмукателния колектор обща въздушна тръба към механичния дебитомер ще върши ли работа за меренето ...
Или ако няма абсолютно никакъв начин да се накара дебитомера да мери,MC 1,2
Добре но цената... 700 и кусур за него + монтажа доколкото четох. Ако аванса се оправлява от оригиналния компютър..

Разтърси се из форума има доста писано!Най-елементарно става с мс,едис4 от форд за паленето,не ти трябва дебитомер.Цената на мегата е наполовина за нова.Аванса се управлява от мс.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросели

Мнениеот Bobby_ » Съб 04 сеп 2010 20:35


Ся ако кажеш и кой или как направи тромпетите.....


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: дросели

Мнениеот petroffbg » Съб 04 сеп 2010 22:22


Тромпетите са собствено производство,от нераждавейка с дължина 13см и ъгъл 5градуса.Произвеждането си е.....мамата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта