Другия начин е да мериш напрежение с мултицет на двата кабела които отиват към ЕКУ при загряла кола.Кабелите са ти 4бр.2 са за подгряване на сондата другите 2 отиват в ЕКУ.Стоиностите трябва играят от порядъка 0,1 до 1V.Ако стоиноста не се променя сондата е за смяна.1 и 2 са ти кабелите за подгряването.Мериш 3 и 4. при загрял двигател 90 градуса без да откачаш буксата на сондата.Ако не са ти надписани цифри ,буксата от едната страна ти е обла откъм тая страна 2-та извода са ти подгряване демек 1 и 2 от другата страна 3 и 4.
И да ти дава стоностите пак не е гаранция че работи сондата.Смяната на стоиности става мн рязко милисекунди.Ако става по-бавно е така наречената мудна или ленива сонда.Ходи някаде да ти я премерят, за един тестови интервал дава определен брои импулси ако броя импулси е по малак отколкото трябва сондата ти се е поизморила
