Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Техническа и сервизна информация за Passat
metk0
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 24 сеп 2009 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот metk0 » Съб 27 мар 2010 22:24


Някой ако може да помогне!!!
Имам следния проблем:
както си карам колата изгасва ми таблото и цялата кола.Какво може да е евентуално, токове ли губи или ..... Къде може да е проблема??? Благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот radotom » Съб 27 мар 2010 22:32


Здравей.
Бягай да ти оправят имобилайзера на алармата.
Макар, чееее... може и от контактния ключ да е :roll:
Трябва си проба ;)


metk0
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 24 сеп 2009 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот metk0 » Съб 27 мар 2010 22:54


нямам аларма и само таблото изгасва и сидито


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот swissmad » Съб 27 мар 2010 22:57


Пасат Б4-'92 година няма.
Според мен, щом ти гасне и таблото е по-вероятно да е контактния ключ.Алармите не гасят тоците там или поне не е стандартно.Успех с ремонта,че тия проблеми с ел.инсталацията са си гадни-трудно е намирането им.


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот danielmihov » Нед 28 мар 2010 9:17


Господине,
ако проблемът е в ключалата или прословутия клеморед ключа трябва да се върти свободно като стриптизьорка на пилон.
И въпеки всичко може и да е от него :dummy: :drinking: :drinking:


Потребителски аватар
kurortist
Мнения: 148
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот kurortist » Нед 28 мар 2010 16:41


Колега,може да си провериш масат към купето :да:


Потребителски аватар
vgala
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот vgala » Нед 28 мар 2010 21:25


Масата към купето. :да: При мен поне това беше.Както си карам , спирам и когато река да запаля цъъ.Ни въртеше на стартер, нито токове имаше.Та провери си масата на към купето и клемите + - на акумолотора.


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот swissmad » Вто 30 мар 2010 22:31


danielmihov написа:Господине,
ако проблемът е в ключалата или прословутия клеморед ключа трябва да се върти свободно като стриптизьорка на пилон.
И въпеки всичко може и да е от него :dummy: :drinking: :drinking:


Господине,
а ако има омекнала(позачупена) пластинка в клемореда и при вибрации не дава добър контакт с другите пластинки в клемореда-тогава ключа ще се върти ли като стриптизьорка на пилон???
Сещам се още няколко примера ама ме мързи да пиша.

metk0-прегледай и масата към купето както са те поъветвали колегите (и масата на двигателя към купето и на акумулатора към купето).Аз имам и един куплунг само с кабелчета свързани към масата(намира се на предна лява колонка-там където е палеца за отваряне на капака на двигателя)-виж и там дали имат добър контакт с масата кабелчетата. Успех


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот danielmihov » Сря 31 мар 2010 9:33


:012: Мили колего,
самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква". heavy metal zork :012:


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот Петър Петров » Сря 31 мар 2010 23:45


danielmihov написа::012: Мили колего,
самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква". heavy metal zork :012:

Абе то патрона мое го държи като млада булка, ма пластинките са си намерили пилон


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот swissmad » Пон 05 апр 2010 20:31


danielmihov написа::012: Мили колего,
самият патрон е така направен, че ако той си е стегнат държи прословутият клеморед в позицията която трябва.Единственият вариянт е да се прецака връшането от стартер.Още навремето в далечната 80 година когато са замисляли новият стар б3, 10 човека са си блъскали главата да измислят клемореда и са го направили.В клемореда има две отделни пластини за контакт.Едната е за вътрешните консуматори (парно и т.н) а другата е за по важните неща.Или с други думи не могат да се прецакат, зачупят, износят,изкривят,разшлякат или както искае го наричайте тези пластини от шведски месинг с доживотна гаранция.
Чисто и просто едно клеморедче струва там някъде около 50 кинта ново и затова доста често се "прецаква". heavy metal zork :012:


Остава да кажеш ,че си бил един от 10-те мислителя и заедно сте ходили швеците да им вземете месинга ,коѝто са ви го дали с гаранция ,че е шведски

Така -до тук с маѝтапа
Да уточня ,че НЕ СЪМ квартален маѝстор,коѝто лъже хората да си сменят това и онова за да имам лична изгода от това-мненията ми са от ЛИЧЕН опит като водач на МПС с 20 годишен стаж ,собственик на автомобил от 1993г,като от 16 години не съм ходил пеш-ако разбираш за кво иде реч.
Имам наблюдение над 2 патрона от ВАГ-групата -един сеат толедо 1993г и един голф 1995г производство-и двата правят един и същ проблем -като се завърти на ключът на стартер нищо не се случва.Чак когато размърдаш ключа (в завъртяно положение) нагоре -надолу,навън -навътре ,при някое от положенията се включва стартера.Връщането на ключа от стартер не е проблем,след като заработи двигателя.
От какво ли е проблема тогава след като според теб ," мили колего" клемореда е несчупваем? Може би щвеците са спряли да дават от месинга с гаранцията???

ПП.След смяната на клемореда и на двата автомобила проблемите изчезнаха(макар ,че на единия беше разбит малко и патрона )


stefan_gb1
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Проблем с таблото или токовете на Passat B4 92 - 1.8mi

Мнениеот stefan_gb1 » Пон 05 апр 2010 20:43


Прав е човека, паяците са си проблем и да не казвам на 70 % от Пасатите са ги сменили вече дори по няколко пътя. Новия е на цена от 18-21лв. и не са качествени ама изобщо.

Проблема е напълно възможно да е от там важното е да се измерят напреженията в този момент и да не се гадае.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта