Stenly написа:Ето ти вариaнт БЕЗ никаква електроника само че на 16в двигател.
Може ли повече инфо по тази снимка

Stenly написа:Ето ти вариaнт БЕЗ никаква електроника само че на 16в двигател.
bbboiko2004 написа:Aйде де никой ли не знае за подобни проекти нещо
bbboiko2004 написа:
Aйде де никой ли не знае за подобни проекти нещо
Така като гледам,това е възможно най-евтиния вариант-човека си е останал с механичната инджекция,дроселите са вързани в обща кутия и към оригиналния дебитомер,който си управлява горивото.Чиста работа..обаче оригиналния дебитомер спъва респонса доста
chirenski написа:Само да добавя за един от големите недостатъци на дроселите е студения старт( няма смукач и т.н. ) тоест има шанс ако е евридейка колата зимата да я оставиш да си почине за няколко месеца
chirenski написа:Само да добавя за един от големите недостатъци на дроселите е студения старт( няма смукач и т.н. ) тоест има шанс ако е евридейка колата зимата да я оставиш да си почине за няколко месеца
miro_hack написа:До тук добре! Говорим за Mk2 Pl ,да кажем че вече са на лице дросели от YAMAHA R1 монтирани на всмукателния колектор обща въздушна тръба към механичния дебитомер ще върши ли работа за меренето ...
Или ако няма абсолютно никакъв начин да се накара дебитомера да мери,MC 1,2
Добре но цената... 700 и кусур за него + монтажа доколкото четох. Ако аванса се оправлява от оригиналния компютър..
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта