Някой ако може да помогне!!!
Имам следния проблем:
както си карам колата изгасва ми таблото и цялата кола.Какво може да е евентуално, токове ли губи или ..... Къде може да е проблема??? Благодаря предварително!!!
Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Здравей.
Бягай да ти оправят имобилайзера на алармата.
Макар, чееее... може и от контактния ключ да е
Трябва си проба
Бягай да ти оправят имобилайзера на алармата.
Макар, чееее... може и от контактния ключ да е

Трябва си проба

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
нямам аларма и само таблото изгасва и сидито
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Пасат Б4-'92 година няма.
Според мен, щом ти гасне и таблото е по-вероятно да е контактния ключ.Алармите не гасят тоците там или поне не е стандартно.Успех с ремонта,че тия проблеми с ел.инсталацията са си гадни-трудно е намирането им.
Според мен, щом ти гасне и таблото е по-вероятно да е контактния ключ.Алармите не гасят тоците там или поне не е стандартно.Успех с ремонта,че тия проблеми с ел.инсталацията са си гадни-трудно е намирането им.
- danielmihov
- Мнения: 111
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Господине,
ако проблемът е в ключалата или прословутия клеморед ключа трябва да се върти свободно като стриптизьорка на пилон.
И въпеки всичко може и да е от него

ако проблемът е в ключалата или прословутия клеморед ключа трябва да се върти свободно като стриптизьорка на пилон.
И въпеки всичко може и да е от него



- kurortist
- Мнения: 148
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Колега,може да си провериш масат към купето 

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Масата към купето.
При мен поне това беше.Както си карам , спирам и когато река да запаля цъъ.Ни въртеше на стартер, нито токове имаше.Та провери си масата на към купето и клемите + - на акумолотора.

- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
danielmihov написа:Господине,
ако проблемът е в ключалата или прословутия клеморед ключа трябва да се върти свободно като стриптизьорка на пилон.
И въпеки всичко може и да е от него![]()
![]()
Господине,
а ако има омекнала(позачупена) пластинка в клемореда и при вибрации не дава добър контакт с другите пластинки в клемореда-тогава ключа ще се върти ли като стриптизьорка на пилон???
Сещам се още няколко примера ама ме мързи да пиша.
metk0-прегледай и масата към купето както са те поъветвали колегите (и масата на двигателя към купето и на акумулатора към купето).Аз имам и един куплунг само с кабелчета свързани към масата(намира се на предна лява колонка-там където е палеца за отваряне на капака на двигателя)-виж и там дали имат добър контакт с масата кабелчетата. Успех
- danielmihov
- Мнения: 111
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква".


-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
danielmihov написа::012: Мили колего,
самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква".![]()
Абе то патрона мое го държи като млада булка, ма пластинките са си намерили пилон
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
danielmihov написа::012: Мили колего,
самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква".![]()
Остава да кажеш ,че си бил един от 10-те мислителя и заедно сте ходили швеците да им вземете месинга ,коѝто са ви го дали с гаранция ,че е шведски
Така -до тук с маѝтапа
Да уточня ,че НЕ СЪМ квартален маѝстор,коѝто лъже хората да си сменят това и онова за да имам лична изгода от това-мненията ми са от ЛИЧЕН опит като водач на МПС с 20 годишен стаж ,собственик на автомобил от 1993г,като от 16 години не съм ходил пеш-ако разбираш за кво иде реч.
Имам наблюдение над 2 патрона от ВАГ-групата -един сеат толедо 1993г и един голф 1995г производство-и двата правят един и същ проблем -като се завърти на ключът на стартер нищо не се случва.Чак когато размърдаш ключа (в завъртяно положение) нагоре -надолу,навън -навътре ,при някое от положенията се включва стартера.Връщането на ключа от стартер не е проблем,след като заработи двигателя.
От какво ли е проблема тогава след като според теб ," мили колего" клемореда е несчупваем? Може би щвеците са спряли да дават от месинга с гаранцията???
ПП.След смяната на клемореда и на двата автомобила проблемите изчезнаха(макар ,че на единия беше разбит малко и патрона )
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi
Прав е човека, паяците са си проблем и да не казвам на 70 % от Пасатите са ги сменили вече дори по няколко пътя. Новия е на цена от 18-21лв. и не са качествени ама изобщо.
Проблема е напълно възможно да е от там важното е да се измерят напреженията в този момент и да не се гадае.
Проблема е напълно възможно да е от там важното е да се измерят напреженията в този момент и да не се гадае.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта